abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75333561
En we hebben de honderd!!
Alhoewel....zo'n goed teken is dat niet natuurlijk...
Vorig draadje: De kunst van het loslaten van je ex. - deel 99
Last post:
quote:
Op zondag 6 december 2009 12:07 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik mag jou wel...

@kwartje: begrijp ik nou goed dat één of andere gast jou heeft lopen intimideren op zaterdagavond?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_75333616
Gister meende mijn ex een beetje te amicaal te moeten doen met mijn beste kameraad.

Alles leuk en aardig, ik wens haar het beste enzo, maar dit was gewoon niet tof en dat doe je niet.

En die kameraad kan het ook even bekijken.

Kennelijk heb ik haar dan niet helemaal los gelaten, ik weet het niet, maar tof was anders
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_75333630
Terwijl ik gewoon kneiterhard mn best aan het doen ben om gewoon nog leuk met elkaar om te gaan als vrienden zegmaar wat me soms best zwaar valt.

Krijg je zoiets voor je kiezen. Lekker dan, waar doe ik het in godsnaam voor
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_75333691
quote:
Op zondag 6 december 2009 12:13 schreef vosss het volgende:
Gister meende mijn ex een beetje te amicaal te moeten doen met mijn beste kameraad.

Alles leuk en aardig, ik wens haar het beste enzo, maar dit was gewoon niet tof en dat doe je niet.

En die kameraad kan het ook even bekijken.

Kennelijk heb ik haar dan niet helemaal los gelaten, ik weet het niet, maar tof was anders
Geloof me kerel, het kan altijd nog erger.
Maar dat soort acties haal je inderdaad niet uit.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 6 december 2009 @ 12:22:13 #5
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_75333757
verveel me en voel me zielig
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_75333818
quote:
Op zondag 6 december 2009 12:22 schreef zwartedoos het volgende:
verveel me en voel me zielig

Ik voel me ook alleen, echter vind ik dat nu wel fijn....
  zondag 6 december 2009 @ 12:32:41 #7
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_75333927
quote:
Op zondag 6 december 2009 12:26 schreef Barbusse het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik voel me ook alleen, echter vind ik dat nu wel fijn....
ik niet maar iedereen heeft plannen enige optie is een vriend van me, maar die is n beetje verliefd op me en dan wil ie de hele tijd knuffelen omdat ik me zo zielig voel maar daar heb ik dan weer geen zin in
pi_75333963
Ik post in #100 omdat ik na 5 jaar nog steeds niet over mijn ex heen ben.
Inmiddels al weer nieuwe verliefheden en relaties gehad die jaren hebben geduurd, maar als je mij in de tussentijd had gevraagd "bij wie wil je liever zijn?" dan had ik steevast haar genoemd.

Hier doe ik verder niks aan, aangezien ik haar heb beloofd nooit meer contact op te nemen.
Doe eens wild ....
  zondag 6 december 2009 @ 12:36:11 #9
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_75333987
quote:
Op zondag 6 december 2009 12:34 schreef Tarot het volgende:
Inmiddels al weer nieuwe verliefheden en relaties gehad die jaren hebben geduurd, maar als je mij in de tussentijd had gevraagd "bij wie wil je liever zijn?" dan had ik steevast haar genoemd.

Hier doe ik verder niks aan, aangezien ik haar heb beloofd nooit meer contact op te nemen.
pi_75333995
quote:
Op zondag 6 december 2009 12:34 schreef Tarot het volgende:

Echt probs dat je zo sterk bent om geen contact meer met haar op te nemen! Serieus.

Enne.. DEELTJE HONDERD ALWEER!
(Of moet ik zeggen: ?)
pi_75334152
quote:
Op zondag 6 december 2009 12:36 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Echt probs dat je zo sterk bent om geen contact meer met haar op te nemen! Serieus.

Enne.. DEELTJE HONDERD ALWEER!
(Of moet ik zeggen: ?)
Moet jij niet zorgen dat je ex z'n baan kwijtraakt?
pi_75334580
Lieve mensen, fuck die zondagdip; jullie moeten dansen!
pi_75334596
quote:
Op zondag 6 december 2009 12:36 schreef maartjeh het volgende:
[..] Echt probs dat je zo sterk bent om geen contact meer met haar op te nemen! Serieus.
Thnx. Het is bijzonder moeilijk omdat ze na ons laatste gesprek, nog twee e-mails heeft gestuurd en twee keer mijn voicemail heeft ingesproken. Ik besloot toen de e-mails niet te lezen en de voicemails niet te beluisteren (heb alles wel opgeslagen) omdat ik bang was dat ze daarin iets zou zeggen waardoor ik niet aan haar wens zou kunnen voldoen. Daar ben ik nu nog steeds bang voor, maar ik wil ze niet weggooien.
Doe eens wild ....
  zondag 6 december 2009 @ 13:03:40 #14
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_75334638
quote:
Op zondag 6 december 2009 13:02 schreef Tarot het volgende:

[..]

Thnx. Het is bijzonder moeilijk omdat ze na ons laatste gesprek, nog twee e-mails heeft gestuurd en twee keer mijn voicemail heeft ingesproken. Ik besloot toen de e-mails niet te lezen en de voicemails niet te beluisteren (heb alles wel opgeslagen) omdat ik bang was dat ze daarin iets zou zeggen waardoor ik niet aan haar wens zou kunnen voldoen. Daar ben ik nu nog steeds bang voor, maar ik wil ze niet weggooien.
misschien zei ze wel ik heb de grootste fout van mn leven gemaakt!!
  zondag 6 december 2009 @ 13:04:02 #15
278630 Snikch
Living my life
pi_75334650
Nou deel 100 zal ook wel weer snel volzitten als het zo doorgaat.

Heb echt een dip en weet zo gauw niet hoe ik er uit moet komen. Zie mijn post in deel 99.

Voel me ook erg alleen, ben afhankelijk van een aantal vrienden om iets leuks te doen elke keer maar die hebben ook hun eigen leven snap je. En zelf uitgenodigd worden gebeurd ook niet snel (ja door hun dus wel eens, maar wat ik al zeg, hebben ook een eigen leven). Ik heb niet net zoals velen een vaste vriendengroep waarmee ik elk weekend weg kan bijvoorbeeld. Heb ook nog compleet niets staan om straks de kerstvakantie te vullen. En vooruitzicht op een gelukkig toekomst is al helemaal ver te zoeken :S.
For as he thinks within himself, so he is
pi_75334655
Ik na 8 maanden ook nog steeds bezig. Het voelt nog als de eerste maand....Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren....
Let me be the cherry on your chocolate carrot cheesecake
pi_75334760
quote:
Op zondag 6 december 2009 13:03 schreef zwartedoos het volgende:
[..] misschien zei ze wel ik heb de grootste fout van mn leven gemaakt!!
Zo naïef ben ik ook weer niet, maar misschien dat ze terug kwam op haar harde eis (die ze nogal emotioneel ge-uit heeft)
Doe eens wild ....
  zondag 6 december 2009 @ 13:10:15 #18
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_75334795
quote:
Op zondag 6 december 2009 13:08 schreef Tarot het volgende:

[..]

Zo naïef ben ik ook weer niet, maar misschien dat ze terug kwam op haar harde eis (die ze nogal emotioneel ge-uit heeft)
ik denk vaak ook te romantisch de waarheid loopt toch nooit zo Maar ik zou het iig niet kunnen, zou t veels te graag willen weten
  Moderator zondag 6 december 2009 @ 13:10:43 #19
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_75334803
quote:

[..]

Je bent te krampachtig aan je regeltje aan het houden van geen contact, in combinatie met 5 jaar lang niet die mailtjes en voicemail inzien vind ik dat erg vaag. Dit draagt bij aan het niet over haar heen komen.
What can change the nature of a man?
  Moderator zondag 6 december 2009 @ 13:11:04 #20
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_75334813
Mijn ex is een stomme trut en ik hoop dat ze brandt in de hel!!!!!

nee ok, dat meen ik niet, maar ze is wel een stomme trut
pi_75334828
Lieve mensen, zitten jullie jezelf in een dip te praten? Niet echt constructief als je het mij vraagt....
  zondag 6 december 2009 @ 13:13:51 #22
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_75334871
Had ik maar wat leuks te doen jank om elke scheet
  Moderator zondag 6 december 2009 @ 13:14:07 #23
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_75334877
quote:
Op zondag 6 december 2009 13:11 schreef Barbusse het volgende:
Lieve mensen, zitten jullie jezelf in een dip te praten? Niet echt constructief als je het mij vraagt....
Ik ben redelijk optimistisch hoor

Alleen haat ik alles en iedereen.... maar verder ben ik het zonnetje in huis
pi_75334895
quote:
Op zondag 6 december 2009 13:04 schreef Snikch het volgende:
Nou deel 100 zal ook wel weer snel volzitten als het zo doorgaat.

Heb echt een dip en weet zo gauw niet hoe ik er uit moet komen. Zie mijn post in deel 99.

Voel me ook erg alleen, ben afhankelijk van een aantal vrienden om iets leuks te doen elke keer maar die hebben ook hun eigen leven snap je. En zelf uitgenodigd worden gebeurd ook niet snel (ja door hun dus wel eens, maar wat ik al zeg, hebben ook een eigen leven). Ik heb niet net zoals velen een vaste vriendengroep waarmee ik elk weekend weg kan bijvoorbeeld. Heb ook nog compleet niets staan om straks de kerstvakantie te vullen. En vooruitzicht op een gelukkig toekomst is al helemaal ver te zoeken :S.
Precies hoe ik me voel. Klote december het weer helpt ook niet mee om vrolijk te zijn. En over die gelukkige toekomst kun je niks zeggen. Had je voordat je je ex had ontmoet ooit verwacht dat je haar zou ontmoeten? Waarschijnlijk niet, want je weet nooit wat de toekomst brengt, hoewel je wel een deel in eigen handen hebt om niet bij de pakken neer te gaan zitten maar er iets van proberen te maken.
pi_75334896
quote:

[..]

Maar waarom zocht zij dat contact nog met jou?
quote:
Op zondag 6 december 2009 12:43 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Moet jij niet zorgen dat je ex z'n baan kwijtraakt?
Nog niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')