I love his smile babyquote:

Ja, ik denk t welquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:56 schreef DrDentz het volgende:
En al die mensen daar denken dat het de real deal is?

quote:

Check die mensen in het publiek dan los gaanquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:15 schreef Zapato het volgende:
Dit is echt een van de beste impersonaters die k ben tegengekomen. Moest echt verdomd goed kijken he.

Dit is een voor mij onbekende plaat! Dankjewel.quote:

Ik vind zn gezicht echt verdomd goed lijken. Als je geen über-expert bent, zie je t echt niet hoor. Hence the public reaction I guess.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Check die mensen in het publiek dan los gaan

Maar aan z'n gezicht zie je het zeker wel, die mond is veel groter dan die van MJ
En de moves zijn idd maar mwah. Ik zou dat veel beter doen natuurlijk

Toch grappig om te weten dat Michael 8 was toen hij dit nummer zong.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:47 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dit is een voor mij onbekende plaat! Dankjewel.

Woow stel je voor als hij zou komen optreden hier in NL met lipsync natuurlijk en hij zou een soort concert van Bad Tour geven konden wij eindelijk de Bad era een keer beleven (natuurlijk niet zoals de echte King maar goed)quote:Op woensdag 16 december 2009 15:40 schreef piepie het volgende:
E'Casanova was het misschien toch in dat filmpje van de impersanator.
(uit de commentaren kon ik het ook nog opmaken)
Die lijkt echt wel het meest op Michael

Of je bekijkt de Bad Tour gewoon via je eigen TV.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:26 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Woow stel je voor als hij zou komen optreden hier in NL met lipsync natuurlijk en hij zou een soort concert van Bad Tour geven konden wij eindelijk de Bad era een keer beleven (natuurlijk niet zoals de echte King maar goed)

quote:Op woensdag 16 december 2009 17:26 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Woow stel je voor als hij zou komen optreden hier in NL met lipsync natuurlijk en hij zou een soort concert van Bad Tour geven konden wij eindelijk de Bad era een keer beleven (natuurlijk niet zoals de echte King maar goed)

Die heb ik gezien + delen van de Wembley concert, jammer dat ze daar geen DVD van hebben gemaaktquote:Op woensdag 16 december 2009 19:26 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Of je bekijkt de Bad Tour gewoon via je eigen TV.
DVD'tje van Bad Tour Yokohama is namelijk ook geweldig (en de echte MJ natuurlijk)!

quote:Op woensdag 16 december 2009 20:06 schreef DrDentz het volgende:
Nou, als hij levend al geen muziek meer maakte heb ik geen hoop dat hij het dood wel doet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |