quote:Op zondag 6 december 2009 12:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik mag jou wel...![]()
![]()
@kwartje: begrijp ik nou goed dat één of andere gast jou heeft lopen intimideren op zaterdagavond?
Geloof me kerel, het kan altijd nog erger.quote:Op zondag 6 december 2009 12:13 schreef vosss het volgende:
Gister meende mijn ex een beetje te amicaal te moeten doen met mijn beste kameraad.
Alles leuk en aardig, ik wens haar het beste enzo, maar dit was gewoon niet tof en dat doe je niet.
En die kameraad kan het ook even bekijken.
Kennelijk heb ik haar dan niet helemaal los gelaten, ik weet het niet, maar tof was anders
quote:
ik nietquote:Op zondag 6 december 2009 12:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik voel me ook alleen, echter vind ik dat nu wel fijn....
quote:Op zondag 6 december 2009 12:34 schreef Tarot het volgende:
Ik post in #100 omdat ik na 5 jaar nog steeds niet over mijn ex heen ben.
Inmiddels al weer nieuwe verliefheden en relaties gehad die jaren hebben geduurd, maar als je mij in de tussentijd had gevraagd "bij wie wil je liever zijn?" dan had ik steevast haar genoemd.
Hier doe ik verder niks aan, aangezien ik haar heb beloofd nooit meer contact op te nemen.
Echt probs dat je zo sterk bent om geen contact meer met haar op te nemen! Serieus.quote:Op zondag 6 december 2009 12:34 schreef Tarot het volgende:
Ik post in #100 omdat ik na 5 jaar nog steeds niet over mijn ex heen ben.
Inmiddels al weer nieuwe verliefheden en relaties gehad die jaren hebben geduurd, maar als je mij in de tussentijd had gevraagd "bij wie wil je liever zijn?" dan had ik steevast haar genoemd.
Hier doe ik verder niks aan, aangezien ik haar heb beloofd nooit meer contact op te nemen.
Moet jij niet zorgen dat je ex z'n baan kwijtraakt?quote:Op zondag 6 december 2009 12:36 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Echt probs dat je zo sterk bent om geen contact meer met haar op te nemen! Serieus.![]()
Enne.. DEELTJE HONDERD ALWEER!![]()
![]()
(Of moet ik zeggen:?)
Thnx. Het is bijzonder moeilijk omdat ze na ons laatste gesprek, nog twee e-mails heeft gestuurd en twee keer mijn voicemail heeft ingesproken. Ik besloot toen de e-mails niet te lezen en de voicemails niet te beluisteren (heb alles wel opgeslagen) omdat ik bang was dat ze daarin iets zou zeggen waardoor ik niet aan haar wens zou kunnen voldoen. Daar ben ik nu nog steeds bang voor, maar ik wil ze niet weggooien.quote:Op zondag 6 december 2009 12:36 schreef maartjeh het volgende:
[..] Echt probs dat je zo sterk bent om geen contact meer met haar op te nemen! Serieus.![]()
quote:Op zondag 6 december 2009 13:02 schreef Tarot het volgende:
[..]
Thnx. Het is bijzonder moeilijk omdat ze na ons laatste gesprek, nog twee e-mails heeft gestuurd en twee keer mijn voicemail heeft ingesproken. Ik besloot toen de e-mails niet te lezen en de voicemails niet te beluisteren (heb alles wel opgeslagen) omdat ik bang was dat ze daarin iets zou zeggen waardoor ik niet aan haar wens zou kunnen voldoen. Daar ben ik nu nog steeds bang voor, maar ik wil ze niet weggooien.
Zo naïef ben ik ook weer niet, maar misschien dat ze terug kwam op haar harde eis (die ze nogal emotioneel ge-uit heeft)quote:Op zondag 6 december 2009 13:03 schreef zwartedoos het volgende:
[..]misschien zei ze wel ik heb de grootste fout van mn leven gemaakt!!
ik denk vaak ook te romantischquote:Op zondag 6 december 2009 13:08 schreef Tarot het volgende:
[..]
Zo naïef ben ik ook weer niet, maar misschien dat ze terug kwam op haar harde eis (die ze nogal emotioneel ge-uit heeft)
Je bent te krampachtig aan je regeltje aan het houden van geen contact, in combinatie met 5 jaar lang niet die mailtjes en voicemail inzien vind ik dat erg vaag. Dit draagt bij aan het niet over haar heen komen.quote:Op zondag 6 december 2009 13:02 schreef Tarot het volgende:
[..]
Thnx. Het is bijzonder moeilijk omdat ze na ons laatste gesprek, nog twee e-mails heeft gestuurd en twee keer mijn voicemail heeft ingesproken. Ik besloot toen de e-mails niet te lezen en de voicemails niet te beluisteren (heb alles wel opgeslagen) omdat ik bang was dat ze daarin iets zou zeggen waardoor ik niet aan haar wens zou kunnen voldoen. Daar ben ik nu nog steeds bang voor, maar ik wil ze niet weggooien.
Ik ben redelijk optimistisch hoorquote:Op zondag 6 december 2009 13:11 schreef Barbusse het volgende:
Lieve mensen, zitten jullie jezelf in een dip te praten? Niet echt constructief als je het mij vraagt....
Precies hoe ik me voel. Klote decemberquote:Op zondag 6 december 2009 13:04 schreef Snikch het volgende:
Nou deel 100 zal ook wel weer snel volzitten als het zo doorgaat.
Heb echt een dip en weet zo gauw niet hoe ik er uit moet komen. Zie mijn post in deel 99.
Voel me ook erg alleen, ben afhankelijk van een aantal vrienden om iets leuks te doen elke keer maar die hebben ook hun eigen leven snap je. En zelf uitgenodigd worden gebeurd ook niet snel (ja door hun dus wel eens, maar wat ik al zeg, hebben ook een eigen leven). Ik heb niet net zoals velen een vaste vriendengroep waarmee ik elk weekend weg kan bijvoorbeeld. Heb ook nog compleet niets staan om straks de kerstvakantie te vullen. En vooruitzicht op een gelukkig toekomst is al helemaal ver te zoeken :S.
Maar waarom zocht zij dat contact nog met jou?quote:Op zondag 6 december 2009 13:02 schreef Tarot het volgende:
[..]
Nog niet.quote:Op zondag 6 december 2009 12:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moet jij niet zorgen dat je ex z'n baan kwijtraakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |