vanavond is het pakjes avondquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:49 schreef Bonzoo het volgende:
Mensen die op 4 dec sinterklaas vieren ipv 5 dec.
Ja een grote familie heb je zelf niet in de handquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:49 schreef Bonzoo het volgende:
Mensen die op 4 dec sinterklaas vieren ipv 5 dec.
nou.....zelf niet in de hand...?quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja een grote familie heb je zelf niet in de hand
De surprise is de boodschap in jouw cadeautjes.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:48 schreef tong80 het volgende:
2 broeken, blouse, agenda, lekkere geurtjes, beddenlaken, kussen, boekenbon.
Jullie ?
![]()
En dit is wat je krijgt als je zoet bent. Kan je nagaan wat je volgend jaar krijgt na deze post!quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:21 schreef Stali het volgende:
Wie zoet is krijgt lekkers...
Ik heb een chocoladeletter gekregen. Een X omdat de A's waren uitverkocht.
KutSinterklaas. Ik heb hem echt nooit gemogen.
Jah, dan mag ik zeker bij hem over de knie om er op mijn blote kont van langs te krijgen met de roe. Een vieze ouwe snoeperd schuilt er achter die vrome heilige baard.quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:23 schreef OldJeller het volgende:
[..]
En dit is wat je krijgt als je zoet bent. Kan je nagaan wat je volgend jaar krijgt na deze post!
Sinterklaas natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:43 schreef OldJeller het volgende:
Duidelijk wie de roe krijgt én vervolgens in de zak mee naar Spanje gaat!
Heb een boek gekregen wat ik wou :p (Ja ik lees zo heel af en toe wel eensquote:Op zondag 6 december 2009 00:12 schreef WalkingDisaster het volgende:
Geniaal dat hoofd op de laatste foto
Ik heb een nieuwe velgen voor mijn auto gekregen jeweets!
Was combi cadeau voor sinterklaas/verjaardag/slagen
\quote:Op zondag 6 december 2009 00:15 schreef motorbloempje het volgende:
niets!
Sinterklaas doe ik niet aan![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:43 schreef 2cv het volgende:
[ afbeelding ]
RATS ! Als eerste het gedicht er af.
[ afbeelding ]
Wat een raar gedicht ? Het rijmt niet eens![]()
[ afbeelding ]
Allemaal spullies !
[ afbeelding ]
Een ringetje ...
[ afbeelding ]
... en een gaskabel.
[ afbeelding ]
Exact hetzelfde ringetje als wat ik vorige week al in m'n BX gezet heb. Hopelijk past deze dan beter.
[ afbeelding ]
En een nieuwe gaskabel.
Danku Sinterklaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasje ! ! !![]()
![]()
Das ook mooi :pquote:Op zondag 6 december 2009 00:18 schreef motorbloempje het volgende:
ook niet echt, iig niet met cadeaus en zulksiig niet voor elkaar. We doen dan lootjes met de hele familie van moederskant (is ooit zo ontstaan
) maar nu we op onszelf wonen doen we niets met cadeaus voor elkaar ofzo
alleen die lootjes omdat dat 'erbij hoort'. Liever wat gezelligheid en lekker eten met kerst, da's genoeg 'cadeau' voor mij
quote:
Een vibrator of een ander sexspeeltje?quote:
Subtiel van 'mquote:Op maandag 7 december 2009 12:08 schreef Sarabi het volgende:
Van vriendinnen:
3 badeentjes
4 kaarsjes
en een roze glitter ballerina voor in de kerstboom
Van vriendje:
Wii Fit Plus
En van familie:
Disney Triviant
DVD Harry Potter
Bioscoop bon
Dior en Davidoff Parfum
Boek van Andre Agassi
Think Pink Lush pakket
quote:Op maandag 7 december 2009 11:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een vibrator of een ander sexspeeltje?
Leuk!quote:Op maandag 7 december 2009 12:08 schreef Sarabi het volgende:
Van vriendinnen:
3 badeentjes
4 kaarsjes
en een roze glitter ballerina voor in de kerstboom
Van vriendje:
Wii Fit Plus
En van familie:
Disney Triviant
DVD Harry Potter
Bioscoop bon
Dior en Davidoff Parfum
Boek van Andre Agassi
Think Pink Lush pakket
quote:
Het is meer dat ik het vergeten benquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 13:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is meer dat ik het vergeten ben
Het was natuurlijk omdat ik m'n schoen bij m'n oma had gezetquote:
het is toch gaafquote:Op maandag 7 december 2009 23:03 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kreeg net nog wat van mn werk: (overgebleven van schoentje zetten ah)
cd met sinterklaasliedjes ()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
En nog een gourmetset, het boek ''how to eat'' van Nigella Lawson, een rieten poef en een eettafel. Sinterklaas is uiterst royaal dit jaarquote:Op maandag 7 december 2009 21:02 schreef Windigo het volgende:
Ik heb een fles vijgensiroop uit Griekenland gekregen, heerlijk en hier niet verkrijgbaar!
Wat ?quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 23:05 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
het is toch gaaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |