toch niet zoietsquote:Op maandag 7 december 2009 08:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik scheurde net een teennagel af en dat ging dus niet zo als het eigenlijk gepland was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op maandag 7 december 2009 08:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
toch niet zoiets
kan het niet goed zien op je foto maar laten we zo zeggen een pleister is echt wel nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
de linker grote teen ontbreekt, misschien dat je het daarom niet zo goed ziet.quote:Op maandag 7 december 2009 08:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kan het niet goed zien op je foto maar laten we zo zeggen een pleister is echt wel nodig
quote:Op maandag 7 december 2009 08:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de linker grote teen ontbreekt, misschien dat je het daarom niet zo goed ziet.
quote:Op maandag 7 december 2009 09:32 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
Weer niet op vakantie in spanje
ik ga me dit jaar nog erger misdragen
quote:Op maandag 7 december 2009 09:34 schreef BrandX het volgende:
Kia ora
Heb net mijn laatste DE blackpad gebruikt, ben nu officieel koffiepadloosdus ik moet zo als eerste maar eens boodschappen gaan doen.
mogguhquote:Op maandag 7 december 2009 09:34 schreef BrandX het volgende:
Kia ora
Heb net mijn laatste DE blackpad gebruikt, ben nu officieel koffiepadloosdus ik moet zo als eerste maar eens boodschappen gaan doen.
Mietjuhs =quote:Op maandag 7 december 2009 09:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ll anti mietjes medicijn voor mij
![]()
[ afbeelding ]
jahquote:Op maandag 7 december 2009 09:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
koffieloos, heel snel naar de dichtsbijzijnde dealer. [ afbeelding ]
nou idd!quote:Op maandag 7 december 2009 09:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mogguh
the horror, geen koffie in huis
[..]
Mietjuhs =
Nerdjes =
dus wel.o.k =![]()
Mogguh hubbeflubbie
(omg ik kan kut troetelnaampjes verzinnen zeg)
hubbeflubbiequote:Op maandag 7 december 2009 09:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mogguh
the horror, geen koffie in huis
[..]
Mietjuhs =
Nerdjes =
dus wel.o.k =![]()
Mogguh hubbeflubbie
(omg ik kan kut troetelnaampjes verzinnen zeg)
Sorriequote:
Whehehe ja iddquote:Op maandag 7 december 2009 09:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hubbeflubbie![]()
ach het is lief bedoeld van mijn poebeliewoepski
ik heb geen oranje reflectors in mijn wielen en geen mandje achterop, gekke moffen herkennen mijn fiets helemaal niet als een fietsquote:Op maandag 7 december 2009 08:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fiets ze
en pas op dat ze je fiets daar niet houden
wat moest je hier nou?quote:Op maandag 7 december 2009 10:10 schreef BrandX het volgende:
* BrandX geniet na van het Rammsteinconcert gisteravond
Mijn Rammstein heeft twee 'mm-en' die van jou maar eenquote:Op maandag 7 december 2009 10:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat moest je hier nou?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 december 2009 10:15 schreef Klonk het volgende:
Ik lees net dat Ramstein ook naar Pinkpop komt
maar een hele legerbasis die over het publiek heen pist is dan wel weer tofferquote:Op maandag 7 december 2009 10:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
Mijn Rammstein heeft twee 'mm-en' die van jou maar een
dan gaan we met zijn allequote:
Wel vaker, alleen meld ik me niet altijd vroeg hierquote:Op maandag 7 december 2009 08:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
MPG
jij bent er vroeg bij vandaag
Alleen?quote:Op maandag 7 december 2009 10:23 schreef Klonk het volgende:
ik ga zometeen de kerstboom opzetten, voor het eerst dat we hier wonen
quote:Op maandag 7 december 2009 10:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Wel vaker, alleen meld ik me niet altijd vroeg hier.
Dat ga ik volgend weekend doen!quote:Op maandag 7 december 2009 10:23 schreef Klonk het volgende:
ik ga zometeen de kerstboom opzetten, voor het eerst dat we hier wonen
ja, ik heb het een hele tijd niet gedaan en wil zeker weten dat ik het ook tijdens het opzetten nog leuk vind, wat nare dingen meegemaakt ooit rond kerst, dus wil dit in alle rust doen, zonder iemand in de buurtquote:
meestal wel ja.. gelukig, want motregen kan hier ook een hele dag aanhoudenquote:Op maandag 7 december 2009 08:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de buien daar zullen idd wel wat anders zijn dan dat we hier gewend zijn
Okay dat verklaar het welquote:Op maandag 7 december 2009 10:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, ik heb het een hele tijd niet gedaan en wil zeker weten dat ik het ook tijdens het opzetten nog leuk vind, wat nare dingen meegemaakt ooit rond kerst, dus wil dit in alle rust doen, zonder iemand in de buurt
* BrandX stuurt positive fibes naar Klonkquote:Op maandag 7 december 2009 10:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, ik heb het een hele tijd niet gedaan en wil zeker weten dat ik het ook tijdens het opzetten nog leuk vind, wat nare dingen meegemaakt ooit rond kerst, dus wil dit in alle rust doen, zonder iemand in de buurt
En je draagt zeker ook geen helmquote:Op maandag 7 december 2009 10:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb geen oranje reflectors in mijn wielen en geen mandje achterop, gekke moffen herkennen mijn fiets helemaal niet als een fiets
Ik zit het nu serieus te overwegenquote:
nee, geen helm nee, en geen gele regenjasquote:Op maandag 7 december 2009 10:29 schreef MPG het volgende:
[..]
En je draagt zeker ook geen helm![]()
...
[..]
Ik zit het nu serieus te overwegen.
succes ermee dan.quote:Op maandag 7 december 2009 10:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
Jazeker: Anti-Zwarte Pieten belagen Zwarte Pietquote:Op maandag 7 december 2009 10:32 schreef Klonk het volgende:
MPG, iets voor jullie ?: http://www.destentor.nl/r(...)Zwarte-Piet-zijn.ece
Geen probleem, toch bedankt voor het meedenkenquote:
Succesquote:Op maandag 7 december 2009 10:36 schreef Klonk het volgende:
appeltje op, meubels slepen en de kerstboom van zolder halen
Ik duim dat we geen "get well soon" kaartje hoeven te sturenquote:Op maandag 7 december 2009 10:49 schreef Klonk het volgende:
en dan ga ik nu een poging doen al mijn ledematen te breken, de grote doos met kerstboom over een smal en wankel vlizo trapje naar beneden krijgen
schoon is nooit echt schoonquote:Op maandag 7 december 2009 10:48 schreef Klonk het volgende:
bweeeh, denk je alles goed schoon te maken kom je altijd nog plekjes tegen die aan je aandacht ontsnapt zijn
breek ze voorzichtigquote:Op maandag 7 december 2009 10:49 schreef Klonk het volgende:
en dan ga ik nu een poging doen al mijn ledematen te breken, de grote doos met kerstboom over een smal en wankel vlizo trapje naar beneden krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |