Ik geloof dat ik er aardig spijt van begin te krijgen dat ik de Opus niet besteld heb, nu is ie veel duurder. Nah.quote:Op maandag 14 december 2009 02:25 schreef Rnnz het volgende:
Excuses voor de vele posts maar het zijn allemaal nuttige bijdragen.
wtf, heeft die gozer op de achtergrond op de 1e foto nou een pimp outfit aan?quote:
haha, daarom had ik toen toch maar op 30 september besloten 'm alsnog te bestellen. Ik wist dat ik anders gewoon spijt zou krijgenquote:Op maandag 14 december 2009 08:20 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik er aardig spijt van begin te krijgen dat ik de Opus niet besteld heb, nu is ie veel duurder. Nah.
Top he ik heb er zoveel zin in!quote:Op maandag 14 december 2009 09:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
haha, daarom had ik toen toch maar op 30 september besloten 'm alsnog te bestellen. Ik wist dat ik anders gewoon spijt zou krijgen
Mjah, gegokt en verloren.quote:Op maandag 14 december 2009 09:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
haha, daarom had ik toen toch maar op 30 september besloten 'm alsnog te bestellen. Ik wist dat ik anders gewoon spijt zou krijgen
Oehquote:
Bij mij was het meer dat ik het op dat moment niet kon betalen.quote:Op maandag 14 december 2009 18:32 schreef MJ44ever het volgende:
Ik wilde ook eigenlijk niks meer kopen maar ja, kan het niet laten.
Vooral niet omdat Michael er zelf al aan gewerkt had.
Uiteraard!quote:Op maandag 14 december 2009 17:52 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Mjah, gegokt en verloren.
Ach, wie weet over een jaar ofzo via Marktplaats, of misschien wordt ie wel goedkoper.![]()
Laat je wel een paar foto's zien als je em hebt?
Sie liebt dich, yeah, yeah, yeahquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:56 schreef DrDentz het volgende:
Alleen dat nummer geloof ik, zo raar is dat niet, de Beatles zongen ook in het Duits.
I love his smile babyquote:
Ja, ik denk t welquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:56 schreef DrDentz het volgende:
En al die mensen daar denken dat het de real deal is?
quote:
Check die mensen in het publiek dan los gaanquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:15 schreef Zapato het volgende:
Dit is echt een van de beste impersonaters die k ben tegengekomen. Moest echt verdomd goed kijken he.
Dit is een voor mij onbekende plaat! Dankjewel.quote:
Ik vind zn gezicht echt verdomd goed lijken. Als je geen über-expert bent, zie je t echt niet hoor. Hence the public reaction I guess.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Check die mensen in het publiek dan los gaan![]()
![]()
Maar aan z'n gezicht zie je het zeker wel, die mond is veel groter dan die van MJ
En de moves zijn idd maar mwah. Ik zou dat veel beter doen natuurlijk
Toch grappig om te weten dat Michael 8 was toen hij dit nummer zong.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:47 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dit is een voor mij onbekende plaat! Dankjewel.
Woow stel je voor als hij zou komen optreden hier in NL met lipsync natuurlijk en hij zou een soort concert van Bad Tour geven konden wij eindelijk de Bad era een keer beleven (natuurlijk niet zoals de echte King maar goed)quote:Op woensdag 16 december 2009 15:40 schreef piepie het volgende:
E'Casanova was het misschien toch in dat filmpje van de impersanator.
(uit de commentaren kon ik het ook nog opmaken)
Die lijkt echt wel het meest op Michael
Of je bekijkt de Bad Tour gewoon via je eigen TV.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:26 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Woow stel je voor als hij zou komen optreden hier in NL met lipsync natuurlijk en hij zou een soort concert van Bad Tour geven konden wij eindelijk de Bad era een keer beleven (natuurlijk niet zoals de echte King maar goed)
quote:Op woensdag 16 december 2009 17:26 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Woow stel je voor als hij zou komen optreden hier in NL met lipsync natuurlijk en hij zou een soort concert van Bad Tour geven konden wij eindelijk de Bad era een keer beleven (natuurlijk niet zoals de echte King maar goed)
Die heb ik gezien + delen van de Wembley concert, jammer dat ze daar geen DVD van hebben gemaaktquote:Op woensdag 16 december 2009 19:26 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Of je bekijkt de Bad Tour gewoon via je eigen TV.
DVD'tje van Bad Tour Yokohama is namelijk ook geweldig (en de echte MJ natuurlijk)!![]()
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:06 schreef DrDentz het volgende:
Nou, als hij levend al geen muziek meer maakte heb ik geen hoop dat hij het dood wel doet.
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:06 schreef DrDentz het volgende:
Nou, als hij levend al geen muziek meer maakte heb ik geen hoop dat hij het dood wel doet.
Hoe denk jij er zelf over?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:54 schreef Xaobotnik het volgende:
Ok, voor de MJ is levend-gelovigen. Waar zit hij nu dan, en wat gaat hij doen? Is MJ (als artiest) voor ons (als MJ fans) alsnog dood (wat boeit MJ immers als hij geen artiest is??), gaat gaat hij volgens jullie nog iets doen?
Maar misschien dat ie dood wel meer uitbrengt dan levend.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:06 schreef DrDentz het volgende:
Naar wat ik begrepen heb, was hij de laatste jaren wel degelijk bezig met het maken van muziek, hoor.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:55 schreef Zapato het volgende:
[..]
Maar misschien dat ie dood wel meer uitbrengt dan levend.
Dat zeg ik toch ook niet. UITBRENGEN.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:56 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Naar wat ik begrepen heb, was hij de laatste jaren wel degelijk bezig met het maken van muziek, hoor.
Woeps, idd comment naar verkeerde post.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:03 schreef Zapato het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet. UITBRENGEN.
"I never stopped making music"
En ik wou ff van de gelegheid gebruik maken om te melden dat mn eigen Earth Song video over de drie miljoen views heen is:
![]()
Vandaag verzonden, zou de 22e binnen moeten zijn.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:32 schreef Yari het volgende:
Shipment Notification van FedEx ontvangen mbt de Opus.
Ben benieuwd hoe lang het verzenden zal duren, had iemand deze al eerder ontvangen? 7 December hebben ze zich niet echt aan weten te houden.
Neu,geen certificaat, maar die dude heeft fimpljes en foto's van signeren door MJquote:Op donderdag 17 december 2009 16:27 schreef Noax het volgende:
[..]
Vandaag verzonden, zou de 22e binnen moeten zijn.
Kun je gewoon nalezen.
Goed gedaan matthijst, zat er ook een echtheidscertificaat bij?
Ja 22 december WHOEHOE!!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 16:27 schreef Noax het volgende:
[..]
Vandaag verzonden, zou de 22e binnen moeten zijn.
Kun je gewoon nalezen.
Goed gedaan matthijst, zat er ook een echtheidscertificaat bij?
jij bent grappig manquote:Op woensdag 16 december 2009 20:06 schreef DrDentz het volgende:
Met een beetje geluk misschien wel iets eerder....quote:Op donderdag 17 december 2009 17:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Kreeg ook een mailtje van Fedex, 22e krijg ik 'm
Deze song kende ik ook nog niet...wat prachtig gezongen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:06 schreef gifkwal het volgende:
Dit liedje vind ik ook super mooi.
En voor jullie allemaal een kerstboodschap van MJ![]()
Bizar he dat 1ste kerstdag hij al een half jaar dood is........de tijd gaat zo hard!quote:
Ken je het nummer Be Not Always niet?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:55 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Deze song kende ik ook nog niet...wat prachtig gezongen.
Nu alweer een half jaar geleden...een tijd waarin ik me in hem verdiept heb en voor eeuwig van hem ben gaan houden. Zowel van zijn vele talenten als van zijn persoonlijkheid.
Een paar jaar eerder lieten ze me ook al schrikken, maar toen was het een of andere bierkenner die overleden was.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:52 schreef MJ44ever het volgende:
Ja, nu met het oudjaarsoverzicht komt het meer en meer naar voren.
Soms is het nog steeds ongelovelijk. Michael Jackson overleden...
Ik heb die nacht een foto gemaakt van teletekst. Als ik het nu nog eens zie dan denk ik; onwerkelijk gewoon.
Ben er altijd al bang voor geweest, uit het niks, op jonge leeftijd, bam op teletekst: Michael Jackson overleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |