quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:59 schreef Rancune het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder voor een mooie Converse messengerbag gaan.
Deze vind ikzelf erg mooi:
http://www.checkyourbag.nl/product.asp?title=Retro%20-%20Shoulder%20Bag%20Large%20II&id=1294&cid=10&bid=136
Alleen veel te groot helaas, dan kan ik net zo goed een rugzak of mijn werktas meenemen...quote:Op zondag 6 december 2009 04:34 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Messengerbags (ik noem ze postmenbags, zal wel niet goed zijn...) zijn een geschikte optie! Die vind ik wel leuk bij mannen. Heeft iets nochalants, stoers. Hoeft natuurlijk niet per se zoals deze op het plaatje te zijn. Het model is leuk en hetero.
Vind het eruit zien alsof ie met een toilettas op de camping onderweg is naar de douchesquote:
Ik ken geen enkele homo met een handtas, en geloof me, ik ken er een hoop, ook in bijbelse zinquote:Op zondag 6 december 2009 10:36 schreef Saisai het volgende:
ik vind het eruit zien alsof een gay met zn toilettas op weg is naar de gezamenlijke douches.
Ik vind het er zo ontzettend gay uitzien dat hij er volgens mij niet meer omheen kanquote:Op zondag 6 december 2009 10:36 schreef Saisai het volgende:
ik vind het eruit zien alsof een gay met zn toilettas op weg is naar de gezamenlijke douches.
Als jij zo een goede gaydar hebt, wat zegt dat dan over jou?quote:Op zondag 6 december 2009 11:35 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik vind het er zo ontzettend gay uitzien dat hij er volgens mij niet meer omheen kan
We hebben het hier over mannen met handtassen, ik weet niet wat jouw persoonlijke issues zijn verderquote:Op zondag 6 december 2009 11:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als jij zo een goede gaydar hebt, wat zegt dat dan over jou?
Wat wil je dan allemaal in die tas stoppen? Mobiel, portemonnee, sleutels en? Wat dragen jullie mannen dan allemaal met je mee dat je een tas nodig hebt? Hmmm mp3speler kan ik me nog bedenken en dan houdt het op.quote:Op zondag 6 december 2009 04:38 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Alleen veel te groot helaas, dan kan ik net zo goed een rugzak of mijn werktas meenemen...
quote:Op zondag 6 december 2009 13:58 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Wat wil je dan allemaal in die tas stoppen? Mobiel, portemonnee, sleutels en? Wat dragen jullie mannen dan allemaal met je mee dat je een tas nodig hebt? Hmmm mp3speler kan ik me nog bedenken en dan houdt het op.
Vrouw:
- portemonnee
- mobiel
- mp3speler
- agenda
- make up
- tampons
- kam
- sleutels
- tissues
- handcreme
- kauwgom
- alle shit van hun vriendje![]()
Kleine opsomming dan maar.quote:Op zondag 6 december 2009 13:58 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Wat wil je dan allemaal in die tas stoppen? Mobiel, portemonnee, sleutels en? Wat dragen jullie mannen dan allemaal met je mee dat je een tas nodig hebt? Hmmm mp3speler kan ik me nog bedenken en dan houdt het op.
Vrouw:
- portemonnee
- mobiel
- mp3speler
- agenda
- make up
- tampons
- kam
- sleutels
- tissues
- handcreme
- kauwgom
Vetgedrukte vind ik eh...creepy!quote:Op zondag 6 december 2009 14:56 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Kleine opsomming dan maar.
-Portomonee (kan ook in mijn broekzak, maar staat zo lomp)
-Telefoon (heb ik meestal wel in mijn broekzak)
-Ducktape (klein formaat rol)
-Zakmes
-Tiewraps in klein en middelgroot
-WD-40 3oz flesje
-Rekenmachine
-Klein kladblokje voor notities
-Telefoonoplader
-Oordopjes en usb-kabel
-Zalfjes, potje vet voor droge lippen, zakje tissues als ik hooikoorts heb
Als ik ook een groot formaat notitieblok, mijn laptop, papierwerk en wat hardware mee moet nemen pak ik vaak mijn rugtas of werktas, maar dit hoeft niet altijd mee, vandaar dat ik een tasje zoek.
quote:Op zondag 6 december 2009 14:56 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Kleine opsomming dan maar.
-Portomonee (kan ook in mijn broekzak, maar staat zo lomp)
-Telefoon (heb ik meestal wel in mijn broekzak)
-Ducktape (klein formaat rol)
-Zakmes
-Tiewraps in klein en middelgroot
-WD-40 3oz flesje
-Rekenmachine
-Klein kladblokje voor notities
-Telefoonoplader
-Oordopjes en usb-kabel
-Zalfjes, potje vet voor droge lippen, zakje tissues als ik hooikoorts heb
Als ik ook een groot formaat notitieblok, mijn laptop, papierwerk en wat hardware mee moet nemen pak ik vaak mijn rugtas of werktas, maar dit hoeft niet altijd mee, vandaar dat ik een tasje zoek.
Die tiewraps en zo vond ik ook nogal uh, vreemd? Doet me denken aan Criminal Minds.quote:Op zondag 6 december 2009 20:00 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Vetgedrukte vind ik eh...creepy!
Je hebt toch messengerbags in verschillende maten?
Koop een compacte versie?
Dat is de enige soort 'mannentas' die ik cool vind, sorry.
Je moet het natuurlijk zelf weten.
Als jij met zo'n handtasje wilt rondlopen, doe dat dan lekker!
Waarom moet je dat in godsnaam bij je hebbenquote:Op zondag 6 december 2009 14:56 schreef KoekjesTwister het volgende:
-WD-40 3oz flesje
Als ik jou was, zou ik me eerder druk maken om mijn geestelijke gesteldheid, dan om een handtasje.quote:Op zondag 6 december 2009 22:30 schreef KoekjesTwister het volgende:
Tiewraps, WD40 en ducktape behoort elke man bij zich te hebben. Daar is alles mee te repareren. Ik durf de deur niet uit te gaan zonder deze driemacht.
WTFquote:Op zondag 6 december 2009 22:30 schreef KoekjesTwister het volgende:
Tiewraps, WD40 en ducktape behoort elke man bij zich te hebben. Daar is alles mee te repareren. Ik durf de deur niet uit te gaan zonder deze driemacht.
quote:Op zondag 6 december 2009 22:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik me eerder druk maken om mijn geestelijke gesteldheid, dan om een handtasje.
quote:Op zondag 6 december 2009 22:30 schreef KoekjesTwister het volgende:
Een echte man heeft ze achterin zijn pick-up liggen, die sjouwt die shit niet de hele dag mee; dat doen alleen idioten.quote:Op zondag 6 december 2009 22:30 schreef KoekjesTwister het volgende:
Misschien heb je vroeger iets te veel naar macGyver gekeken?quote:Op zondag 6 december 2009 22:30 schreef KoekjesTwister het volgende:
Het geluid van piepende deuren bezorgt hem nachtmerries!quote:Op zondag 6 december 2009 22:24 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Waarom moet je dat in godsnaam bij je hebben![]()
quote:Op zondag 6 december 2009 22:30 schreef KoekjesTwister het volgende:
Nou makkelijk toch. Als ik dan in de collegezaal een piepende stoel heb even smeren.quote:Op maandag 7 december 2009 19:42 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Het geluid van piepende deuren bezorgt hem nachtmerries!
quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:25 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
'Ik ga ff de stad in, ok?'
- 'Yo, vergeet je multimeter niet!'
quote:
Ik gebruik het niet vaak maar eh:quote:Op zondag 6 december 2009 22:30 schreef KoekjesTwister het volgende:
Het is deze geworden.quote:Op maandag 7 december 2009 21:35 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Welke man-tas gaat het nou worden?
Netzoals die wandelstok?quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:29 schreef Ad_rem het volgende:
Murse(Man-purse)
[ afbeelding ]
Achja moet kunnen toch.
Vind dat een beetje 50+ aandoen.quote:Op maandag 7 december 2009 21:49 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Het is deze geworden.
[ afbeelding ]
Beter dan gay...quote:Op woensdag 9 december 2009 19:19 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Vind dat een beetje 50+ aandoen.
Nee, stijlvol en modieus er uit zien, stel je voorquote:
Stijlvol en modieus uitzien met een handtas en nog steeds niet 'gay' uitzien. De grenzen zijn dichter bij elkaar dan je denkt, denk ikquote:Op donderdag 10 december 2009 09:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, stijlvol en modieus er uit zien, stel je voor
quote:Op zondag 6 december 2009 22:47 schreef Friggles het volgende:![]()
Ik loop ook altijd door de stad en dan denk ik he kut die prullenbak is kapot, snel ff mijn spulletjes uit mijn tasje halen om het te repareren.
Of een fanny packquote:Op woensdag 16 december 2009 13:39 schreef Willaaam het volgende:
Joh, had dan willekeurig een van die cowboybags gepakt, want dit kan écht niet.
Ik had vaak een rolletje tape, schroevendraaien en baco bij me. Kan je bij alles mee makenquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik altijd nutteloze dingen bij had.
Die had ik vroeger ook, dik 40 jaar oudquote:Op woensdag 16 december 2009 15:51 schreef J.A.N.A. het volgende:
Zo'n kleine legerpukkel lijkt me toch het beste, niet gay, want leger=stoer:
[ afbeelding ]
TS zie boven, nog Old-Skool ookquote:Op woensdag 16 december 2009 16:01 schreef fs180 het volgende:
[..]
Die had ik vroeger ook, dik 40 jaar oud
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |