Tegengeluid prima, maar dit tegengeluid ontaardde in laster in een aantal gevallen en dat vind ik kwalijk.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:26 schreef switchboy het volgende:
Ja maar een tegengeluid op internet ontbrak gewoon. "Als je niet speelt kan je ook niet winnen, alleen maar verliezen."
Ik bedoelde dan ook een tegengeluid vanuit de medische sectorquote:Op zondag 3 januari 2010 18:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tegengeluid prima, maar dit tegengeluid ontaardde in laster in een aantal gevallen en dat vind ik kwalijk.
De hele medische wereld deugde ineens niet meer .
Dat was er ook wel, er waren best veel verpleegkundigen die de vaccinatie niet wilden hebben.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:36 schreef switchboy het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan ook een tegengeluid vanuit de medische sector
Mijn mening over de medische kennis van verpleegkundigen is er niet beter op geworden.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat was er ook wel, er waren best veel verpleegkundigen die de vaccinatie niet wilden hebben.
Same here...quote:Op zondag 3 januari 2010 18:55 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Mijn mening over de medische kennis van verpleegkundigen is er niet beter op geworden.
exactlyquote:Op zondag 3 januari 2010 18:53 schreef ATuin-hek het volgende:
Ik denk dat hij tegengeluid voor bijv de verontruste moeders bedoelde
met daarnaast meer kankergevallen doordat men in de veronderstelling is dat men'veilig' is.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Pfff dus voor een ziekte die relatief weinig voorkomt, wordt een gigantische campagne opgesteld om meiden te vaccineren met een vaccin die nog niet eens 100% werkzaam is, tegen een DEEL van de oorzaak van die ziekte.
.. en die onbenullen hebben jouw lot in handen als je wat mankeert. Brrrrrrrrrquote:
Hoezo meer dan? Denk je dat men bewust meer onveilig gaat vrijen door dat vaccin?quote:Op zondag 3 januari 2010 23:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
met daarnaast meer kankergevallen doordat men in de veronderstelling is dat men'veilig' is.
Ik denk dat dat wel mee zal vallen ja.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoezo meer dan? Denk je dat men bewust meer onveilig gaat vrijen door dat vaccin?
quote:Professor Moshe had called into a live radio show by Dr. A. True Ott, (explanation of Joseph Moshe’s call at 06:00) broadcast on Republic Broadcasting claiming to be a microbiologist who wanted to supply evidence to a States Attorney regarding tainted H1N1 Swine flu vaccines being produced by Baxter BioPharma Solutions. He said that Baxter’s Ukrainian lab was in fact producing a bioweapon disguised as a vaccine. He claimed that the vaccine contained an adjuvant (additive) designed to weaken the immune system, and replicated RNA from the virus responsible for the 1918 pandemic Spanish flu, causing global sickness and mass death.
Does this sound like an insane conspiracy theory? Sure it does. Due to the scarcity and anonimity of the sources we would dismiss it as exactly that, if it weren’t for some uncomfortable facts: Baxter Pharmaceutical has been caught, red-handed, in spreading a live, genetically engineered H5N1 Bird flu vaccine as a lethal biological weapon all over the world, destined to be used for human vaccinations. This happened just a few months ago. And only luck prevented a global catastrophe of epic proportions.
http://www.unfictional.co(...)flu-vaccine-westwood
quote:According to Dr True Ott:
Moshe phoned Dr True Ot and said he was a microbiologist who wanted to hand over evidence to a States Attorney regarding tainted H1N1 vaccines being produced by Baxter pharmaceutical.
Moshe said that Baxter"s lab in the Ukraine was in fact preparing a bioweapon disguised as a vaccine. He maintained that the vaccine contained both adjuvants designed to weaken the immune system, and replicated RNA from the virus responsible for the 1918 global pandemic.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° °°°°°
The day after Moshe phoned the radio show, a swat team surrounded his Volkswagen Beetle near the near the Federal Building at 11000 Wilshire Boulevard in LA. According to Dr Bill Deagle, the Israeli consulate at 6380 Wilshire Boulevard was Moshes destination. The federal building was locked down at noon and employees were told to stay inside.
The mainstream media spun a story that Moshe had threatened the White House with a bomb, that there were 2 outstanding warrants (misdemeanors) against him and that he was depressed.
Nee geen uitstruikje meer omdat ze in de waan zijn dat ze veilig zijn. Terwijl dat buitenkijf staat dat het niet het geval is.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoezo meer dan? Denk je dat men bewust meer onveilig gaat vrijen door dat vaccin?
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:33 schreef Resonancer het volgende:
Kon zijn naam hier niet zo 123 vinden, dump het toch maar ff:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Nee niet bizar. Dit is de gebruikelijke manier hoe nieuwe medicijnen, vaccins tot stand komen. Deze man klapte alleen uit de school en was de volgende op de lijst van Microbiologen die dood moest sinds 911.quote:
wtf?quote:Op maandag 4 januari 2010 13:33 schreef Resonancer het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Jawel hoor, uitstrijkjes worden nog steeds gemaakt.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee geen uitstruikje meer omdat ze in de waan zijn dat ze veilig zijn. Terwijl dat buitenkijf staat dat het niet het geval is.
ik heb het over de verminkte tienermeisjes niet over de vrouwen waarvoor bhmk enigzins zou gelden en die dus buiten het prikfascisme vallen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel hoor, uitstrijkjes worden nog steeds gemaakt.
http://www.baarmoederhals(...)lkingsonderzoek.html
Van een site waarbij op de voorpagina iets staat over of Michael Jackson nog leeft.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:33 schreef Resonancer het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |