Denk dat Giel wel respect heeft voor Gerard, voor Michiel heeft hij nl 0,0 respect.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
zullen z'n hormonen wel geweest zijn
Heb het afgelopen jaar niet mee gekregen. Kan mij voorstellen dat Giel in combinatie met Gerard en Michiel toch heel anders is dan met Coen en Paul.
Wat natuurlijk geen excuus mag zijn.
Dat respect voor Michiel weet ik niet. Hij heeft een hele nare opmerking gemaakt naar Michiel vind ik na zijn laatste vervangingsronde.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat Giel wel respect heeft voor Gerard, voor Michiel heeft hij nl 0,0 respect.
Welke smerige opmerking heb ik gemist ?quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat respect voor Michiel weet ik niet. Hij heeft een hele nare opmerking gemaakt naar Michiel vind ik na zijn laatste vervangingsronde.
I've got the bullets op Radio 2 , tijden niet gehoord
On air roepen dat die klootzak van een Veenstra die plaat van dat tuintje niet wilde draaien.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:26 schreef cheese. het volgende:
[..]
Welke smerige opmerking heb ik gemist ?
hor het een beetje hafl, maar kennelijk viel het mee dat ze nu in de studio is,quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:41 schreef -Hans- het volgende:
Daar is ze al.. auto ongeluk voor Annemieke.
Hopelijk wordt het nu Roos en Annemieke samenquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:41 schreef -Hans- het volgende:
jammer genoeg niets ergsquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:41 schreef -Hans- het volgende:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jammer genoeg niets ergs
Die zit nu nog vol met adrenaline. Morgen zal ze het ws pas echt voelenquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jammer genoeg niets ergs
Die driequote:Op zaterdag 5 december 2009 20:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die zit nu nog vol met adrenaline. Morgen zal ze het ws pas echt voelen.
Captain_Slow, helaas
had mij ook wel leuk gelekenquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:46 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het nu Roos en Annemieke samen
[nooitgrappig]Aangereden worden while you're driving home for christmas is nooit grappig [/nooitgrappig]quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |