Nopequote:Op zaterdag 5 december 2009 20:57 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Die driewaren voor Baby get shaky after school, niet dat ze niks heeft...
![]()
Of bedoelde je dat niet?
Gast. Zelfs mèt eenquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jammer genoeg niets ergs
Ja, dat je zoiets slechts durft uit te brengenquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:22 schreef cheese. het volgende:
En toch heb ik respect voor Miss Montreal.
Omdat zij zichzelf echt heeft overwonnen.
Jaa, dat moet ze ook niet doen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:26 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, dat je zoiets slechts durft uit te brengen
quote:@Missmontreal Maandagavond bij @michielveenstra om de kerstsingle live te spelen en tegelijkertijd wordt er een leuke videoclip opgenomen! Wat een festijn
willen ze je misselijk hebbenquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:52 schreef themauster het volgende:
Ik heb 14 chocoladeletters gekregenen een envelop met inhoud van mijn ouders
Tof !quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:52 schreef themauster het volgende:
Ik heb 14 chocoladeletters gekregenen een envelop met inhoud van mijn ouders
3fm moet echt eens stoppenquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:47 schreef themauster het volgende:
Avond![]()
Het wordt maandag tv kijken voor mij:
[..]
Waar kan ik hem komen halen?quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tof !Je mag die van mij ook wel hebben (met slagroom gevuld). Ben niet zo'n chocolade liefhebber
.
Geeft niks ik ben nog wel tot oud en nieuw bezig met die 14 van mij , ik ben niet zo'n snoeperdquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:00 schreef -Hans- het volgende:
Die polka plaat is van Riverstar - When I Was Drunk, ofzo iets. Gruwelijke track.
Maurice heb er net wel een klein hoekje van genomenkon me niet beheersen
haha, vreselijk 14 stuks... alleen de gedachte alquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:04 schreef themauster het volgende:
[..]
Geeft niks ik ben nog wel tot oud en nieuw bezig met die 14 van mij , ik ben niet zo'n snoeperd![]()
Ik heb nu al zin in morgen,dan ga ik mijn kerstdorp met Coca Cola truck en Kersttrein weer opzetten, de kerstboom klap ik later van de week weer open datzelfde geldt voor de kerstverlichting
Dank voor de waarschuwing, ik schakel naar wat anders danquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:47 schreef themauster het volgende:
Avond![]()
Het wordt maandag tv kijken voor mij:
[..]
Klinkt ook goedquote:
quote:Op zondag 6 december 2009 00:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klinkt ook goed.
Ik zit weer aan een erg goede Louis Bernard. Zie twitter voor de typeaanduiding
Zoals 't hoortquote:Op zondag 6 december 2009 00:09 schreef borisz het volgende:
[..]. Heb weer genoeg tweets eruit gegooid voor deze avond
.
Restaurants afkraken in 140 tekens.
Ik denk dat Dick best wel hulp kan gebruiken daar in Alkmaar waar de geldkraan aardig dicht zitquote:Op zondag 6 december 2009 00:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als Dick me hullep nodig heb, belt ie me maar.
quote:zou een flink deel van haar spaarcentjes inleveren om @anoukteeuwe naakt in een niet-nader-te-noemen mannenblad te zien.
Leren ze vanzelf wel aanquote:Op zondag 6 december 2009 08:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Morguh, jammer dat kinderen gaan uitslaapfunctie hebben op zondag
Ceequote:Op zondag 6 december 2009 08:49 schreef Cee het volgende:
Domien, gun haar die kaarten.Ik had eerst zoiets van 'Als ze zo'n simpele vraag niet eens weet dan hang maar op' maar haar black-out klonk best echt. Dus geef die kaarten en zie het als karma!
Ooeeeh Roadtrippin'.
Oké genoeg gepraat tegen mezelf.
quote:Op zondag 6 december 2009 10:56 schreef TheZapster het volgende:
Toon Hermans net op Radio2. Blijft een briljant stukje ondanks dat het al zo oud is.
Kan de radio mooi op LDL.quote:Op zondag 6 december 2009 11:09 schreef -Hans- het volgende:
Straks weer Timur time. Zit er alweer helemaal klaar voor. Naja, bijna helemaal
Leuke wedstrijdenquote:
Hoop ik ookquote:Op zondag 6 december 2009 11:09 schreef -Hans- het volgende:
Straks weer Timur time. Zit er alweer helemaal klaar voor. Naja, bijna helemaal
Hoop dat het prachtige Mumford and Sons - Little Lion Man ook weer op de playlist staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |