quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:37 schreef Againzender het volgende:
Heerlijke kinderlogica:
"Waarom zingen ze Sinterklaas wie kent hem niet? Iedereen kent hem toch"
En daarom is er tegenwoordig 'Sinterklaas Satanklaas, je kent hem wel'.quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:37 schreef Againzender het volgende:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:37 schreef Againzender het volgende:
Heerlijke kinderlogica:
Haaiquote:Op zaterdag 5 december 2009 10:28 schreef Cee het volgende:
Haaai
Heb gefaald in het online kopen van John Mayer tickets. Ik ben daar echt zo heul heul slecht in.
Wonderen zijn de wereld nog niet uit met Anouk.quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:12 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb Anouk's Woman in de short list voor m'n jaarlijstje gezet. Da's een zin die ik niet verwacht had ooit te typen.
Nee wij moeten de andere Koeman hebbenquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Huh>?! richting FC Groningen??????
Die heb ik ook lieverquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee wij moeten de andere Koeman hebben
quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:46 schreef borisz het volgende:
De zak krijgen op vijf december is nooit grappig.
Krijg je als Koeman heet, een koe is een vrouwtjequote:Op zaterdag 5 december 2009 11:46 schreef borisz het volgende:
Whehequote:Op zaterdag 5 december 2009 11:46 schreef borisz het volgende:
Wilde net de sint checken op de cam (weet ik ook eens hoe die man eruit ziet..), maar de cam doet het nietquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:01 schreef Sirolf het volgende:
Gaat nog steeds niet helemaal lekker qua internetstreams trouwens... webcam is zwart en Shoutcast ligt down.
Dat kunnen ze echt niet hebben met de SRquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:01 schreef Sirolf het volgende:
Gaat nog steeds niet helemaal lekker qua internetstreams trouwens... webcam is zwart en Shoutcast ligt down.
Klopt, maar ik denk dat ze er dan ook wel wat actiever in zijn om het op te lossen, desnoods door het zsm bijplaatsen van tijdelijke servers.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat kunnen ze echt niet hebben met de SR
Goed dat Timur de plaat nu ook elke keer in zijn show draait. Komt wel goed met de plaatquote:
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goed dat Timur de plaat nu ook elke keer in zijn show draait. Komt wel goed met de plaat. Zou wel eens hetzelfde verhaal kunnen worden als bij de Temper Trap.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:25 schreef Captain_Slow het volgende:
De uil is er weer, wist niet dat het al zo laat was...
Gisteren op aanraden van m'n zusje op youtube d'r recente optreden bij The Ellen show gekeken. Holy crap.quote:
Die vrouw is me een partij goed gewoon, damn! Gewoon hit na hit en live volgens mij ook best goed. Top!quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Gisteren op aanraden van m'n zusje op youtube d'r recente optreden bij The Ellen show gekeken. Holy crap.![]()
![]()
en hopen dat je Kane voor je auto krijgtquote:
Zonde van je auto...quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
en hopen dat je Kane voor je auto krijgt
Dat is een hele goede.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:15 schreef marlamin het volgende:
DJs glazen huis nu al bekend? SR09 Twitter lijst van 3FM laat alleen tweets van Michiel, Giel, Gerard en Eric zien.
Michiel, Gerard en Giel het huis in?
http://twitter.com/@3fm/seriousrequest
quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:15 schreef marlamin het volgende:
DJs glazen huis nu al bekend? SR09 Twitter lijst van 3FM laat alleen tweets van Michiel, Giel, Gerard en Eric zien.
Erg goed speur werk! beetje jammer van Giel..quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:15 schreef marlamin het volgende:
gevonden door http://twitter.com/Inpakker
Gisteren hadden we het hier nog even over de plaat, maar het is wel een groeiertjequote:Op zaterdag 5 december 2009 19:19 schreef marlamin het volgende:
[..]
Het is niet voor niets het SR anthem, zeker een vette plaat
ik hoop ook van niet... hoewel hij volgens mij de initiator was van SR.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoop toch zooo dat Giel er niet in zit he..
Ik vond Giel niet zo erg eigenlijk in het GH.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoop toch zooo dat Giel er niet in zit he..
Ach dat gebeurt heus niet.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:52 schreef marlamin het volgende:
Ben benieuwd wat het nieuwe onofficiele anthem word. Ik gooi mezelf van het dak van het glazen huis af als het weer Jordi van Loon ofzo is. :p
Giel was afschuwelijk, het was echt een eikel die een ander niets gunde en het liefste nog ging saboteren ook.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik vond Giel niet zo erg eigenlijk in het GH.
zullen z'n hormonen wel geweest zijnquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Giel was afschuwelijk, het was echt een eikel die een ander niets gunde en het liefste nog ging saboteren ook.
Ik hoop dat ik van de week blij van ze ga worden met 120 extra tv kanalen waaronder 101tv.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:20 schreef themauster het volgende:
want ben ik blij met ziggo zegmet telfort was internet er vandaag al weer 4x uit geweest
Denk dat Giel wel respect heeft voor Gerard, voor Michiel heeft hij nl 0,0 respect.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
zullen z'n hormonen wel geweest zijn
Heb het afgelopen jaar niet mee gekregen. Kan mij voorstellen dat Giel in combinatie met Gerard en Michiel toch heel anders is dan met Coen en Paul.
Wat natuurlijk geen excuus mag zijn.
Dat respect voor Michiel weet ik niet. Hij heeft een hele nare opmerking gemaakt naar Michiel vind ik na zijn laatste vervangingsronde.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat Giel wel respect heeft voor Gerard, voor Michiel heeft hij nl 0,0 respect.
Welke smerige opmerking heb ik gemist ?quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat respect voor Michiel weet ik niet. Hij heeft een hele nare opmerking gemaakt naar Michiel vind ik na zijn laatste vervangingsronde.
I've got the bullets op Radio 2 , tijden niet gehoord
On air roepen dat die klootzak van een Veenstra die plaat van dat tuintje niet wilde draaien.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:26 schreef cheese. het volgende:
[..]
Welke smerige opmerking heb ik gemist ?
hor het een beetje hafl, maar kennelijk viel het mee dat ze nu in de studio is,quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:41 schreef -Hans- het volgende:
Daar is ze al.. auto ongeluk voor Annemieke.
Hopelijk wordt het nu Roos en Annemieke samenquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:41 schreef -Hans- het volgende:
jammer genoeg niets ergsquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:41 schreef -Hans- het volgende:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jammer genoeg niets ergs
Die zit nu nog vol met adrenaline. Morgen zal ze het ws pas echt voelenquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jammer genoeg niets ergs
Die driequote:Op zaterdag 5 december 2009 20:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die zit nu nog vol met adrenaline. Morgen zal ze het ws pas echt voelen.
Captain_Slow, helaas
had mij ook wel leuk gelekenquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:46 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het nu Roos en Annemieke samen
[nooitgrappig]Aangereden worden while you're driving home for christmas is nooit grappig [/nooitgrappig]quote:
Nopequote:Op zaterdag 5 december 2009 20:57 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Die driewaren voor Baby get shaky after school, niet dat ze niks heeft...
![]()
Of bedoelde je dat niet?
Gast. Zelfs mèt eenquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jammer genoeg niets ergs
Ja, dat je zoiets slechts durft uit te brengenquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:22 schreef cheese. het volgende:
En toch heb ik respect voor Miss Montreal.
Omdat zij zichzelf echt heeft overwonnen.
Jaa, dat moet ze ook niet doen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:26 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, dat je zoiets slechts durft uit te brengen
quote:@Missmontreal Maandagavond bij @michielveenstra om de kerstsingle live te spelen en tegelijkertijd wordt er een leuke videoclip opgenomen! Wat een festijn
willen ze je misselijk hebbenquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:52 schreef themauster het volgende:
Ik heb 14 chocoladeletters gekregenen een envelop met inhoud van mijn ouders
Tof !quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:52 schreef themauster het volgende:
Ik heb 14 chocoladeletters gekregenen een envelop met inhoud van mijn ouders
3fm moet echt eens stoppenquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:47 schreef themauster het volgende:
Avond![]()
Het wordt maandag tv kijken voor mij:
[..]
Waar kan ik hem komen halen?quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tof !Je mag die van mij ook wel hebben (met slagroom gevuld). Ben niet zo'n chocolade liefhebber
.
Geeft niks ik ben nog wel tot oud en nieuw bezig met die 14 van mij , ik ben niet zo'n snoeperdquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:00 schreef -Hans- het volgende:
Die polka plaat is van Riverstar - When I Was Drunk, ofzo iets. Gruwelijke track.
Maurice heb er net wel een klein hoekje van genomenkon me niet beheersen
haha, vreselijk 14 stuks... alleen de gedachte alquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:04 schreef themauster het volgende:
[..]
Geeft niks ik ben nog wel tot oud en nieuw bezig met die 14 van mij , ik ben niet zo'n snoeperd![]()
Ik heb nu al zin in morgen,dan ga ik mijn kerstdorp met Coca Cola truck en Kersttrein weer opzetten, de kerstboom klap ik later van de week weer open datzelfde geldt voor de kerstverlichting
Dank voor de waarschuwing, ik schakel naar wat anders danquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:47 schreef themauster het volgende:
Avond![]()
Het wordt maandag tv kijken voor mij:
[..]
Klinkt ook goedquote:
quote:Op zondag 6 december 2009 00:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klinkt ook goed.
Ik zit weer aan een erg goede Louis Bernard. Zie twitter voor de typeaanduiding
Zoals 't hoortquote:Op zondag 6 december 2009 00:09 schreef borisz het volgende:
[..]. Heb weer genoeg tweets eruit gegooid voor deze avond
.
Restaurants afkraken in 140 tekens.
Ik denk dat Dick best wel hulp kan gebruiken daar in Alkmaar waar de geldkraan aardig dicht zitquote:Op zondag 6 december 2009 00:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als Dick me hullep nodig heb, belt ie me maar.
quote:zou een flink deel van haar spaarcentjes inleveren om @anoukteeuwe naakt in een niet-nader-te-noemen mannenblad te zien.
Leren ze vanzelf wel aanquote:Op zondag 6 december 2009 08:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Morguh, jammer dat kinderen gaan uitslaapfunctie hebben op zondag
Ceequote:Op zondag 6 december 2009 08:49 schreef Cee het volgende:
Domien, gun haar die kaarten.Ik had eerst zoiets van 'Als ze zo'n simpele vraag niet eens weet dan hang maar op' maar haar black-out klonk best echt. Dus geef die kaarten en zie het als karma!
Ooeeeh Roadtrippin'.
Oké genoeg gepraat tegen mezelf.
quote:Op zondag 6 december 2009 10:56 schreef TheZapster het volgende:
Toon Hermans net op Radio2. Blijft een briljant stukje ondanks dat het al zo oud is.
Kan de radio mooi op LDL.quote:Op zondag 6 december 2009 11:09 schreef -Hans- het volgende:
Straks weer Timur time. Zit er alweer helemaal klaar voor. Naja, bijna helemaal
Leuke wedstrijdenquote:
Hoop ik ookquote:Op zondag 6 december 2009 11:09 schreef -Hans- het volgende:
Straks weer Timur time. Zit er alweer helemaal klaar voor. Naja, bijna helemaal
Hoop dat het prachtige Mumford and Sons - Little Lion Man ook weer op de playlist staat.
quote:Op zondag 6 december 2009 10:56 schreef TheZapster het volgende:
Toon Hermans net op Radio2. Blijft een briljant stukje ondanks dat het al zo oud is.
Volgens mij gaat dit wel een leuke flirt je stijf wordenquote:
Slechte inschatting.quote:Op zondag 6 december 2009 12:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit wel een leuke flirt je stijf worden. Al 2 jaar heeft hij een oogje op haar. Dan wordt het wel een keer tijd
.
Ja, daar wil je niet mee flirtenquote:Op zondag 6 december 2009 12:52 schreef Sirolf het volgende:
Wat een gigantisch asociaal persoon zeg. Gewoon twee keer achter elkaar ophangen.
quote:Op zondag 6 december 2009 12:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit wel een leuke flirt je stijf worden. Al 2 jaar heeft hij een oogje op haar. Dan wordt het wel een keer tijd
.
Ook het toontje waarop ze het zegt. Damn, best triest.quote:Op zondag 6 december 2009 12:53 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb dinsdag gewoon de laatste toets van het jaar en daar moet ik nu voor gaan leren. Like, hoezo motivatieloos.
Dat was mijn eigen klacht hoor.quote:Op zondag 6 december 2009 13:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook het toontje waarop ze het zegt. Damn, best triest..
Was echt wel Egbert Jan W in de reclame.
Pfff dat lijkt mij toch ook wel. Als ze zich altijd zo opstelt dan zal ze wel een brede vriendenkringquote:Op zondag 6 december 2009 13:02 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat was mijn eigen klacht hoor.
Maar ja, je kan toch wel even drie minuten tijd maken, jezus.
Oh da's die leuke toch?quote:Op zondag 6 december 2009 13:12 schreef -Hans- het volgende:
Hij request Mumford and Sons - Little Lion Man. Hulde!
Ik kan hem even niet voor de geest halen, maar ik kan me herinneren dat ik hem ook heel tof vond.quote:Op zondag 6 december 2009 13:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
jaaaaa !!! persoonlijk vind ik dat de leukste plaat van het moment.
Daar is ' ie !!!!!!! geluid ultra hardquote:Op zondag 6 december 2009 13:15 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik kan hem even niet voor de geest halen, maar ik kan me herinneren dat ik hem ook heel tof vond.
Ja, ik ook welquote:Op zondag 6 december 2009 13:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja echt!Ik wil ook zo kunnen praten.
Jij edit je posts echt vaak.quote:Op zondag 6 december 2009 13:21 schreef -Hans- het volgende:
wtf ze hebben Martin Verkerk aan de lijn![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 6 december 2009 13:23 schreef Noortje. het volgende:
I make them good girls go bad, good girls go baaaad.
Neeeeee! Heb em gemist....quote:Op zondag 6 december 2009 13:12 schreef -Hans- het volgende:
Hij request Mumford and Sons - Little Lion Man. Hulde!
Over 3 minuten op de radio.
Die toch niet ?quote:
Of gewoon op YouTube kijken?quote:Op zondag 6 december 2009 13:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien wil Timur 'm straks nog wel een keer draaien. Anders volgende week weer luisteren!
Als ik post doette teruggaan naar de pagina en dan scroll ik terug of er nog iets is gezegd en dan zie ik heel vaak een verandering.quote:Op zondag 6 december 2009 13:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die toch niet ?. dan refresh je trouwens wel snel want vaak doe ik de edit een
paar seconden na het plaatsen.
GMTA!quote:
Het is u vergeven op deze dramatische zondag. Gelukkig gaat FC Groningen vanmiddag winnen......quote:
Geinige plaat.quote:Op zondag 6 december 2009 13:26 schreef Noortje. het volgende:
LIFEHOUSE![]()
![]()
WOOOOW wat heb ik zin in dit nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |