abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76360126
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:18 schreef ToT het volgende:

[..]

Pfff dus voor een ziekte die relatief weinig voorkomt, wordt een gigantische campagne opgesteld om meiden te vaccineren met een vaccin die nog niet eens 100% werkzaam is, tegen een DEEL van de oorzaak van die ziekte.
Die varianten zijn dan weer wel goed voor 70+% van de gevallen

Maar inderdaad, het argument van kosten-effectiviteit in Nederland gaat zeker op. Al vind ik primaire preventie erg belangrijk.

Dat doet me overigens denken aan een opmerking van een alleraardigste ambtenaar van een zorgverzekeraar:
het is voor ons nog altijd goedkoper om kapotgeprikte vingers te behandelen dan een continu-glucosemeter te vergoeden

Mijn reactie zal ik hier maar niet plaatsen
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_76360269
LOL Tja je moet natuurlijk niet ALLEEN maar naar kosten versus baten te kijken, maar ik kijk ook naar maatschappelijke onrust enzo, die, zoals je hier in BNW wel kunt zien, erg groot is.
  zondag 3 januari 2010 @ 15:27:10 #253
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_76360302
quote:

[..]

Pfff dus voor een ziekte die relatief weinig voorkomt, wordt een gigantische campagne opgesteld om meiden te vaccineren met een vaccin die nog niet eens 100% werkzaam is, tegen een DEEL van de oorzaak van die ziekte.
100% werkzaamheid verwachten is dan ook niet echt realistisch he
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_76363982
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:26 schreef ToT het volgende:
LOL Tja je moet natuurlijk niet ALLEEN maar naar kosten versus baten te kijken, maar ik kijk ook naar maatschappelijke onrust enzo, die, zoals je hier in BNW wel kunt zien, erg groot is.
Maatschappelijke onrust die voor een zeer groot gedeelte voorkomen had kunnen worden als de communicatie beter was geweest.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  zondag 3 januari 2010 @ 17:15:52 #255
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_76364391
quote:
Op zondag 3 januari 2010 17:05 schreef switchboy het volgende:

[..]

Maatschappelijke onrust die voor een zeer groot gedeelte voorkomen had kunnen worden als de communicatie beter was geweest.
Ik ben er nog niet geheel over uit of dat nou echt zoveel uit had gemaakt... Internet heeft toch wel echt zijn nadelen. De mening van een willekeurige huismoeder heeft daar evenveel waarde als een mening van een expert op dat gebied. In het geval van een dramatische waarschuwing denk ik ook nog eens veel meer invloed.
Onikaan ni ov dovah
  Moderator zondag 3 januari 2010 @ 17:21:41 #256
249559 crew  Lavenderr
pi_76364625
quote:
Op zondag 3 januari 2010 17:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik ben er nog niet geheel over uit of dat nou echt zoveel uit had gemaakt... Internet heeft toch wel echt zijn nadelen. De mening van een willekeurige huismoeder heeft daar evenveel waarde als een mening van een expert op dat gebied. In het geval van een dramatische waarschuwing denk ik ook nog eens veel meer invloed.
Het lijkt ook wel alsof sommigen mensen liever naar een willekeurige huismoeder luisteren die paniek zaait én laster dan de officiele verklaringen aannemen.
  zondag 3 januari 2010 @ 17:22:57 #257
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_76364669
quote:
Op zondag 3 januari 2010 17:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het lijkt ook wel alsof sommigen mensen liever naar een willekeurige huismoeder luisteren die paniek zaait én laster dan de officiele verklaringen aannemen.
Daar lijkt het wel op ja. Ik denk dat dat gedeeltelijk komt door de emotionele boodschap. "Pas op! Zo raken je kinderen voor hun leven verlamt!" etc.
Onikaan ni ov dovah
pi_76364787
Ja maar een tegengeluid op internet ontbrak gewoon. "Als je niet speelt kan je ook niet winnen, alleen maar verliezen."
  zondag 3 januari 2010 @ 17:30:42 #259
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_76364964
Das waar ja.
Onikaan ni ov dovah
pi_76365647
quote:
Op zondag 3 januari 2010 17:22 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Daar lijkt het wel op ja. Ik denk dat dat gedeeltelijk komt door de emotionele boodschap. "Pas op! Zo raken je kinderen voor hun leven verlamt!" etc.
True, true. Net als dat voorbeeld van die vrachtwagenchauffeur over rekeningrijden of wat het ook was.
  Moderator zondag 3 januari 2010 @ 18:31:02 #261
249559 crew  Lavenderr
pi_76367186
quote:
Op zondag 3 januari 2010 17:26 schreef switchboy het volgende:
Ja maar een tegengeluid op internet ontbrak gewoon. "Als je niet speelt kan je ook niet winnen, alleen maar verliezen."
Tegengeluid prima, maar dit tegengeluid ontaardde in laster in een aantal gevallen en dat vind ik kwalijk.
De hele medische wereld deugde ineens niet meer .
pi_76367302
Precies, het is goed om kritisch te zijn, maar om meteen alles en iedereen over één kam te scheren...?
pi_76367402
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Tegengeluid prima, maar dit tegengeluid ontaardde in laster in een aantal gevallen en dat vind ik kwalijk.
De hele medische wereld deugde ineens niet meer .
Ik bedoelde dan ook een tegengeluid vanuit de medische sector
  Moderator zondag 3 januari 2010 @ 18:48:31 #264
249559 crew  Lavenderr
pi_76367940
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:36 schreef switchboy het volgende:

[..]

Ik bedoelde dan ook een tegengeluid vanuit de medische sector
Dat was er ook wel, er waren best veel verpleegkundigen die de vaccinatie niet wilden hebben.
Maar jij bedoelt tegengeluid uit de hogere medische regionen?
  zondag 3 januari 2010 @ 18:53:35 #265
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_76368210
Ik denk dat hij tegengeluid voor bijv de verontruste moeders bedoelde
Onikaan ni ov dovah
pi_76368322
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat was er ook wel, er waren best veel verpleegkundigen die de vaccinatie niet wilden hebben.
Mijn mening over de medische kennis van verpleegkundigen is er niet beter op geworden.
  zondag 3 januari 2010 @ 19:39:13 #267
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_76370249
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:55 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Mijn mening over de medische kennis van verpleegkundigen is er niet beter op geworden.
Same here...
Onikaan ni ov dovah
pi_76374093
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:53 schreef ATuin-hek het volgende:
Ik denk dat hij tegengeluid voor bijv de verontruste moeders bedoelde
exactly
  zondag 3 januari 2010 @ 23:44:19 #269
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_76383530
quote:

[..]

met daarnaast meer kankergevallen doordat men in de veronderstelling is dat men'veilig' is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 3 januari 2010 @ 23:45:27 #270
52357 Lambiekje
pi_76383576
quote:
Op zondag 3 januari 2010 19:39 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Same here...
.. en die onbenullen hebben jouw lot in handen als je wat mankeert. Brrrrrrrrr
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_76383731
quote:
Op zondag 3 januari 2010 23:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

met daarnaast meer kankergevallen doordat men in de veronderstelling is dat men'veilig' is.
Hoezo meer dan? Denk je dat men bewust meer onveilig gaat vrijen door dat vaccin?
  maandag 4 januari 2010 @ 00:10:30 #272
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_76384551
quote:
Op zondag 3 januari 2010 23:48 schreef ToT het volgende:

[..]

Hoezo meer dan? Denk je dat men bewust meer onveilig gaat vrijen door dat vaccin?
Ik denk dat dat wel mee zal vallen ja.
Onikaan ni ov dovah
pi_76396452
Kon zijn naam hier niet zo 123 vinden, dump het toch maar ff:

quote:
Professor Moshe had called into a live radio show by Dr. A. True Ott, (explanation of Joseph Moshe’s call at 06:00) broadcast on Republic Broadcasting claiming to be a microbiologist who wanted to supply evidence to a States Attorney regarding tainted H1N1 Swine flu vaccines being produced by Baxter BioPharma Solutions. He said that Baxter’s Ukrainian lab was in fact producing a bioweapon disguised as a vaccine. He claimed that the vaccine contained an adjuvant (additive) designed to weaken the immune system, and replicated RNA from the virus responsible for the 1918 pandemic Spanish flu, causing global sickness and mass death.

Does this sound like an insane conspiracy theory? Sure it does. Due to the scarcity and anonimity of the sources we would dismiss it as exactly that, if it weren’t for some uncomfortable facts: Baxter Pharmaceutical has been caught, red-handed, in spreading a live, genetically engineered H5N1 Bird flu vaccine as a lethal biological weapon all over the world, destined to be used for human vaccinations. This happened just a few months ago. And only luck prevented a global catastrophe of epic proportions.

http://www.unfictional.co(...)flu-vaccine-westwood
quote:
According to Dr True Ott:

Moshe phoned Dr True Ot and said he was a microbiologist who wanted to hand over evidence to a States Attorney regarding tainted H1N1 vaccines being produced by Baxter pharmaceutical.

Moshe said that Baxter"s lab in the Ukraine was in fact preparing a bioweapon disguised as a vaccine. He maintained that the vaccine contained both adjuvants designed to weaken the immune system, and replicated RNA from the virus responsible for the 1918 global pandemic.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° °°°°°

The day after Moshe phoned the radio show, a swat team surrounded his Volkswagen Beetle near the near the Federal Building at 11000 Wilshire Boulevard in LA. According to Dr Bill Deagle, the Israeli consulate at 6380 Wilshire Boulevard was Moshes destination. The federal building was locked down at noon and employees were told to stay inside.

The mainstream media spun a story that Moshe had threatened the White House with a bomb, that there were 2 outstanding warrants (misdemeanors) against him and that he was depressed.

We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  maandag 4 januari 2010 @ 23:16:39 #274
52357 Lambiekje
pi_76421167
quote:
Op zondag 3 januari 2010 23:48 schreef ToT het volgende:

[..]

Nee geen uitstruikje meer omdat ze in de waan zijn dat ze veilig zijn. Terwijl dat buitenkijf staat dat het niet het geval is.
  maandag 4 januari 2010 @ 23:17:46 #275
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_76421211
quote:
Op maandag 4 januari 2010 13:33 schreef Resonancer het volgende:

[ afbeelding ]
[..]

[..]

Bizar.
  maandag 4 januari 2010 @ 23:25:08 #276
52357 Lambiekje
pi_76421513
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:17 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Bizar.
Nee niet bizar. Dit is de gebruikelijke manier hoe nieuwe medicijnen, vaccins tot stand komen. Deze man klapte alleen uit de school en was de volgende op de lijst van Microbiologen die dood moest sinds 911.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 02:14:29 #277
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_76425785
quote:

[ afbeelding ]
[..]

[..]

wtf?
Huig
  Moderator dinsdag 5 januari 2010 @ 09:42:17 #278
249559 crew  Lavenderr
pi_76428281
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee geen uitstruikje meer omdat ze in de waan zijn dat ze veilig zijn. Terwijl dat buitenkijf staat dat het niet het geval is.
Jawel hoor, uitstrijkjes worden nog steeds gemaakt.

http://www.baarmoederhals(...)lkingsonderzoek.html
  dinsdag 5 januari 2010 @ 10:22:51 #279
52357 Lambiekje
pi_76429253
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 09:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jawel hoor, uitstrijkjes worden nog steeds gemaakt.

http://www.baarmoederhals(...)lkingsonderzoek.html
ik heb het over de verminkte tienermeisjes niet over de vrouwen waarvoor bhmk enigzins zou gelden en die dus buiten het prikfascisme vallen.
pi_76429420
quote:

[ afbeelding ]
[..]

[..]
Van een site waarbij op de voorpagina iets staat over of Michael Jackson nog leeft.

Dat vind ik zo jammer he...I want to believe, maar ik zie gewoon graag wat betrouwbaardere bronnen!
pi_76430208
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 10:30 schreef ToT het volgende:

[..]

Van een site waarbij op de voorpagina iets staat over of Michael Jackson nog leeft.

Dat vind ik zo jammer he...I want to believe, maar ik zie gewoon graag wat betrouwbaardere bronnen!
Imho kan iedere bron (on)betrouwbaar zijn, (de site schaart de info over Moshe en MJ onder het kopje disinfo!) Je zou je kunnen afvragen waarom deze feiten/geruchten niet in de main stream media terechtkomen (denk tenminste dat jij die betrouwbaarder vind?)

Heb hier b.v. ook nooit iets over gelezen of gehoord in het nos journaal:
quote:
Homeless people die after bird flu vaccine trial in Poland
http://www.telegraph.co.u(...)trial-in-Poland.html
Mr Moshe zegt overigens hetzelfde als Burgermeister in haar aanklacht beweerd, die aanklacht staat zwart op wit, maar ook dit lees je niet in de zgn betrouwbare media.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_76430429
Tja het is normaal dat er op arme mensen geëxperimenteerd wordt aangezien er een betaling tegenover staat, maar dat er 21 van de 350 mensen overlijden is idd wel bizar ja!
  Moderator dinsdag 5 januari 2010 @ 11:23:40 #283
249559 crew  Lavenderr
pi_76430913
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 10:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik heb het over de verminkte tienermeisjes niet over de vrouwen waarvoor bhmk enigzins zou gelden en die dus buiten het prikfascisme vallen.
Verminkte tienermeisjes? Door die prik?
pi_76431752
Yupyup, dat zou ze namelijk onvruchtbaar maken, en uiteraard ook het immuunsysteem verkloten enzo he! Verder maken de hulpstoffen in de vaccins je autistisch enz.
pi_76432101
Hmmm ff een beetje op rond zitten googlen. Dit is inderdaad wel erg verdacht!

Alleen wel zo ontzettend jammer dat je zijn naam vrijwel alleen op conspiracy-sites tegenkomt zeg. Voor mij persoonlijk doet dat enorm afbreuk aan de betrouwbaarheid van de berichtgeving, want vaak heb je daar een kringverwijzing van bronnen mee.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 11:57:13 #286
52357 Lambiekje
pi_76432202
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:54 schreef ToT het volgende:
Hmmm ff een beetje op rond zitten googlen. Dit is inderdaad wel erg verdacht!

Alleen wel zo ontzettend jammer dat je zijn naam vrijwel alleen op conspiracy-sites tegenkomt zeg. Voor mij persoonlijk doet dat enorm afbreuk aan de betrouwbaarheid van de berichtgeving, want vaak heb je daar een kringverwijzing van bronnen mee.
Kijk naar alle klokkenluiders. of het nu om onze eigen kikkerklandje gaat met Bouwfraude. Klokkenluiders en uit-de-school-klappers worden zeer zorgvuldig uit de MSM gehouden.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 12:05:30 #287
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_76432490
Mss is deze nog wel interessant om hier te linkdumpen
http://www.bbc.co.uk/sn/tvradio/programmes/horizon/mmr_qa.shtml
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 5 januari 2010 @ 12:15:37 #288
262 Re
Kiss & Swallow
pi_76432860
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:01 schreef Resonancer het volgende:

Heb hier b.v. ook nooit iets over gelezen of gehoord in het nos journaal:
ja als een ziekenhuis illegaal experimenten uitvoert kan het een en ander misgaan natuurlijk, het bericht spreekt dan ook dat het personeel wordt aangeklaagd
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_76439001
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Bleef het daar maar bij.
quote:
In the United States, as of August 2007 a review of the National Vaccine Information Center revealed the following, quite alarming, statistic about this unnecessary vaccine: 2,207 adverse reactions to Gardasil have been reported. Among them:

* 5 girls died
* 31 were considered life-threatening
* 1,385 required a visit to the emergency room
* 451 of the girls have not recovered as of July 2007
* 51 of the girls were disabled
http://articles.mercola.c(...)sil-hpv-vaccine.aspx
quote:
dr. Bill Deagle zegt over deze nooit eerder in de natuur voorgekomen entiteiten: “De DNA-inhoud voegt zich in in het gastheer-DNA, en in die zin is het vaccin dus levend. Het maakt genetisch gemodificeerde gastheren [lees: genetisch veranderde mensen]. Het is een gencassette met schakelgenen die epigenetisch [vanuit externe omstandigheden] genen kunnen aan- en uitzetten die onvruchtbaarheid teweegbrengen, auto-immuniteit, en kanker met abnormale orgaanontwikkeling.”

FDA Report. Melding tot januari 2008 van 140 ’serieuze’ negatieve reacties, waaronder 27 ‘levensbedreigende’ gevallen, 10 spontane abortussen, en 6 gevallen van de slopende verlammingsziekte Guillain-Barré Syndroom

Het Amerikaanse National Vaccine Information Center (NVIC) heeft de negatieve effecten door Gardasil vergeleken met die van het meningitisvaccin Menactra. Gardasilinjecties leverden 30 maal meer meldingen op, waaronder 3 maal meer Eerste Hulp bezoeken (ruim 5.000) . Mede-NVIC-oprichter Barbara Loe Fisher: “Dankzij dit rapport weten we nu dat er meer reacties en sterfgevallen in verband staan met Gardasil, dan met welk ander vaccin dan ook, gegeven in dezelfde leeftijdsgroep.”

Meisjes/vrouwen, op het moment van vaccinatie met de HPV-vaccinstammen besmet, lopen maar liefst 44,6% meer kans op het ontwikkelen van baarmoederhalskanker…
Voorafgaand aan de vaccinaties worden ontvangsters niet op aanwezigheid van deze HPV-stammen getest.

http://www.wanttoknow.nl/(...)r-zijn-we-mee-bezig/
Tja dood valt natuurlijk niet onder verminking he.
Eisenhower1961.
pi_76439383
quote:
Meisjes/vrouwen, op het moment van vaccinatie met de HPV-vaccinstammen besmet, lopen maar liefst 44,6% meer kans op het ontwikkelen van baarmoederhalskanker…
Hier stopte ik nog harder met serieus nemen

Onzin. Dat onderzoek was niet goed uitgevoerd, stond nota bene in het onderzoek zelf. Selectief lezen dus.
pi_76439429
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dermaalpunctie en musculusruptuur!
pi_76442309
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Kijk naar alle klokkenluiders. of het nu om onze eigen kikkerklandje gaat met Bouwfraude. Klokkenluiders en uit-de-school-klappers worden zeer zorgvuldig uit de MSM gehouden.
Die klokkenluiders deden net zo hard mee in/met de bouwfraude hoor, dat waren echt geen engeltjes...
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_76443483
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 15:12 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Hier stopte ik nog harder met serieus nemen

Onzin. Dat onderzoek was niet goed uitgevoerd, stond nota bene in het onderzoek zelf. Selectief lezen dus.
Bedankt dat je 'r ff linkje bij doet naar 'n onderzoek dat volgens jouw dan wel goed is uitgevoerd, lees nl in veel main stream media bronnen precies hetzelfde zonder de kantekening die jij maakt. Maar goed die neem ik dan ook niet seriues (meer).
quote:
In 2007 is een document bekend geworden van de VRBPAC (Vaccine and Related Biological Products Advisory Committee) een commissie van de Food and Drug Administration (FDA). Dit document is gedateerd op 18 mei 2006 en geeft achtergrondinformatie over Gardasil. In tabel 17 van dit document wordt gesteld dat vrouwen die op het moment van vaccineren met Gardasil al een HPV-infectie hadden een verhoogde kans hadden van 44,6 % op het risico van CIN 2 of 3, de voorstadia van baarmoederhalskanker.

Met andere woorden: als je al een HPV-infectie hebt opgelopen en je wordt gevaccineerd met Gardasil, is de kans op het ontwikkelen van baarmoederhalskanker toegenomen met 44,6 %.

Dit is wat de studie aantoont en dat wordt ook niet door het RIVM weerlegd. Dat andere studies anders uitwijzen wil niet zeggen dat dit onderzoek daarom moet worden genegeerd. Omdat er in de studie sprake is van kleine aantallen proefpersonen is dit niet de meest voor de hand liggende conclusie. Maar om te beweren dat meisjes die een HPV-infectie hebben niet meer kans lopen op baarmoederhalskanker wordt dus niet gesteund door al het onderzoek. Vanwege het feit dat de FDA dit onderzoek noemt, zou het RIVM dit onderzoek niet mogen negeren, zoals zij in bovenstaand stuk wel lijken te doen
http://www.vkblog.nl/beri(...)ederhalskankervaccin

De andere info neem je ook niet serieus ?
quote:
Volgens de US VAERS zijn er minimaal twintig sterfgevallen geweest, 204 ziekenhuisopnames en hebben 124 meisjes een blijvende handicap opgelopen. De organisatie Judicial Watch in Amerika ontdekte 140 ernstige meldingen (waarvan 27 gekarakteriseerd als ‘levensbedreigend’), tien spontane abortussen en zes gevallen van syndroom van Guillain-Barré in de eerste vijf maanden van 2008. Andere negatieve bijwerkingen waren: stoornissen van het lymfatisch stelsel, gewrichts- en spierpijn, anafylactische shock, vernauwing van de ademwegen en aandoeningen van het zenuwstelsel zoals toevallen, duizeligheid, hoofdpijn en paralyse van Guillain-Barré.

Behalve de schade die Gardasil bij jonge meisjes kan aanrichten, is er ook het gevaar van aangeboren afwijkingen als een zwangere vrouw de vaccinatie krijgt. Van de vrouwen die aan de FUTURE-onderzoeken deelnamen en binnen dertig dagen na de vaccinatie zwanger werden, hadden er vijf een zwangerschap met aangeboren afwijkingen in de groep die Gardasil kreeg ten opzichte van nul in de groep die een placebo had gekregen. De afwijkingen waren pylorusstenose (vernauwing van de maaguitgang waardoor braken ontstaat), aangeboren megacolon, aangeboren hydronefrose (een afwijking van de nier), heupdysplasie en klompvoet. Bovendien hadden bij de moeders die borstvoeding gaven en een vaccinatie gehad hadden, meer kinderen ademhalingsproblemen dan bij de moeders die een placebo hadden gehad.
http://www.medischdossier.org/archief/jaargang_11/nummer_2/
Maar ook bovenstaande info zal dan wel weer uit slecht onderzoek voortkomen, hoe het dan wel zit ?
Eisenhower1961.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 17:02:29 #294
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_76444192
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 10:22 schreef Lambiekje het volgende:
prikfascisme
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:57 schreef Lambiekje het volgende:
Onzin, als ik journaliste zou zijn en ik zou een artikel kunnen maken over een groot schandaal , dan zou ik dat absoluut doen en dat geldt natuurlijk voor de meeste journalisten.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  Moderator dinsdag 5 januari 2010 @ 17:06:35 #295
249559 crew  Lavenderr
pi_76444344
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 15:13 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Dermaalpunctie en musculusruptuur!
Om dit soort kwetsuren te voorkomen moet je je natuurlijk wel door een goeie prikker laten prikken
pi_76444700
Mwah, een dermaalpunctie lijkt me zelfs met een verdomd goede prikker akelig lastig te voorkomen, toch?
  dinsdag 5 januari 2010 @ 17:33:02 #297
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_76445479
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 17:15 schreef ToT het volgende:
Mwah, een dermaalpunctie lijkt me zelfs met een verdomd goede prikker akelig lastig te voorkomen, toch?
Dan moeten we toch wat meer richting de Star Trek Hypospray gaan
Onikaan ni ov dovah
pi_76445801
Strak plan!
Nou, voor diabetici bestaat zoiets al, maar dan als kastje die je 24 uur per dag bij je draagt. De insuline wordt geloof ik ge-ioniseerd of whatever, waardoor het door de huid opgenomen kan worden.
pi_76446299
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 17:41 schreef ToT het volgende:
Strak plan!
Nou, voor diabetici bestaat zoiets al, maar dan als kastje die je 24 uur per dag bij je draagt. De insuline wordt geloof ik ge-ioniseerd of whatever, waardoor het door de huid opgenomen kan worden.
Ook een insulinepomp werkt nog met (teflon)naaldjes, maar die blijven 48-72 uur zitten. Er bestaan inderdaad wel insulinepennen die onder hoge druk het door de huid heen spuiten zonder de huid te beschadigen
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 16:45 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Bedankt dat je 'r ff linkje bij doet naar 'n onderzoek dat volgens jouw dan wel goed is uitgevoerd, lees nl in veel main stream media bronnen precies hetzelfde zonder de kantekening die jij maakt. Maar goed die neem ik dan ook niet seriues (meer).
[..]

[..]

Maar ook bovenstaande info zal dan wel weer uit slecht onderzoek voortkomen, hoe het dan wel zit ?
Omdat de 'MSM' geen kaas heeft gegeten van medische zaken en elkaar zonder onderzoek naroept, zoals de afgelopen tijd pijnlijk duidelijk geworden is. Ik heb wel wat beters te doen dan een goed onderzoek erbij te zoeken, maar dat betekent niet dat die ene van 44,6% te vertrouwen is

Ik kan het originele artikel niet vinden waar het in beweerd werd, maar daarin werd al meteen de fout gegeven dat de groepen niet gelijk verdeeld waren. Ga je ook roepen dat alcohol drinken 80% kans op longkanker geeft als ik in de groep alcoholdrinkers heel veel kettingrokers onderbreng?

Weet zeker dat ik het al eens gepost heb, maar de search werkt niet mee.
pi_76446360
Oh, en:
quote:
Schaapachtig meelopen is niet alleen aan het 'mainstream publiek' te verwijten

Wel knap dat je een spontane abortus krijgt van een vaccin dat niet eens gegeven mag worden aan zwangere vrouwen omdat ze dat nooit uitgetest hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')