quote:Op woensdag 16 december 2009 20:06 schreef DrDentz het volgende:
Nou, als hij levend al geen muziek meer maakte heb ik geen hoop dat hij het dood wel doet.
Hoe denk jij er zelf over?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:54 schreef Xaobotnik het volgende:
Ok, voor de MJ is levend-gelovigen. Waar zit hij nu dan, en wat gaat hij doen? Is MJ (als artiest) voor ons (als MJ fans) alsnog dood (wat boeit MJ immers als hij geen artiest is??), gaat gaat hij volgens jullie nog iets doen?
Maar misschien dat ie dood wel meer uitbrengt dan levend.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:06 schreef DrDentz het volgende:
Nou, als hij levend al geen muziek meer maakte heb ik geen hoop dat hij het dood wel doet.
Naar wat ik begrepen heb, was hij de laatste jaren wel degelijk bezig met het maken van muziek, hoor.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:55 schreef Zapato het volgende:
[..]
Maar misschien dat ie dood wel meer uitbrengt dan levend.
Dat zeg ik toch ook niet. UITBRENGEN.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:56 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Naar wat ik begrepen heb, was hij de laatste jaren wel degelijk bezig met het maken van muziek, hoor.
Woeps, idd comment naar verkeerde post.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:03 schreef Zapato het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet. UITBRENGEN.
"I never stopped making music"
En ik wou ff van de gelegheid gebruik maken om te melden dat mn eigen Earth Song video over de drie miljoen views heen is:
![]()
Vandaag verzonden, zou de 22e binnen moeten zijn.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:32 schreef Yari het volgende:
Shipment Notification van FedEx ontvangen mbt de Opus.
Ben benieuwd hoe lang het verzenden zal duren, had iemand deze al eerder ontvangen? 7 December hebben ze zich niet echt aan weten te houden.
Neu,geen certificaat, maar die dude heeft fimpljes en foto's van signeren door MJquote:Op donderdag 17 december 2009 16:27 schreef Noax het volgende:
[..]
Vandaag verzonden, zou de 22e binnen moeten zijn.
Kun je gewoon nalezen.
Goed gedaan matthijst, zat er ook een echtheidscertificaat bij?
Ja 22 december WHOEHOE!!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 16:27 schreef Noax het volgende:
[..]
Vandaag verzonden, zou de 22e binnen moeten zijn.
Kun je gewoon nalezen.
Goed gedaan matthijst, zat er ook een echtheidscertificaat bij?
jij bent grappig manquote:Op woensdag 16 december 2009 20:06 schreef DrDentz het volgende:
Met een beetje geluk misschien wel iets eerder....quote:Op donderdag 17 december 2009 17:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Kreeg ook een mailtje van Fedex, 22e krijg ik 'm
Deze song kende ik ook nog niet...wat prachtig gezongen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:06 schreef gifkwal het volgende:
Dit liedje vind ik ook super mooi.
En voor jullie allemaal een kerstboodschap van MJ![]()
Bizar he dat 1ste kerstdag hij al een half jaar dood is........de tijd gaat zo hard!quote:
Ken je het nummer Be Not Always niet?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:55 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Deze song kende ik ook nog niet...wat prachtig gezongen.
Nu alweer een half jaar geleden...een tijd waarin ik me in hem verdiept heb en voor eeuwig van hem ben gaan houden. Zowel van zijn vele talenten als van zijn persoonlijkheid.
Een paar jaar eerder lieten ze me ook al schrikken, maar toen was het een of andere bierkenner die overleden was.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:52 schreef MJ44ever het volgende:
Ja, nu met het oudjaarsoverzicht komt het meer en meer naar voren.
Soms is het nog steeds ongelovelijk. Michael Jackson overleden...
Ik heb die nacht een foto gemaakt van teletekst. Als ik het nu nog eens zie dan denk ik; onwerkelijk gewoon.
Ben er altijd al bang voor geweest, uit het niks, op jonge leeftijd, bam op teletekst: Michael Jackson overleden
quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Een paar jaar eerder lieten ze me ook al schrikken, maar toen was het een of andere bierkenner die overleden was.
Maar dat was ook wel een koningquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Een paar jaar eerder lieten ze me ook al schrikken, maar toen was het een of andere bierkenner die overleden was.
Jij bent echt grappig ik hou het niet meerquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
zo snel alquote:
Erg he?quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ken je het nummer Be Not Always niet?![]()
Ken je klassiekers van The Jacksons eens![]()
Het is waar hoor, google maar eens. Dan zal je zien dat er nog een bekende (al natuurlijk niet zó bekend) Michael Jackson bestaan heeft.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:40 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Jij bent echt grappig ik hou het niet meer
Bedankt hiervoor. Ik ga dit van het weekend -met gemengde gevoelens- kijken.quote:
Maar dan heb ik me voor niets opgegeven voor Move Like Michael Jackson?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:32 schreef matthijst het volgende:
Michael Jackson tribute concert which was scrapped in Vienna and moved to London after top acts dropped out has been canceled after the event's organizer closed down, the company's liquidator said on Friday.
Dan baal jequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:52 schreef DrDentz het volgende:
Je zult als fan maar je laatste centen verbrast hebben aan tickets voor die tribute show, om de teleurstelling van de gecancelde O2-concerten te verwerken.
Heb je de Jackson Dynasty al bekeken?quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:21 schreef piepie het volgende:
En die Jermaine maar in de spotlights sinds Michael's "dood".
Ik had ook al gelezen dat Londen niet doorgaat (als het waar is).
Mooi filmpje gaat er rond over hem:
Ik zie wel eens een bierencycopledie van hem in boekenwinkels, mijn hart slaat toch elke keer een slag over als ik die naam zie, en dan is het steeds een teleurstelling dat het die bolle biergast isquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:41 schreef MervinMinky het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Michael_Jackson_%28bierkenner%29
DIt is die bierkenner, whaha wat zou dat zijn, zelfde naam dragen als de beroemde zanger.
Ach misschien was de zanger stiekem ook wel een bierkenner?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:41 schreef MervinMinky het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Michael_Jackson_%28bierkenner%29
DIt is die bierkenner, whaha wat zou dat zijn, zelfde naam dragen als de beroemde zanger.
Nee nog niet gezien, maar ik word al misselijk bij het idee ...quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:25 schreef quirina het volgende:
[..]
Heb je de Jackson Dynasty al bekeken?
De broers wisten niet eens van een tribute af??
Kan nog leuk worden zo'n samenwerking waarbij Jermaine zijn eigen plan trekt.
Wat gaat het slotstuk worden? Een tribute of een alternatieve vorm van de Jackson 5?
Of een hoop bonje ?
Ik ook. Niet te toppen, zo'n prestatie. En wat zag hij er knap uit. En happy.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:48 schreef quirina het volgende:
Bad- tour vind ik nog het beste!
Laatste nieuws al gelezen?
Twee eps gezien. Echt weinig tot niks aan. Paar stukjes waar ze over MJ praten, verder alleen bezig met plannen van een reunie. Maar ja, who gives a damn about the Jackson zonder Michaelquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:04 schreef Robijn48 het volgende:
Ik ben wel geinteresseerd in die Jackons Dynasty, maar dan meer omdat ik weet dat ze in hetzelfde gezin zijn opgegroeid, en ik beter wil weten (althans proberen) hoe zijn broers werkelijk in elkaar zitten.
Ik denk dat er genoeg kijken hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:47 schreef matthijst het volgende:
[..]
Twee eps gezien. Echt weinig tot niks aan. Paar stukjes waar ze over MJ praten, verder alleen bezig met plannen van een reunie. Maar ja, who gives a damn about the Jackson zonder Michael
Ik ben ook heel benieuwd. Er is echt veel meer aan de hand geweest, Michael was heus niet voor niets soms zo bang. Met die Chandler is toch ook weer heel toevallig dat die ineens zelfmoord heeft gepleegd! Michael ontsloeg veel mensen, maar kort voor zijn dood nam hij ook weer veel mensen in dienst. Als hij echt dood is (ja ik ben open-minded genoeg om niet uit te sluiten dat hij er nog is) dan is hij vermoord, daar ben ik van overtuigd. Het gekke is dan dat zijn familie meer bezig is met hun eigen "sterrendom" dan dat ze bovenop de zaak zitten. Als ik lid was van die familie had ik de beste PI ingehuurd die er is.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:01 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik denk dat er genoeg kijken hoor.
Maar ff over die FBI-docs, ik ben er wel benieuwd naar vooral vanwege die afpersing.
Zou die Chandler zich van kant hebben gemaakt omdat hij wist dat de zooi vrijgegeven zou worden?
Speculatie.. Ik weet dat het verkeerd is..maar ja je gaat er toch een beetje aan denken he?
Joe heeft haar overgehaald.quote:Op zondag 20 december 2009 01:42 schreef DrDentz het volgende:
Wat vond zijn moeder van dat kerstalbum? Ze is toch zo'n strenge Jehova?
Whatever Happensquote:
Ik vind Heartbreaker de laatste tijd ook best wel lekker, klinkt nog aardig fresh.quote:Op zondag 20 december 2009 12:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Whatever Happens![]()
imo het beste nr op Invincible
Bij dat bovenste interview lig ik altijd dubbel als die interviewer vraagt: 'you're.... 24, right' , waarop MJ reageert: '30'. Interviewer: '30?' MJ: 'No, 24'.quote:Op zondag 20 december 2009 13:51 schreef gifkwal het volgende:
Oh, en dit interview had ik nog nooit gezien, leuk!
En deze... damn!!![]()
quote:Op zondag 20 december 2009 15:03 schreef DrDentz het volgende:
MJ zegt toch ook ergens op Invincible, ik geloof voor You Rock My World, "I don't think they are ready for this.."
Hij liep gewoon een beetje te ver voor op de mensheid, wij konden die muziek toen nog niet aan, te hip.
Haha, heb ik ook wel eens eerder gezien ja, echt humorquote:Op zondag 20 december 2009 15:05 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Bij dat bovenste interview lig ik altijd dubbel als die interviewer vraagt: 'you're.... 24, right' , waarop MJ reageert: '30'. Interviewer: '30?' MJ: 'No, 24'.
Haterrrquote:Op zondag 20 december 2009 17:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Word ik me net toch even beschuldigd in SHO dat ik geen goed woord voor Michael over heb![]()
Ik begrijp er helemaal niets vanRnnz, zeg even dat het niet zo is
Da's dat standaard lijntje van Darkchild....quote:Op zondag 20 december 2009 15:03 schreef DrDentz het volgende:
MJ zegt toch ook ergens op Invincible, ik geloof voor You Rock My World, "I don't think they are ready for this.."
Ik zag 'm staan op nieuwsgroepen. Toch wacht ik nog even op de Blu-Ray versiequote:Op zondag 20 december 2009 20:41 schreef piepie het volgende:
Relax allemaal, hier voor iedereen een mooi kerstcadeautje:
This is It in perfecte kwaliteit via Mega Upload:
http://www.megaupload.com/?d=ETTSI0F0
http://www.megaupload.com/?d=GLY4J0AX
In 2 delen dus.
Enjoy!!!!!
Dat dus!quote:
Same here.quote:Op zondag 20 december 2009 21:58 schreef DrDentz het volgende:
Mwah, maar ik denk dat ik This Is It bewaar voor een rustig moment met warme chocolademelk en tissues op tafel. Dat kan ik niet aan in deze koude kille setting achter de pc.
Het sarcasme ging over het bannen. Illegaal materiaal kenmerkt hij als 'rommel'. Ik wijs op deze foutieve generalisatie.quote:Op maandag 21 december 2009 00:12 schreef Rnnz het volgende:
Waarom wordt de sarcasme van DrDentz nou nooit begrepen?
Wat een lief verjaardagscadeautje van je.quote:Op maandag 21 december 2009 01:07 schreef piepie het volgende:
Nog een kerstcadeautje van piepie.
(vriendelijke mensen krijgen geen ban ...)
Enjoy!!!
Ja.quote:Op maandag 21 december 2009 01:45 schreef piepie het volgende:
Dank je Rnnz, maar het was van het kerstvrouwtje ...
Of ben je soms jarig? Gefeliciteerd dan!!!
Gelijk heb je hoor haha! Gefeliciteerd nog man! Hoe oud ben je geworden?quote:Op maandag 21 december 2009 01:50 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ja.![]()
Het was de makkelijkste manier om even te laten weten hier dat ik jarig ben, vandaar.![]()
*aandacht trekker*
Nog van harte, Rnnz!quote:Op maandag 21 december 2009 01:50 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ja.![]()
Het was de makkelijkste manier om even te laten weten hier dat ik jarig ben, vandaar.![]()
*aandacht trekker*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |