Het is deze geworden.quote:Op maandag 7 december 2009 21:35 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Welke man-tas gaat het nou worden?
Netzoals die wandelstok?quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:29 schreef Ad_rem het volgende:
Murse(Man-purse)
[ afbeelding ]
Achja moet kunnen toch.
Vind dat een beetje 50+ aandoen.quote:Op maandag 7 december 2009 21:49 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Het is deze geworden.
[ afbeelding ]
Beter dan gay...quote:Op woensdag 9 december 2009 19:19 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Vind dat een beetje 50+ aandoen.
Nee, stijlvol en modieus er uit zien, stel je voorquote:
Stijlvol en modieus uitzien met een handtas en nog steeds niet 'gay' uitzien. De grenzen zijn dichter bij elkaar dan je denkt, denk ikquote:Op donderdag 10 december 2009 09:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, stijlvol en modieus er uit zien, stel je voor
quote:Op zondag 6 december 2009 22:47 schreef Friggles het volgende:![]()
Ik loop ook altijd door de stad en dan denk ik he kut die prullenbak is kapot, snel ff mijn spulletjes uit mijn tasje halen om het te repareren.
Of een fanny packquote:Op woensdag 16 december 2009 13:39 schreef Willaaam het volgende:
Joh, had dan willekeurig een van die cowboybags gepakt, want dit kan écht niet.
Ik had vaak een rolletje tape, schroevendraaien en baco bij me. Kan je bij alles mee makenquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik altijd nutteloze dingen bij had.
Die had ik vroeger ook, dik 40 jaar oudquote:Op woensdag 16 december 2009 15:51 schreef J.A.N.A. het volgende:
Zo'n kleine legerpukkel lijkt me toch het beste, niet gay, want leger=stoer:
[ afbeelding ]
TS zie boven, nog Old-Skool ookquote:Op woensdag 16 december 2009 16:01 schreef fs180 het volgende:
[..]
Die had ik vroeger ook, dik 40 jaar oud
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |