?quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:07 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]Jij zit alleen maar te kankeren in het topic, koopt het vervolgens wel, en zit nu te bashen op MW2. Ik had al lang door dat MW2 geen game voor jou was. Je koopt het toch, jouw probleem
Amper last van. Veel plezier met MW1.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:57 schreef Heider00sje het volgende:
Wat ben ik toch een domme lul om het spel toch te kopen.
Het spel is echt KUT! De potjes duren heel erg kort! Het wachten tussendoor duurt nog langer dan dat je aan het spelen bent. Ook zijn de servers dood, leeg en saai! Ik ben nu al meerdere keren van de server geflikkerd, en speel regelmatig met een kleine lag![]()
WAT EEN KOTSSPEL!![]()
![]()
![]()
![]()
Geldverspilling! Ik raad iedereen aan om lekker MW1 te blijven spelen, want MW2 is RUK!
Zo, dan ben ik kwijt!Tyfusspel!
![]()
Altijd mee uitkijkenquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:35 schreef Heider00sje het volgende:
Ik heb mijn (te) vroege oordeel even teruggetrokken
Ik ben vanavond vanaf 1830 uur online...dan ga ik wel even knallen....quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:21 schreef Ered het volgende:
Ik ben ook even lid geworden, iemand zin in een potje online?
Hoe word je lid van een groep dan?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:21 schreef Ered het volgende:
Ik ben ook even lid geworden, iemand zin in een potje online?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:58 schreef Bootje84 het volgende:
Voor de mensen die genadeloos door mij geowned willen worden: Bootvluchteling op steam
hehe dan moet je straks de "echo" levels gaan spelen. Heb je twee levels waar alleen maar juggernauts in zitten. 1x15 die mag je nog neerschieten op een boorplatform, tweede is in favella komen er 10 en mag je alleen killen met raket of knive.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:02 schreef Rave_NL het volgende:
Nee, was me goed bevallen, vooral die sniper en dat AC-130 level
alleen snap ik nog steeds niet waarom iemand moedwillig een juggernaut in zo'n spel zou stoppen..
Laat staan 2
Ik heb ook een enorme hekel aan al die mensen met een thumper/grenade launcher en mensen met een dubbele shotgun waar je niet eens mee hoeft te mikken of je hebt iemand al doodgeschoten. En campers natuurlijk, maar die zitten in ieder schietspelquote:Op zondag 13 december 2009 09:49 schreef Heider00sje het volgende:
Wat duren de potjes trouwens enorm kort?![]()
Ik ben er achter gekomen dat bij dit spel, duidelijk het mes aan twee kanten snijdt.
Ene kant: een zeer fijn knalspel, enorm vermakelijk.![]()
Andere kant: het fijne knalspectakel wordt toch aardig verpest door tal van zaken
Gast. Het spel is nu een maand uit. Er zitten bugs in. Geen enkel spel is direct perfect. Er wordt aan gewerkt dus stop met zeuren.quote:Op zondag 13 december 2009 09:49 schreef Heider00sje het volgende:
Wat duren de potjes trouwens enorm kort?![]()
Ik ben er achter gekomen dat bij dit spel, duidelijk het mes aan twee kanten snijdt.
Ene kant: een zeer fijn knalspel, enorm vermakelijk.![]()
Andere kant: het fijne knalspectakel wordt toch aardig verpest door tal van zaken
Bugs? Ik heb geen last van vastlopers of glitches oid.quote:Op zondag 13 december 2009 11:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gast. Het spel is nu een maand uit. Er zitten bugs in. Geen enkel spel is direct perfect. Er wordt aan gewerkt dus stop met zeuren.
Dan speel je het spel niet. FFS.. Quit the QQ-ingquote:Op zondag 13 december 2009 12:30 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Bugs? Ik heb geen last van vastlopers of glitches oid.
Wat Ininfity met deze game heeft gedaan, heeft niets met bugs te maken. Het zijn tekortkomingen, ze hebben er dus bewust voor gekozen. Dat maakt het in mijn ogen allemaal nog erger.
Bijna triest zelfs! Terwijl het spel op zich enorm goed in elkaar zit!
Jij moeten even leren lezen. Ik zeg toch: de game zit op zich goed in elkaar!quote:Op zondag 13 december 2009 12:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan speel je het spel niet. FFS.. Quit the QQ-ing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |