zoals...quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:08 schreef KoekjesTwister het volgende:
en andere mannen-items.
Lees de OP?quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:10 schreef Jesse_ het volgende:
Je bedoelt zo'n finnentasje?
[ afbeelding ]
Ducktape, leatherman tools, tiewraps, kleine mulimeter. Soms heb ik geen zin mijn werktas overal mee naar toe te nemen.quote:
En als je het niet mooi vindt? Wel dragen?quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:14 schreef Buschetta het volgende:
Gast wees niet zo onzeker.
Als je het mooi vind draag je het niet. Ga je een stel autistische nerds vragen voor een mening
'Ik ga ff de stad in, ok?'quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:15 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Ducktape, leatherman tools, tiewraps, kleine mulimeter. Soms heb ik geen zin mijn werktas overal mee naar toe te nemen.
Zo'n heupding (hoe heten ze ook alweer, pussy packs of zoquote:
Fanny Packsquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo'n heupding (hoe heten ze ook alweer, pussy packs of zo),
En ik dacht dat ik altijd nutteloze dingen bij had.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:15 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Ducktape, leatherman tools, tiewraps, kleine mulimeter. Soms heb ik geen zin mijn werktas overal mee naar toe te nemen.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:42 schreef haggardmerle het volgende:
Alleen acceptabel als je zo'n man bent die ook zijn ballen scheert.
Als je er bij het kermisvolk helemaal bij wilt horen, zou ik zeggen: doen!quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:08 schreef KoekjesTwister het volgende:
Omdat ik totaal niet in de mode zit. Is het voor mannen acceptabel een handtas te dragen?
Ik heb een tas als deze gevonden: http://www.crumpler.nl/?product=Huggermugger_&page=details&product_id=HUGM-001&view=5&size=&lsc=&lcc=
Echter dan met een lange riem, niet eentje die om je middel gaat. Ik vind het wel makkelijk, voor mijn portomonee en andere mannen-items.
Er wordt om je mening gevraagd, dus echt bemoeien is het niet.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:55 schreef Sheriam het volgende:
In mijn ogen is het onacceptabel iemand te vertellen wat hij/zij wel/niet kan/hoort/mag dragen. Als mensen zich wat minder met het uiterlijk (inclusief tasjes) van anderen zouden bemoeien, zou 't een stuk leuker zijn op deze wereld. Aan alle mensen die nee zeggen, waarom kan 't jullie schelen als een man een handtas bij zich heeft, bijt 't ding je of zo?
TS vraagt het toch?quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:55 schreef Sheriam het volgende:
In mijn ogen is het onacceptabel iemand te vertellen wat hij/zij wel/niet kan/hoort/mag dragen. Als mensen zich wat minder met het uiterlijk (inclusief tasjes) van anderen zouden bemoeien, zou 't een stuk leuker zijn op deze wereld. Aan alle mensen die nee zeggen, waarom kan 't jullie schelen als een man een handtas bij zich heeft, bijt 't ding je of zo?
Eens.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:20 schreef controlaltdelete het volgende:
jeetje daar ga je als vent toch niet mee de straat op. Neem dan zo'n messenger bag.
Ach, een zwerver die bij gebrek aan badkamer met zijn toilettasje over straat loopt.quote:
Eens.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:55 schreef Sheriam het volgende:
Dan moet de TS ook niet vragen wat modeliefhebbend fok! er van denkt en gewoon doen waar hij zin in heeft. Het is niet alsof hij in elkaar zal worden geslagen door voorbijgangers wegens het dragen van een fanny pack.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan moet de TS ook niet vragen wat modeliefhebbend fok! er van denkt en gewoon doen waar hij zin in heeft. Het is niet alsof hij in elkaar zal worden geslagen door voorbijgangers wegens het dragen van een fanny pack.
Kan je wel lekker politiek correct gaan doen, maar mensen beoordelen nou eenmaal op uiterlijk. Dat zit ingebakken in de hersenen en hoe graag je het ook wilt, daar kan je helemaal niets aan doen. Als jij denkt dat je anders bent, dan is dat een gebrek aan zelfkennisquote:
Een rugzak? Broekzakken?quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:15 schreef Twizu het volgende:
Van de ene kant: Wij mannen hebben ook zooi die mee moet. (Telefoon / Beurs / iPod etc.). Dus waarom geen tas?
Van de andere kant: Het ziet er gewoon niet (hetero) uit.
Z'n pimp-cane biedt dan weer tegenwicht voor de gayness van dat tasje.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:29 schreef Ad_rem het volgende:
Murse(Man-purse)
[ afbeelding ]
Achja moet kunnen toch.
Dat was ook het eerste waar ik aan moest denkenquote:
Hij komt er wel mee wegquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:29 schreef Ad_rem het volgende:
Murse(Man-purse)
[ afbeelding ]
Achja moet kunnen toch.
Volgens mij is kreupel en blind, iig het eerste wat ik zou denken als ik hem zie. Tasje bevat de defibrillator als ie neer gaatquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:29 schreef Ad_rem het volgende:
Murse(Man-purse)
[ afbeelding ]
Achja moet kunnen toch.
Kreupele mannen zijnquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Volgens mij is kreupel en blind, iig het eerste wat ik zou denken als ik hem zie. Tasje bevat de defibrillator als ie neer gaat
Het wordt een beetje ziek zoquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Kreupele mannen zijn![]()
Ja dat vind ik echt.
House is toch ook kreupel? heheh
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het wordt een beetje ziek zo![]()
House is wel een baas![]()
Je vindt het leuk als mannen van jou afhankelijk zijn he? Dominant of verzorgend typje ben je danquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Blinde mannen zijn ook wel![]()
Waarom vind ik dat? Ja t heeft vast iets met de afhankelijkheid van de man te maken?
Net of kreupele/blinde mannen niet zelfstandig kunnen zijn![]()
![]()
![]()
Naja kan t niet goed uitleggen.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je vindt het leuk als mannen van jou afhankelijk zijn he? Dominant of verzorgend typje ben je dan
Valt "sociaal onhandig" ook onder niet zelfstandig kunnen zijn?quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Waarom vind ik dat? Ja t heeft vast iets met de afhankelijkheid van de man te maken?
![]()
![]()
Broekzak.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:15 schreef Twizu het volgende:
Van de ene kant: Wij mannen hebben ook zooi die mee moet. (Telefoon / Beurs / iPod etc.). Dus waarom geen tas?
Van de andere kant: Het ziet er gewoon niet (hetero) uit.
Jij probeert een date te regelen?quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:19 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Valt "sociaal onhandig" ook onder niet zelfstandig kunnen zijn?
Omdat hij jou dus niet kan zien maar alleen maar op je innerlijk en stem valt?quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat ben jij een... ach laat ook maar.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:55 schreef Sheriam het volgende:
Wat is daar precies mannelijk aan?quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:31 schreef KoekjesTwister het volgende:
En wat als het een uiterst mannelijke tas als deze of deze is?
Toen had ik nog zo'n mooie lederen tas.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:57 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Net zoals in de brugklas?
quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:57 schreef BakkerHenk het volgende:
[..]
Toen had ik nog zo'n mooie lederen tas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |