Ik geloof dat ik er aardig spijt van begin te krijgen dat ik de Opus niet besteld heb, nu is ie veel duurder. Nah.quote:Op maandag 14 december 2009 02:25 schreef Rnnz het volgende:
Excuses voor de vele posts maar het zijn allemaal nuttige bijdragen.
wtf, heeft die gozer op de achtergrond op de 1e foto nou een pimp outfit aan?quote:
haha, daarom had ik toen toch maar op 30 september besloten 'm alsnog te bestellen. Ik wist dat ik anders gewoon spijt zou krijgenquote:Op maandag 14 december 2009 08:20 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik er aardig spijt van begin te krijgen dat ik de Opus niet besteld heb, nu is ie veel duurder. Nah.
Top he ik heb er zoveel zin in!quote:Op maandag 14 december 2009 09:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
haha, daarom had ik toen toch maar op 30 september besloten 'm alsnog te bestellen. Ik wist dat ik anders gewoon spijt zou krijgen
Mjah, gegokt en verloren.quote:Op maandag 14 december 2009 09:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
haha, daarom had ik toen toch maar op 30 september besloten 'm alsnog te bestellen. Ik wist dat ik anders gewoon spijt zou krijgen
Oehquote:
Bij mij was het meer dat ik het op dat moment niet kon betalen.quote:Op maandag 14 december 2009 18:32 schreef MJ44ever het volgende:
Ik wilde ook eigenlijk niks meer kopen maar ja, kan het niet laten.
Vooral niet omdat Michael er zelf al aan gewerkt had.
Uiteraard!quote:Op maandag 14 december 2009 17:52 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Mjah, gegokt en verloren.
Ach, wie weet over een jaar ofzo via Marktplaats, of misschien wordt ie wel goedkoper.![]()
Laat je wel een paar foto's zien als je em hebt?
Sie liebt dich, yeah, yeah, yeahquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:56 schreef DrDentz het volgende:
Alleen dat nummer geloof ik, zo raar is dat niet, de Beatles zongen ook in het Duits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |