Ik ook. Niet te toppen, zo'n prestatie. En wat zag hij er knap uit. En happy.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:48 schreef quirina het volgende:
Bad- tour vind ik nog het beste!
Laatste nieuws al gelezen?
Twee eps gezien. Echt weinig tot niks aan. Paar stukjes waar ze over MJ praten, verder alleen bezig met plannen van een reunie. Maar ja, who gives a damn about the Jackson zonder Michaelquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:04 schreef Robijn48 het volgende:
Ik ben wel geinteresseerd in die Jackons Dynasty, maar dan meer omdat ik weet dat ze in hetzelfde gezin zijn opgegroeid, en ik beter wil weten (althans proberen) hoe zijn broers werkelijk in elkaar zitten.
Ik denk dat er genoeg kijken hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:47 schreef matthijst het volgende:
[..]
Twee eps gezien. Echt weinig tot niks aan. Paar stukjes waar ze over MJ praten, verder alleen bezig met plannen van een reunie. Maar ja, who gives a damn about the Jackson zonder Michael
Ik ben ook heel benieuwd. Er is echt veel meer aan de hand geweest, Michael was heus niet voor niets soms zo bang. Met die Chandler is toch ook weer heel toevallig dat die ineens zelfmoord heeft gepleegd! Michael ontsloeg veel mensen, maar kort voor zijn dood nam hij ook weer veel mensen in dienst. Als hij echt dood is (ja ik ben open-minded genoeg om niet uit te sluiten dat hij er nog is) dan is hij vermoord, daar ben ik van overtuigd. Het gekke is dan dat zijn familie meer bezig is met hun eigen "sterrendom" dan dat ze bovenop de zaak zitten. Als ik lid was van die familie had ik de beste PI ingehuurd die er is.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:01 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik denk dat er genoeg kijken hoor.
Maar ff over die FBI-docs, ik ben er wel benieuwd naar vooral vanwege die afpersing.
Zou die Chandler zich van kant hebben gemaakt omdat hij wist dat de zooi vrijgegeven zou worden?
Speculatie.. Ik weet dat het verkeerd is..maar ja je gaat er toch een beetje aan denken he?
Joe heeft haar overgehaald.quote:Op zondag 20 december 2009 01:42 schreef DrDentz het volgende:
Wat vond zijn moeder van dat kerstalbum? Ze is toch zo'n strenge Jehova?
Whatever Happensquote:
Ik vind Heartbreaker de laatste tijd ook best wel lekker, klinkt nog aardig fresh.quote:Op zondag 20 december 2009 12:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Whatever Happens![]()
imo het beste nr op Invincible
Bij dat bovenste interview lig ik altijd dubbel als die interviewer vraagt: 'you're.... 24, right' , waarop MJ reageert: '30'. Interviewer: '30?' MJ: 'No, 24'.quote:Op zondag 20 december 2009 13:51 schreef gifkwal het volgende:
Oh, en dit interview had ik nog nooit gezien, leuk!
En deze... damn!!![]()
quote:Op zondag 20 december 2009 15:03 schreef DrDentz het volgende:
MJ zegt toch ook ergens op Invincible, ik geloof voor You Rock My World, "I don't think they are ready for this.."
Hij liep gewoon een beetje te ver voor op de mensheid, wij konden die muziek toen nog niet aan, te hip.
Haha, heb ik ook wel eens eerder gezien ja, echt humorquote:Op zondag 20 december 2009 15:05 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Bij dat bovenste interview lig ik altijd dubbel als die interviewer vraagt: 'you're.... 24, right' , waarop MJ reageert: '30'. Interviewer: '30?' MJ: 'No, 24'.
Haterrrquote:Op zondag 20 december 2009 17:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Word ik me net toch even beschuldigd in SHO dat ik geen goed woord voor Michael over heb![]()
Ik begrijp er helemaal niets vanRnnz, zeg even dat het niet zo is
Da's dat standaard lijntje van Darkchild....quote:Op zondag 20 december 2009 15:03 schreef DrDentz het volgende:
MJ zegt toch ook ergens op Invincible, ik geloof voor You Rock My World, "I don't think they are ready for this.."
Ik zag 'm staan op nieuwsgroepen. Toch wacht ik nog even op de Blu-Ray versiequote:Op zondag 20 december 2009 20:41 schreef piepie het volgende:
Relax allemaal, hier voor iedereen een mooi kerstcadeautje:
This is It in perfecte kwaliteit via Mega Upload:
http://www.megaupload.com/?d=ETTSI0F0
http://www.megaupload.com/?d=GLY4J0AX
In 2 delen dus.
Enjoy!!!!!
Dat dus!quote:
Same here.quote:Op zondag 20 december 2009 21:58 schreef DrDentz het volgende:
Mwah, maar ik denk dat ik This Is It bewaar voor een rustig moment met warme chocolademelk en tissues op tafel. Dat kan ik niet aan in deze koude kille setting achter de pc.
Het sarcasme ging over het bannen. Illegaal materiaal kenmerkt hij als 'rommel'. Ik wijs op deze foutieve generalisatie.quote:Op maandag 21 december 2009 00:12 schreef Rnnz het volgende:
Waarom wordt de sarcasme van DrDentz nou nooit begrepen?
Wat een lief verjaardagscadeautje van je.quote:Op maandag 21 december 2009 01:07 schreef piepie het volgende:
Nog een kerstcadeautje van piepie.
(vriendelijke mensen krijgen geen ban ...)
Enjoy!!!
Ja.quote:Op maandag 21 december 2009 01:45 schreef piepie het volgende:
Dank je Rnnz, maar het was van het kerstvrouwtje ...
Of ben je soms jarig? Gefeliciteerd dan!!!
Gelijk heb je hoor haha! Gefeliciteerd nog man! Hoe oud ben je geworden?quote:Op maandag 21 december 2009 01:50 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ja.![]()
Het was de makkelijkste manier om even te laten weten hier dat ik jarig ben, vandaar.![]()
*aandacht trekker*
Nog van harte, Rnnz!quote:Op maandag 21 december 2009 01:50 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ja.![]()
Het was de makkelijkste manier om even te laten weten hier dat ik jarig ben, vandaar.![]()
*aandacht trekker*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |