quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:37 schreef Againzender het volgende:
Heerlijke kinderlogica:
"Waarom zingen ze Sinterklaas wie kent hem niet? Iedereen kent hem toch"
En daarom is er tegenwoordig 'Sinterklaas Satanklaas, je kent hem wel'.quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:37 schreef Againzender het volgende:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:37 schreef Againzender het volgende:
Heerlijke kinderlogica:
Haaiquote:Op zaterdag 5 december 2009 10:28 schreef Cee het volgende:
Haaai
Heb gefaald in het online kopen van John Mayer tickets. Ik ben daar echt zo heul heul slecht in.
Wonderen zijn de wereld nog niet uit met Anouk.quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:12 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb Anouk's Woman in de short list voor m'n jaarlijstje gezet. Da's een zin die ik niet verwacht had ooit te typen.
Nee wij moeten de andere Koeman hebbenquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Huh>?! richting FC Groningen??????
Die heb ik ook lieverquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee wij moeten de andere Koeman hebben
quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:46 schreef borisz het volgende:
De zak krijgen op vijf december is nooit grappig.
Krijg je als Koeman heet, een koe is een vrouwtjequote:Op zaterdag 5 december 2009 11:46 schreef borisz het volgende:
Whehequote:Op zaterdag 5 december 2009 11:46 schreef borisz het volgende:
Wilde net de sint checken op de cam (weet ik ook eens hoe die man eruit ziet..), maar de cam doet het nietquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:01 schreef Sirolf het volgende:
Gaat nog steeds niet helemaal lekker qua internetstreams trouwens... webcam is zwart en Shoutcast ligt down.
Dat kunnen ze echt niet hebben met de SRquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:01 schreef Sirolf het volgende:
Gaat nog steeds niet helemaal lekker qua internetstreams trouwens... webcam is zwart en Shoutcast ligt down.
Klopt, maar ik denk dat ze er dan ook wel wat actiever in zijn om het op te lossen, desnoods door het zsm bijplaatsen van tijdelijke servers.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat kunnen ze echt niet hebben met de SR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |