quote:Op zondag 6 december 2009 13:01 schreef Barbusse het volgende:
Lieve mensen, fuck die zondagdip; jullie moeten dansen! [ afbeelding ]![]()
Vanwaar die laatste quote kerel? Het verhaal zelf is al verdrietig genoeg joh....quote:
Jep... herkenbaar helaas. Wat doe je er aan? He-le-maal niks.quote:Op zondag 6 december 2009 15:27 schreef Je_moeder1 het volgende:
Oke, nou zal het een beetje proberen te omschrijven:
Thanx voor het lezen!
Dance, baby, DANCE, DANCE, DANCE!quote:Op zondag 6 december 2009 15:53 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Ik ben ook weer wakker![]()
Tsja, zondag. Ik overleef het wel!
sterkte!quote:Op zondag 6 december 2009 15:27 schreef Je_moeder1 het volgende:
New cool collective is vet! Gisteren heb ik echter wel weer genoeg gedanst voor de rest van de weekquote:Op zondag 6 december 2009 16:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dance, baby, DANCE, DANCE, DANCE!![]()
En om 4 uur wakker worden, doe je goed.
Omdat ik verbitterd ben en elke keer hier weer zie dat vrouwen het 'plotseling' uitmaken zonder ook maar enige redelijkheid of empathie voor de ander. Er is geen 'leuke' manier om het uit te maken, maar dit snap ik nog steeds niet. Voor mezelf maakt dat het moeilijker om haar los te laten omdat het zo onpersoonlijk en onredelijk is gegaan. En daarbij ook nog eens een groot eigen schuldgevoel met 'wat als...' gedachtes.quote:Op zondag 6 december 2009 15:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vanwaar die laatste quote kerel? Het verhaal zelf is al verdrietig genoeg joh....
Je komt in dit topic denk ik vooral mensen tegen die gedumpt zijn en niet degenen die het zelf uit hebben gemaakt. Dat zijn namelijk niet degenen die de meeste moeite hebben over hun ex heen te komen, denk ik.quote:Op zondag 6 december 2009 16:08 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
Omdat ik verbitterd ben en elke keer hier weer zie dat vrouwen het 'plotseling' uitmaken zonder ook maar enige redelijkheid of empathie voor de ander. Er is geen 'leuke' manier om het uit te maken, maar dit snap ik nog steeds niet. Voor mezelf maakt dat het moeilijker om haar los te laten omdat het zo onpersoonlijk en onredelijk is gegaan. En daarbij ook nog eens een groot eigen schuldgevoel met 'wat als...' gedachtes.
Ik ben ook verbitterd soms... maar dat probeer ik niet al teveel te laten merken. Als zoiets gebeurd (wat jou en mij dus is overkomen) voel je je gewoon gigantisch gekwetst en lam geslagen.... Ergens vrij logisch dat je dan geen vertrouwen meer hebt in de "liefde"quote:Op zondag 6 december 2009 16:08 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
Omdat ik verbitterd ben en elke keer hier weer zie dat vrouwen het 'plotseling' uitmaken zonder ook maar enige redelijkheid of empathie voor de ander. Er is geen 'leuke' manier om het uit te maken, maar dit snap ik nog steeds niet. Voor mezelf maakt dat het moeilijker om haar los te laten omdat het zo onpersoonlijk en onredelijk is gegaan. En daarbij ook nog eens een groot eigen schuldgevoel met 'wat als...' gedachtes.
Het bekijken van een ernstige documentaire over Rwanda bijvoorbeeld helpt trouwens best wel...dan besef je je ineens van 'wtf waar ben ik mee bezig me zo rot voelen over m'n ex! Er zijn veel ergere dingen en zelfmedelijden slaat nergens op'.
Haha, ik vind 'm wel goed.quote:Op zondag 6 december 2009 16:16 schreef Barbusse het volgende:
Pieken en dalen in het leven hè? Dit is een dal. Nu kun je wel denken "wat een enorm zware beklimming gaat dat worden om er uit te komen", maar bedenk je eens hoe geweldig het uitzicht is als je de top hebt bereikt!![]()
En dat was mijn tegeltjeswijheid voor deze zondag.![]()
quote:Op zondag 6 december 2009 16:18 schreef zwartedoos het volgende:
Nu zie ik snooker op tv en moet ik daar zelfs om huilendat keek hij graag
Volgens mij ga ik dit, hoewel niet zelf verkozen, vrijgezellenbestaan wel waarderen.quote:Op zondag 6 december 2009 16:20 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Haha, ik vind 'm wel goed.
Ik ben bereid om liefde nog wel een kans te geven, en volgens mij iedereen in dit topic wel. Maar als m'n hart nog een keer zo gebroken wordt, vraag ik me serieus af of het niet verstandiger is gewoon vrijgezel te blijven.. Dat vraag ik me nu ook al af eigenlijk.
O, dat zeker wel!quote:Op zondag 6 december 2009 16:22 schreef Barbusse het volgende:
Volgens mij ga ik dit, hoewel niet zelf verkozen, vrijgezellenbestaan wel waarderen.
Ik ben met kerst en oud&nieuw alleen. Lijkt me kutje, maar het is nu eenmaal zo. Maak er het beste van, en je zult merken dat dat beter is dan je dacht. Je gaat je toch niet zielig voelen omdat je zonder je vriendin bij famlie op bezoek gaat? Fuck dat, ze had erbij kunnen zijn, nu mist ze een heerlijk diner met gezellige mensen.quote:Op zondag 6 december 2009 16:31 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
O, dat zeker wel!
Jezelf leren kennen. Doen waar je zelf zin in hebt. Eten wat je zelf wil. Weer kunnen flirten met meisjes. En erover praten met vrienden. Allemaal ideaal!
Alleen zijn er ook moeilijkere tijden. En nu ik de banners zie hierboven, vraag ik me nu al af hoe ik de kerst ga doorkomen.. Lang geleden dat ik bij het familiediner ben gekomen zonder m'n vriendin.. Ik hoop dat niemand gaat vragen hoe het gelopen is allemaal, want dan breek ik echt. Vooral als een lieve tante dat vraagt
Je hebt je trots nogquote:Op zondag 6 december 2009 16:28 schreef EviL_AleX het volgende:
Ik zit met een grote brok wrok, die zich af en toe aan mij opdringt. Maar echt droevig word ik niet meer. Iedere keer dat droevenis opkomt wordt het meteen weggedrukt door gruwelijke woede. Ik heb het hele "wat als..." kunnen ontwijken door de relatie een verlenging te geven, en juist ervoor te zorgen dat ik alles heb gegeven wat ik kon in die verlenging. Ik WEET dat het niet aan mij heeft gelegen, ik WEET dat er geen ander in het spel was, maar ik WEET NIET waarom het nu precies uit is. Zij weet het ook niet, maar ze wenst er niet echt over na te denken. Ze heeft wel oppervlakkige redenen gegeven, maar die smaken sterk naar rationalisatie in plaats van rationaliteit. Maar ach, het is nu eenmaal wat het is...
quote:Op zondag 6 december 2009 16:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben met kerst en oud&nieuw alleen. Lijkt me kutje, maar het is nu eenmaal zo. Maak er het beste van, en je zult merken dat dat beter is dan je dacht. Je gaat je toch niet zielig voelen omdat je zonder je vriendin bij famlie op bezoek gaat? Fuck dat, ze had erbij kunnen zijn, nu mist ze een heerlijk diner met gezellige mensen.
@evil_alex: waarom die wrok? is ze dat waard, al die zelfvergiftiging?
Ach, tis voor een groot gedeelte een zelf verkozen isolement. Dus je hoeft geen medelijden te hebben met mij hoor. Bewaar dat voor hongerende aidsbaby's is Afrika.quote:Op zondag 6 december 2009 16:42 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Goed punt. Ik ga me ook zeker wel vermaken, maar het zal wel anders zijn.
Wel kut dat je alleen zit met kerst en oud&nieuw. *die troostende smiley*
Ik beschouw het als iets wat ik blijkbaar moet voelen. Ik laat het mijn acties niet beheersen. De wrok is een resultaat van frustratie en de kennis dat ik iets ben verloren zonder dat mij blaam treft. Een confrontatie met de fundamentele waarheid dat het leven niet (volgens menselijke maatstaf) eerlijk is. En dat zuigt. Hard. En niet op de lekkere manier.quote:Op zondag 6 december 2009 16:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben met kerst en oud&nieuw alleen. Lijkt me kutje, maar het is nu eenmaal zo. Maak er het beste van, en je zult merken dat dat beter is dan je dacht. Je gaat je toch niet zielig voelen omdat je zonder je vriendin bij famlie op bezoek gaat? Fuck dat, ze had erbij kunnen zijn, nu mist ze een heerlijk diner met gezellige mensen.
@evil_alex: waarom die wrok? is ze dat waard, al die zelfvergiftiging?
Gaat wel weer over hoor, dit dipje...quote:Op zondag 6 december 2009 18:46 schreef Snikch het volgende:
Ik begin de goede weg een beetje kwijt te raken :s. Ik weet niet meer waar ik naartoe ga. Ik weet wel waar ik wil eindigen maar zie de middelen niet om er te komen..
Ben te afhankelijk van de paar vrienden die ik nog over heb. En aangezien dat hun ook niet altijd tijd voor mij hebben (ook heel logisch natuurlijk!) zit ik dan weer in me eentje mezelf van binnen op te vreten.
Ik heb zoveel kwa persoonlijkheid en kundigheden waar ik mee gezegend bent, alleen mijn sociale vaardigheden, dat is het enige waar ik niet tevreden over ben eigenlijk. En juist daar loop ik constant tegenaan. Nieuwe mensen leren kennen? Ho maar.. Een echt vaste vriendengroep hebben om tussendoor langs te gaan of af te spreken? Nee hoor.. Vooruitzicht op een leuk nieuwe meisje? None what so ever..
Sorry dat ik even zo negatief doe maar het is echt een klote weekend geworden zeg, en ik zeg al, ben even helemaal het spoor bijster..
Ja maar weet je.. ik weet alsnog niet goed hoe ik verder moet daarna. Ik zit op het moment met mijn ex deels ja maar eigenlijk zit ik meer in de knoop met mijn eigen leven en mijn eigen toekomst. Ik wil gewoon niet weer die loner worden die ik vroeger was. Maar krijg zo weinig kansen om nieuwe mensen te leren kennen, dat in combinatie met overdreven verlegenheid (en op het moment frustratie dat het dus niet wilt lukken, dat ik het teveel probeer te forceren) zorgt er voor dat het helemaal tegenzit op dat gebied.quote:Op zondag 6 december 2009 18:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gaat wel weer over hoor, dit dipje... [ afbeelding ]
Come on dude... get your shit together!quote:Op zondag 6 december 2009 19:00 schreef Snikch het volgende:
[..]
Ja maar weet je.. ik weet alsnog niet goed hoe ik verder moet daarna. Ik zit op het moment met mijn ex deels ja maar eigenlijk zit ik meer in de knoop met mijn eigen leven en mijn eigen toekomst. Ik wil gewoon niet weer die loner worden die ik vroeger was. Maar krijg zo weinig kansen om nieuwe mensen te leren kennen, dat in combinatie met overdreven verlegenheid (en op het moment frustratie dat het dus niet wilt lukken, dat ik het teveel probeer te forceren) zorgt er voor dat het helemaal tegenzit op dat gebied.
Het is inderdaad een negatieve spiraal die je moet zien te verbreken. Soms blijft er wel terugval, maar dat wordt beter met de tijd. Je hebt al doelen gesteld, maar die blijken moeilijker te behalen dan verwacht en daarom misschien weer even negatief? Crawl back up again and try again!quote:Op zondag 6 december 2009 19:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Come on dude... get your shit together!
Je moet je gewoon over die negatieve gevoelens heen zetten. Ik heb ze ook, ik ken het maar al te goed.
Punt is dat je, als je er in blijft hangen, dingen alleen maar opblaast en zodoende jezelf alleen maar verder de put in helpt. Snap je wat ik bedoel? Geloof me, I've been there... maar op n bepaald moment moet je echt jezelf er uit trekken en dingen gaan doen. Maakt niet uit wat, maar gewoon shit ondernemen. Als ik zo in je fb kijk ben je geen lelijke gast...dus wat houdt je tegen om contact te maken met mensen??
Ja k snap heel goed wat je bedoeld.. dat is ook precies wat ik mezelf een maand gelede heb aangepraat om toen weer vooruit te komenquote:Op zondag 6 december 2009 19:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Come on dude... get your shit together!
Je moet je gewoon over die negatieve gevoelens heen zetten. Ik heb ze ook, ik ken het maar al te goed.
Punt is dat je, als je er in blijft hangen, dingen alleen maar opblaast en zodoende jezelf alleen maar verder de put in helpt. Snap je wat ik bedoel? Geloof me, I've been there... maar op n bepaald moment moet je echt jezelf er uit trekken en dingen gaan doen. Maakt niet uit wat, maar gewoon shit ondernemen. Als ik zo in je fb kijk ben je geen lelijke gast...dus wat houdt je tegen om contact te maken met mensen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |