quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Een paar jaar eerder lieten ze me ook al schrikken, maar toen was het een of andere bierkenner die overleden was.
Maar dat was ook wel een koningquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Een paar jaar eerder lieten ze me ook al schrikken, maar toen was het een of andere bierkenner die overleden was.
Jij bent echt grappig ik hou het niet meerquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
zo snel alquote:
Erg he?quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ken je het nummer Be Not Always niet?![]()
Ken je klassiekers van The Jacksons eens![]()
Het is waar hoor, google maar eens. Dan zal je zien dat er nog een bekende (al natuurlijk niet zó bekend) Michael Jackson bestaan heeft.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:40 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Jij bent echt grappig ik hou het niet meer
Bedankt hiervoor. Ik ga dit van het weekend -met gemengde gevoelens- kijken.quote:
Maar dan heb ik me voor niets opgegeven voor Move Like Michael Jackson?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:32 schreef matthijst het volgende:
Michael Jackson tribute concert which was scrapped in Vienna and moved to London after top acts dropped out has been canceled after the event's organizer closed down, the company's liquidator said on Friday.
Dan baal jequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:52 schreef DrDentz het volgende:
Je zult als fan maar je laatste centen verbrast hebben aan tickets voor die tribute show, om de teleurstelling van de gecancelde O2-concerten te verwerken.
Heb je de Jackson Dynasty al bekeken?quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:21 schreef piepie het volgende:
En die Jermaine maar in de spotlights sinds Michael's "dood".
Ik had ook al gelezen dat Londen niet doorgaat (als het waar is).
Mooi filmpje gaat er rond over hem:
Ik zie wel eens een bierencycopledie van hem in boekenwinkels, mijn hart slaat toch elke keer een slag over als ik die naam zie, en dan is het steeds een teleurstelling dat het die bolle biergast isquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:41 schreef MervinMinky het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Michael_Jackson_%28bierkenner%29
DIt is die bierkenner, whaha wat zou dat zijn, zelfde naam dragen als de beroemde zanger.
Ach misschien was de zanger stiekem ook wel een bierkenner?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:41 schreef MervinMinky het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Michael_Jackson_%28bierkenner%29
DIt is die bierkenner, whaha wat zou dat zijn, zelfde naam dragen als de beroemde zanger.
Nee nog niet gezien, maar ik word al misselijk bij het idee ...quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:25 schreef quirina het volgende:
[..]
Heb je de Jackson Dynasty al bekeken?
De broers wisten niet eens van een tribute af??
Kan nog leuk worden zo'n samenwerking waarbij Jermaine zijn eigen plan trekt.
Wat gaat het slotstuk worden? Een tribute of een alternatieve vorm van de Jackson 5?
Of een hoop bonje ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |