Dit jaar hebben we maar 200 lampjes..quote:
maar 200? Ik heb er nog geen een. Ga wel een plastic boom kopen volgende week overigens. Dat doe ik als de vriendin aan het werk is, dan kan ik de kosten een beetje onder controle houden.quote:Op maandag 7 december 2009 11:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dit jaar hebben we maar 200 lampjes..
volgend jaar gaat er nog een serie bij
of 2 van 200
Ligt eraan hoe dik je boom isquote:Op maandag 7 december 2009 11:34 schreef Klonk het volgende:
ik heb 120 lampjes, beetje weinig eigenlijk dan
ah, dus ik moet een dunne boom kiezen, minder lampjes nodig = lagere stroomrekening.quote:Op maandag 7 december 2009 11:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe dik je boom is
we hebben de boom van JF zn broer gekregen, die is nogal gevuld
Die hadden trouwens het hele huis al in kerstsfeer, en wat was het weer mooi
Die jongens maken er altijd wat van
jouw ava is ineens niet meer zichbaarquote:
ava gefikstquote:Op maandag 7 december 2009 11:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jouw ava is ineens niet meer zichbaar
en ik heb mn kerst ava ook maar van stal gehaald
goh, die herken ikquote:Op maandag 7 december 2009 11:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jouw ava is ineens niet meer zichbaar
en ik heb mn kerst ava ook maar van stal gehaald
Die heb jij gemaakt jaquote:
quote:
of je vervangt het lampjequote:Op maandag 7 december 2009 11:47 schreef Klonk het volgende:
ik heb nieuwe lampjes nodig denk ik, stak ze net in het stopcontact, alles deed het, dus ik hang de lampjes in de boom, steek ze nog een keer in het stopcontact om mijn werk te bewonderen en zie ineens een lampje heel fel gaan branden, tot er echt een vlammetje was met wat plastic ruikende rook
kerstverlichtingquote:Op maandag 7 december 2009 11:47 schreef Klonk het volgende:
ik heb nieuwe lampjes nodig denk ik, stak ze net in het stopcontact, alles deed het, dus ik hang de lampjes in de boom, steek ze nog een keer in het stopcontact om mijn werk te bewonderen en zie ineens een lampje heel fel gaan branden, tot er echt een vlammetje was met wat plastic ruikende rook
quote:Op maandag 7 december 2009 11:49 schreef Klonk het volgende:
kan niet, zijn speciale ingebouwde lampjes enzo...
maar goed zie net dat er op het prijskaartje nog een F teken staat, dus ze zullen best oud zijn
Wij hebben nog en doos kerstballen met op het stickertje "trefcenter". Ik geloof dat die toko sindsdien al 6x een andere naam heeft gekregenquote:Op maandag 7 december 2009 11:49 schreef Klonk het volgende:
kan niet, zijn speciale ingebouwde lampjes enzo...
maar goed zie net dat er op het prijskaartje nog een F teken staat, dus ze zullen best oud zijn
quote:Op maandag 7 december 2009 11:55 schreef Klonk het volgende:
ik heb het snoer gelijk doorgeknipt en in de vuilnisbak getikt, nu wachten tot de lokale marskramer open gaat om half 2...
klein dorpje, heb al geluk dat ie vandaag nog open gaat, anders had ik 10 km moeten fietsen voor kerstlampjesquote:Op maandag 7 december 2009 11:56 schreef Ladylike het volgende:
Oh ja, tis maandag
hier gaan de winkels om 13.00u open
quote:Op maandag 7 december 2009 12:27 schreef BrandX het volgende:
Hoi
ik ga boodschappen doen koffie halen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |