Ik denk dat Dick best wel hulp kan gebruiken daar in Alkmaar waar de geldkraan aardig dicht zitquote:Op zondag 6 december 2009 00:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als Dick me hullep nodig heb, belt ie me maar.
quote:zou een flink deel van haar spaarcentjes inleveren om @anoukteeuwe naakt in een niet-nader-te-noemen mannenblad te zien.
Leren ze vanzelf wel aanquote:Op zondag 6 december 2009 08:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Morguh, jammer dat kinderen gaan uitslaapfunctie hebben op zondag
Ceequote:Op zondag 6 december 2009 08:49 schreef Cee het volgende:
Domien, gun haar die kaarten.Ik had eerst zoiets van 'Als ze zo'n simpele vraag niet eens weet dan hang maar op' maar haar black-out klonk best echt. Dus geef die kaarten en zie het als karma!
Ooeeeh Roadtrippin'.
Oké genoeg gepraat tegen mezelf.
quote:Op zondag 6 december 2009 10:56 schreef TheZapster het volgende:
Toon Hermans net op Radio2. Blijft een briljant stukje ondanks dat het al zo oud is.
Kan de radio mooi op LDL.quote:Op zondag 6 december 2009 11:09 schreef -Hans- het volgende:
Straks weer Timur time. Zit er alweer helemaal klaar voor. Naja, bijna helemaal
Leuke wedstrijdenquote:
Hoop ik ookquote:Op zondag 6 december 2009 11:09 schreef -Hans- het volgende:
Straks weer Timur time. Zit er alweer helemaal klaar voor. Naja, bijna helemaal
Hoop dat het prachtige Mumford and Sons - Little Lion Man ook weer op de playlist staat.
quote:Op zondag 6 december 2009 10:56 schreef TheZapster het volgende:
Toon Hermans net op Radio2. Blijft een briljant stukje ondanks dat het al zo oud is.
Volgens mij gaat dit wel een leuke flirt je stijf wordenquote:
Slechte inschatting.quote:Op zondag 6 december 2009 12:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit wel een leuke flirt je stijf worden. Al 2 jaar heeft hij een oogje op haar. Dan wordt het wel een keer tijd
.
Ja, daar wil je niet mee flirtenquote:Op zondag 6 december 2009 12:52 schreef Sirolf het volgende:
Wat een gigantisch asociaal persoon zeg. Gewoon twee keer achter elkaar ophangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |