Oke, nou zal het een beetje proberen te omschrijven:
6 Jaar geleden was ik op vakantie met mijn ouders, in Frankrijk, op de camping, jaartje of 17 was ik.. Hartstikke leuk allemaal, kregen we ineens nieuwe buren. Stapte daar toch een super mooie meid uit de auto

Opslag verliefd, maar helaas, er zat een witte kentekenplaat op de auto met een dikke D van DL erop

Een dag of 2 later vroeg ze aan mn zusje of ze een keer zin had om mee te gaan naar zon disco daar, naja van t een kwam t ander.. ik ging ook mee natuurlijk haha, en de rest van de vakantie zijn we met elkaar opgetrokken, we waren soms samen de hele dag in t zwembad, en we draaiden de rest van de vakantie om elkaar heen. Super klik, alles in t engels, en gewoon een droom. Ze vond me zelfs leuk had ze gezegd, ik haar ook, maar t kon niks worden want we woonden 300km van elkaar vandaan, blabla.
-------------------------------------INTRO----------------------------------------------------------------------------
Oke, we kwamen thuis, zij in DL, ik in NL.. en op MSN ging het verder. Uren lange gesprekken, dagen, weken, maandan achter elkaar. Alles wisten we van elkaar. We vonden elkaar super leuk, maar het kon niet.. zij was 16 ikke 17.., zij duits, ikke nederlands.. allemaal redenen etc bla bla.. Na een klein jaartje later kreeg ze toch een vriendje, wat ik natuurlijk helemaal kudt vond. Vlak voordat we elkaar weer zagen op de camping in Frankrijk, want daar gingen we weer heen, en zij ook!!

Nauw die vakantie ging het dus best raar, we gingen weer met elkaar om, maar wel met een afstandje ertussen zeg maar.. Daarna weinig contact meer gehad op MSN, ik kreeg een maandje later ook een relatie etc..
Ongeveer ander half jaar later gingen onze beide relaties uit, we kregen weer contact, en steunden elkaar weer via msn, kortom weer de beste vrienden. Het was weer helemaal super, maar we waren ouder geworden! Zij was bijna klaar met dr Gynasium, en wou graag Psychologie doen, maar had te weinig punten om dat op een duitse Uni te morgen doen. Ook ik was wel weer toe aan een uitdaging, en van het een kwam het ander. Ik heb haar voorgesteld om bij mij in NL te komen wonen, naja op kamers in de zelfde stad dan, zodat ze hier Psychologie kon studeren. Na een jaartje werken, en elkaar af en toe een week zien, kwam ze een jaar later bij me wonen!

Een droom die uitkwam, maar voor haar heel moeilijk in het begin, andere taal, miste haar ouders, geen vrienden hier, etc.. Was echt heel moeilijk, ook voor mij, maar we zijn er voor gegaan!
-------------------------------------------- NU KOMT HET ----------------------------------------------------
Goed, na elkaar een jaar lang af en toe gezien te hebben, is ze dus in NL komen wonen 2 jaar geleden. Ze is hier gaan werken bij een restaurant, en ze had allemaal leuke collega's. De taal leerde ze snel, want ze is niet echt dom zeg maar, alleen ze miste haar ouders en haar duitse leventje enorm. Ik en mn ouders hebben haar in het begin super gesteund. Naja na de zomer 2 jaar geleden begon haar opleiding. Super drukke studie, maja ze is duits, dus haalde alleen maar 8-en en 9's. Aangezien hier veel duitsers zijn, had ze in een korte tijd ook allemaal duitse vrienden gekregen. Nauw prima vond ik dat, kon ze lekker dr gang gaan. Alles ging super...
Tot op en gegeven moment zij bijna geen tijd meer voor mij maakte, t was alleen nog ‘s weekends, met een beetje geluk 1 avondje in de week en verder wou ze liever bij dr vrienden zijn en in de studie duiken. Er kwamen wat irritaties en er volgde na 1,5 jaar relatie een periode waar we redelijk vaak ruzie hadden. Zij deed totaal niet meer haar best, en ik gaf er nog alles voor. We zouden zelfs zowat gaan samen wonen, en ik heb een groot appartement gehuurd. Daar zit ik nu nog steeds in. We zijn deze zomer nog ff een weekje bij haar ouders geweest samen, om te kijken hoe het ging, maar ik zag aan haar kant, dat ze totaal haar best niet meer deed. Naja en ik dus ook niet meer echt. Dus toen waren we weer thuis. Is ze nog 1 keer bij me langs geweest in mn appartement, waar we dus zowat zouden gaan samen wonen. Naja, na nog 1 irritatie daar besloot zij het uit te maken.
Na een periode van 6 jaar ( ik ben nu 23 en zij 22) waarvan zij 4 jaar lang mijn beste vriendin was, en 2 jaar een relatie te hebben gehad, kon ik er echt niet bij. Ze wou me totaal geen kans meer geven, en zei dat ze niet meer van me hield.
--------------------------------- The End ------------------------------------------------------------------------------------
Nu 4 maand later, voel ik me nog helemaal kudt. Ik ben mn allerbeste vriendin kwijt, iemand waar ik lief en leed mee deelde 4 jaar lang. En mn vriendin waar ik 2 jaar lang alles voor heb gegeven. Ik heb/had het er zo moeilijk mee, dat ik haar laatst een email heb gestuurd van 2 A4tjes hoeveel ik van haar hou, en hoe zeer ik hoop, dat ze het na 1 break nog 1 keer een kans wou geven. Hierop kreeg ik een reactie dat ik niks meer moest verwachten, en dat ze niet meer van me hield. AUW! 6 jaar weg, mooiste tijd van mn leven weg, het meisje waarvoor ik leefde weg, etc. jullie kennen het gevoel waarschijnlijk. Ik heb haar in paniek opgebeld, was helemaal kapot, en ik heb het uit haar gekregen. Letterlijk: Ik ben misschien verliefd op een collega van mij, en die jongen steunde me al die tijd toen ik het moeilijk had… NOG MEER AUW! En nu dus alles kwijt.. al 4 maand.. Ik weet me echt geen raad op een saaie zondag, normaal was ik dan bij haar ofzo. Kijk ik heb heus wel vrienden, maar die hebben ook allemaal een eigen leven… Naja dat was het wel voor vandaag..
Thanx voor het lezen!