abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75332874
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:28 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dus een goed hart is in jouw geval niet zo goed?
Scherp
  zondag 6 december 2009 @ 11:30:43 #62
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_75332881
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:29 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Eens. Ik ben geen fan van Wilders, maar geweld is nooit goed te praten.
Laat hem maar een monsterzege halen bij de volgende verkiezingen en in de regering komen, dan valt ie snel genoeg denk ik.
Maar na hoeveel schade te hebben aangericht? Ik denk dat hij gestopt moet worden voordat we zover komen. En nee, niet met geweld.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_75332887
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:29 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Eens. Ik ben geen fan van Wilders, maar geweld is nooit goed te praten.
Laat hem maar een monsterzege halen bij de volgende verkiezingen en in de regering komen, dan valt ie snel genoeg denk ik.
Exact.
Of hij doet juist veel goed, valt nog niks over te zeggen.

Hoe dan ook, tis een WIn-WIn situatie.
  zondag 6 december 2009 @ 11:31:23 #64
66444 Lord_Vetinari
pi_75332891
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:28 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dus een goed hart is in jouw geval niet zo goed?
Nee. Het laat me dingen doen en denken, die me eigenlijk meer kwaad doen dan goed. Ach ja, de mens is zwak, he?
pi_75332918
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Maar na hoeveel schade te hebben aangericht? Ik denk dat hij gestopt moet worden voordat we zover komen. En nee, niet met geweld.
Wat voor schade heeft hij dan aangericht?
pi_75332924
quote:

[..]

Welke schade richt deze man aan die de Marokkaanse hangjeugd niet zelf al aanricht?
Ik denk dat het aanpakken van die laatste groep veel meer effect heeft tegen de opmars van WIlders dan het aanpakken van diegene die de problemen open en bloot aankaart.
  zondag 6 december 2009 @ 11:34:51 #67
66444 Lord_Vetinari
pi_75332945
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:32 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Wat voor schade heeft hij dan aangericht?
Schade aan ons internationaal aanzien, bijvoorbeeld. Staat goed in de wereld, een xenofobe fascist aan het hoofd van het land dat eeuwenlang bekendstond om zijn tolerantie.

Schade aan het land zelf: Populistische maatregelen invoeren, waardoor de economie helemaal naar de klote gaat, ons onderwijs nog verder in de stront zakt, de werkloosheid de pan uitgiert etc etc.
pi_75332946
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:33 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Welke schade richt deze man aan die de Marokkaanse hangjeugd niet zelf al aanricht?
Ik denk dat het aanpakken van die laatste groep veel meer effect heeft tegen de opmars van WIlders dan het aanpakken van diegene die de problemen open en bloot aankaart.
Het is natuurlijk wel zo dat hij geen onderscheid maakt tussen Marokkaanse reljeugd en de rest van de moslims. Is voor hem een pot nat.
pi_75332973
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Schade aan ons internationaal aanzien, bijvoorbeeld. Staat goed in de wereld, een xenofobe fascist aan het hoofd van het land dat eeuwenlang bekendstond om zijn tolerantie.

Schade aan het land zelf: Populistische maatregelen invoeren, waardoor de economie helemaal naar de klote gaat, ons onderwijs nog verder in de stront zakt, de werkloosheid de pan uitgiert etc etc.
Ik heb de hoop dat hij dan allang is gevallen, voor er echte schade ontstaat.
Ik zie de PVV als een stelletje relidioten. Die zijn gevallen voor je het weet.
pi_75332990
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:19 schreef Refragmental het volgende:
Als Fortuyn en Wilders zulke onzin uitkramen dat moet het toch ontzettend makkelijk zijn voor de regering om deze te ontkrachten? Dat is ze tot op heden nog niet gelukt, nee sterker zelfs... ze doen vaak dingen die compleet in het voordeel van Fortuyn en Wilders werken, blijkbaar hebben ze dan toch een punt, zou je niet zeggen?
Dat zegt niets over het gelijk van Wilders of Fortuyn, dat zegt eerder iets over het onvermogen van de huidige en voorgaande politici om de standpunten op kinderlijke wijze te tackelen. Ik neem het hen niet zo heel erg kwalijk eerlijk gezegd, immers van echt duidelijk (financieel en doormiddel van beleidspunten ondersteunde) standpunten kunnen we nog steeds niet spreken. De koppeling: huidige regering ontkracht populistische retoriek Wilders niet - Wilders heeft dus gelijk, zie ik niet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_75333024
quote:

[..]

Maar na hoeveel schade te hebben aangericht? Ik denk dat hij gestopt moet worden voordat we zover komen.
Jesus Christus wat zit jij vol met frustratie zeg. Ik en velen met mij hebben decennia lang onder de terreur van de linksekerk moeten leven.

Ons heb je helemaal nooit horen piepen. Het volk krijgt gewoon de regering die ze verdient.

Als Wilders straks niks blijkt te zijn, dan stem je hem toch gewoon weer weg. Maar beginnen over "hij moet gestopt worden blalabla" is gewoon veel te radicaal en dat getuigt ook van het feit dat jij gewoon niet tegen je verlies kan.

[ Bericht 1% gewijzigd door JohnDope op 06-12-2009 11:44:27 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_75333096
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

ach voor hij 100 miljard over de balk heeft gegooid...
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  zondag 6 december 2009 @ 11:58:07 #73
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_75333351
quote:
Op zondag 6 december 2009 10:55 schreef qonmann het volgende:

[..]

..dit is anders dit is een politiek proces
sowieso die achterlijke vergelijkingen van jou
Hoe kom je er in godsnaam bij dat dit een politiek proces zou zijn?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_75333559
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:58 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Omdat men op deze manier probeert een lid van de Tweede Kamer aan te pakken op basis van zijn uitspraken,
Niet voor niets dat in veel landen je niet zomaar een lid van het parlement kunt vervolgen.
Maar in NL wel ..nou ja ze doen het alleen bij Wilders
  zondag 6 december 2009 @ 12:16:59 #75
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_75333677
quote:
Op zondag 6 december 2009 12:10 schreef qonmann het volgende:

[..]

Omdat men op deze manier probeert een lid van de Tweede Kamer aan te pakken op basis van zijn uitspraken,
Niet voor niets dat in veel landen je niet zomaar een lid van het parlement kunt vervolgen.
Maar in NL wel ..nou ja ze doen het alleen bij Wilders
Hij wordt vervolgend voor zijn uitspraken buiten de Tweede Kamer. In zijn aanklacht staat niets van wat hij binnen de Tweede Kamer gezegd heeft. Binnen de Tweede Kamer mag hij alles zeggen. Buiten de Tweede Kamer heeft hij dezelfde rechten als jij en ik.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_75335070
quote:
Op zondag 6 december 2009 12:16 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Hij wordt vervolgend voor zijn uitspraken buiten de Tweede Kamer. In zijn aanklacht staat niets van wat hij binnen de Tweede Kamer gezegd heeft. Binnen de Tweede Kamer mag hij alles zeggen. Buiten de Tweede Kamer heeft hij dezelfde rechten als jij en ik.
De scheidslijn is dun, de man is ook buiten de Tweede Kamer politicus.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ze een stok gevonden hebben om te slaan, opgejaagd door zwaar gesubsdieerde instellingen
Het gaat niet over een inbraak ofzo.
pi_75335237
Wat een lachertje deze aanklacht. Dit wordt achteraf als een zinloze tijdsverspilling bestempeld.
Matteus met een nieuw accountje...
  zondag 6 december 2009 @ 13:34:46 #78
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_75335454
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:58 schreef Bowlingbal het volgende:
quote:
Als Wilders op zowel de aanklacht wegens belediging (artikel 137c) als die op haat (artikel 137d) wordt aangeklaagd kan hij in totaal vier jaar gevangenisstraf krijgen. Bij een gevangenisstraf van meer dan een jaar kan Wilders bovendien uitgesloten worden van het kiesrecht, wat ook kan betekenen dat hij uitgesloten is van het passief kiesrecht, met andere woorden; hij kan niet meer gekozen worden (Artikel 56 van de Grondwet.) In het laatste geval is Wilders dus door de rechter buiten het reguliere politieke systeem gezet.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_75335464
Ondanks dat ik Wilders een lachwekkende clown vind zou het zeer schadelijk zijn als Wilders wordt veroordeeld. Maar het lijkt me ook zeer sterk dat de rechter hem zal veroordelen.
pi_75335488
quote:
Op zondag 6 december 2009 13:35 schreef MrBadGuy het volgende:
Ondanks dat ik Wilders een lachwekkende clown vind zou het zeer schadelijk zijn als Wilders wordt veroordeeld. Maar het lijkt me ook zeer sterk dat de rechter hem zal veroordelen.
Mij ook, maar je zal maar een linkse rechter treffen, die zijn kans schoon ziet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')