Wat is daar precies mannelijk aan?quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:31 schreef KoekjesTwister het volgende:
En wat als het een uiterst mannelijke tas als deze of deze is?
Toen had ik nog zo'n mooie lederen tas.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:57 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Net zoals in de brugklas?
quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:57 schreef BakkerHenk het volgende:
[..]
Toen had ik nog zo'n mooie lederen tas.
Nouja, het feit dat het absoluut geen vrouwelijk tasje is. Waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:33 schreef BakkerHenk het volgende:
[..]
Wat is daar precies mannelijk aan?
Daar heb je dus zakken voor. Het idee is dat vrouwen geen zakken hebben of dat ze onbruikbaar zijn omdat ze skinny jeans dragenquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:05 schreef Untouchables het volgende:
Ik snap ergens niet waarom mannen het niet zouden kunnen dragen. Puur uit praktische overwegingen, je kan gewoon een zooi spullen meenemen.
Aan de andere kant heb je voor je telefoon, mp3 speler en portemonnee aan je zakken ook wel genoeg.
Plus ik zou em om de haverklap ergens laten liggen.
Vrouwen falen daarom ook in het praktisch nut van hun kleding inzien.quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Daar heb je dus zakken voor. Het idee is dat vrouwen geen zakken hebben of dat ze onbruikbaar zijn omdat ze skinny jeans dragen
Is het nieuws?quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:16 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Vrouwen falen daarom ook in het praktisch nut van hun kleding inzien.
Maar als ik dan bijvoorbeeld ook nog een klein kladblokje, een telefoonoplader, een zakmes en mijn oordopjes mee wil nemen. Dat is eigenlijk te weinig voor een complete rugzak, en dan zou ik een klein tasje wel handig vinden.quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:05 schreef Untouchables het volgende:
Ik snap ergens niet waarom mannen het niet zouden kunnen dragen. Puur uit praktische overwegingen, je kan gewoon een zooi spullen meenemen.
Aan de andere kant heb je voor je telefoon, mp3 speler en portemonnee aan je zakken ook wel genoeg.
Plus ik zou em om de haverklap ergens laten liggen.
Het lullige is dat als je met een klein handtasje aan zou komen lopen ik toch echt meteen wel wat bedenkingen zou hebben..quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:31 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Maar als ik dan bijvoorbeeld ook nog een klein kladblokje, een telefoonoplader, een zakmes en mijn oordopjes mee wil nemen. Dat is eigenlijk te weinig voor een complete rugzak, en dan zou ik een klein tasje wel handig vinden.
quote:
En zoiets?quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:41 schreef Rancune het volgende:
Alleen deze wordt gedoogd:
[ afbeelding ]
Dan zou ik eerder voor een mooie Converse messengerbag gaan.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:57 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
En zoiets?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is eigenlijk voor een netbook.
Dat bedoel ik, dat is wel ok.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:59 schreef Rancune het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder voor een mooie Converse messengerbag gaan.
Deze vind ikzelf erg mooi:
http://www.checkyourbag.nl/product.asp?title=Retro%20-%20Shoulder%20Bag%20Large%20II&id=1294&cid=10&bid=136
Ziet er een beetje oudbollig uit, als een professor-tas. Daarnaast ben ik niet zo van de grote schreeuwerige merken.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:59 schreef Rancune het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder voor een mooie Converse messengerbag gaan.
Deze vind ikzelf erg mooi:
http://www.checkyourbag.nl/product.asp?title=Retro%20-%20Shoulder%20Bag%20Large%20II&id=1294&cid=10&bid=136
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |