abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 december 2009 @ 22:48:31 #1
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_75301416
Modern Warfare 2 is een direct vervolg op Call of Duty 4: Modern Warfare, dat zich in tegenstelling tot alle andere spellen uit de Call of Duty reeks in het heden afspeelt in plaats van tijdens de Tweede Wereldoorlog. De boventitel 'Call of Duty' was geannuleerd, en het spel zou nu Modern Warfare 2 moeten heten. Achteraf bleek de titel CoD toch te blijven staan op de covers, maar dit was alleen om potentiële klanten niet mis te lopen. Het spel heet nog steeds Modern Warfare 2.

Feiten

* In totaal zijn er 16 multiplayer maps tijdens de release van Modern Warfare 2 bespeelbaar
* Het is mogelijk om meerdere attachments op je wapen te plaatsen
* De multiplayer bevat vier nieuwe gamemodes (Flag Runner)
* Er is een nieuw clansysteem aanwezig waarmee toernooien kunnen worden gespeeld.

Name: Sleight of Hand Purpose: Faster Reloading. Tier: 1 (Blue)

Name: Stopping Power Purpose: Increased bullet damage. Tier: 2 (Red)

Name: Commando Purpose: Increased melee distance. Tier: 3 (Yellow/Green)

Name: Bling Purpose: Double attachments. Tier: 1

Name: Lightweight Purpose: Move Faster Tier: 2

Name: Marathon Purpose: Unlimited Sprint Tier:1

Name: Steady Aim Purpose: ??? Most likely the same as it was in CoD4, increases hip fire accuracy. Tier: 3

Name: Cold-blooded Purpose: Makes a player invisible to UAV, sentry guns, thermal imagery, and air support. Tier: 2

Name: Scrambler Purpose: Scrambles and deactivates the mini-map/UAV. Tier: 3

Name: Scavenger Purpose: Auto-grab ammo from enemy corpses. This is great for maintaining a steady supply of grenades. Tier: 1

Name: Hardline Purpose: Kill streaks require one less kill. Tier: 2

Upgradeable / Pro Perks: After completing a given challenge perks upgrade to a second level where its abilities are further enhanced. Sleight of Hand, for example, allows you to reload more quickly, but if you achieve its upgrade, not only will you be able to reload faster, but the speed at which you look down the sights of your weapon also improves. The pro version of Stopping Power gives your bullets more damage to vehicles. The pro version of Bling allows you to have dual attachment on secondary weapons.

Kill Streak Rewards

Name: UAV Kills: 3 Function: Sweeps the area and reveals enemy player locations.

Name: Care Package Kills: 4 Function: Air Drop a random kill streak or ammo.

Name: Counter UAV Kills: 4 Function: Cancels other teams UAV

Name: Sentry Gun Kills: 5 Function: Ability to set-up a remote turret.

Name: Predator Missile Kills: 5 Function: Call in a Predator UAV missile strike

Name: Precision Air Strike Kills: 6 Function: Likely to be similar to the strike from CoD4, but more accurate.

Name: Attack Helicopter Kills: 7 Function: Likely the same type of helicopter as in CoD4

Name: Pave Low Kills: 9 Function: Heavily armored assault helicopter

Name: AC-130 Kills: 11 Function: Call in a controllable AC-130 gunship.

Still more Killstreak rewards to be confirmed! Death Streak Rewards

Yes, you will now be rewarded for dying too many times in a row! There were two Death Streaks revealed.

Links naar vorige topics voor PS3/360 | 1 | | 2 | | 3 | | 4 | | 5 | | 6 | | 7 | | 8 | | 9 |

Links naar vorige topics voor PC | 1 | | 2 | | 3 | | 4 | | 5 |

link naar deze op

[ Bericht 1% gewijzigd door WurM op 05-12-2009 19:25:00 ]
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
  vrijdag 4 december 2009 @ 22:49:40 #2
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_75301452
Laatste post uit deel 4:
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 22:19 schreef Kalebatz het volgende:
Ik ga zo lekker gamen! Ben ik trouwens de enige die het verschil niet ziet tussen een red-dot sight en een holographic sight? Plz explain..
http://lmgtfy.com/?q=MW2+red+dot+vs+holographic

Dus nee, je bent niet de enige.
Meer van dit
pi_75301933
Zo, eindelijk begin ik een beetje in te komen in het spel. Ga wat minder dood enzo.
pi_75304115
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 15:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat is pas kortzichtig.
leg mij alsjeblieft uit hoe het kortzichting is om het niet met een ongefundeerde bewering eens te zijn...
  zaterdag 5 december 2009 @ 01:03:59 #5
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_75305155
De links kloppen nog steeds niet, er wordt steeds de OPvan de consoles gekopieerd.
O)))
pi_75307089
Nog geïnteresseerde mensen die willen spelen rond dit achterlijke tijdstip? Wordt steeds bij die machtig kneuzige USA'ers gegooid met een ping van ∞

Desnoods special ops, kan nog wat sterretjes gebruiken

Edit: Oja, PS3 voor de liefhebber. Voeg toe: KeFFeR1208

[ Bericht 6% gewijzigd door KeFFuR1208 op 05-12-2009 06:36:12 ]
pi_75307575
Ik heb het nog nooit zo moeilijk gehad. Ik kan geen keuze maken om deze game te kopen.

MW2 moet in mijn ogen CoD4 zijn, maar dan beter! Ik hoor veel mensen zeuren over connectieproblemen (en te hoge pings). Jammer dat ik het spel niet voor 24 uur kan proberen om online te spelen voordat ik er tientallen euro's voor neerleg.

Moeilijk! Waarom heeft Infinity Ward toch geen goede game afgeleverd waar geen discussie over mogelijk is?
pi_75308907
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 00:11 schreef bigbass het volgende:

[..]

leg mij alsjeblieft uit hoe het kortzichting is om het niet met een ongefundeerde bewering eens te zijn...
Het is geen ongefundeerde mening als JIJ niet hetzelfde ervaart. Dat is hetzelfde als zeggen dat een auto niet rood is omdat JIJ die rode kleur niet ziet.
  zaterdag 5 december 2009 @ 11:07:53 #9
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_75308961
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 09:25 schreef Heider00sje het volgende:
Ik heb het nog nooit zo moeilijk gehad. Ik kan geen keuze maken om deze game te kopen.

MW2 moet in mijn ogen CoD4 zijn, maar dan beter! Ik hoor veel mensen zeuren over connectieproblemen (en te hoge pings). Jammer dat ik het spel niet voor 24 uur kan proberen om online te spelen voordat ik er tientallen euro's voor neerleg.

Moeilijk! Waarom heeft Infinity Ward toch geen goede game afgeleverd waar geen discussie over mogelijk is?
Dan probeer je het toch bij iemand anders die hem wel heeft?
O)))
pi_75308966
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 11:07 schreef arucard het volgende:

[..]

Dan probeer je het toch bij iemand anders die hem wel heeft?
Dont know anybody who is playing the pc version
  zaterdag 5 december 2009 @ 11:11:30 #11
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_75309021
GODVERDOMMESSE HOERENROUTER VAN ME

NAT staat op strict en is NIET te verhelpen met deze NAZI router, er zit ook nog een firewall op dus hetgeen wat ik dan zou moeten veranderen (en wat dus geen resultaat heeft) is:

1. Poorts forwarden
2. Poorten toevoegen aan firewall in router
3. Poorten in router doorvoeren van WAN -> LAN en LAN -> WAN
4. Poorten in de sneue windows firewall doorvoeren

en dan heb je iets van 8 verschillende ports ofzo
pi_75309507
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 11:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het is geen ongefundeerde mening als JIJ niet hetzelfde ervaart. Dat is hetzelfde als zeggen dat een auto niet rood is omdat JIJ die rode kleur niet ziet.
wat jij zegt is dat de game kut is omdat jij niet altijd een goede connectie hebt. Er hebben 3 mensen in dit topic gereageerd die zeiden dat ze geen problemen hebben, ongeveer evenveel als mensen met problemen. Denk je dan niet dat het een beetje kortzichtig is om de schuld direct bij de game te leggen.
Let wel, ik zeg niet dat het niet zo is, maar ik ben niet iemand die een ongefundeerde(want dat is het echt wel, "bij mij doet hij het niet goed dus het is slecht" is geen goede reden) mening, die voor mij ook nog eens onjuist lijkt onmiddellijk voor waar aanneemt.
pi_75309623
Niemand het foutje in de TT opgevallen?
  zaterdag 5 december 2009 @ 11:46:54 #14
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_75309842
level 35 nu.
zie mensen al in 4de prestige
no-lifers
Deathlift or Die.
  zaterdag 5 december 2009 @ 11:58:49 #15
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_75310136
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 11:39 schreef Heider00sje het volgende:
Niemand het foutje in de TT opgevallen?
Welk foutje?
phluphy for president!
  zaterdag 5 december 2009 @ 12:03:03 #16
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_75310273
GODVERDOMME ik word echt gefrustreerd

Wil ik verdomme wat posten daar op dat forum van IW, doet die HELE KUT site het niet meer.

wat een bullshit.

doet het alweer.

Hij BLIJFT zeggen dat mijn NAT strict is, maar ik heb toch ECHT alle poorten opengezet
  zaterdag 5 december 2009 @ 12:21:30 #17
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_75310723
Ik heb echt heel vaak dat mjin internetverbinding eruit vliegt, ik zou alleen niet weten waarom. Heb het ook nog nooit bij anderen gezien.
O)))
pi_75311597
Hij is binnen
pi_75311886
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:03 schreef RickoKun het volgende:
GODVERDOMME ik word echt gefrustreerd

Wil ik verdomme wat posten daar op dat forum van IW, doet die HELE KUT site het niet meer.

wat een bullshit.

doet het alweer.

Hij BLIJFT zeggen dat mijn NAT strict is, maar ik heb toch ECHT alle poorten opengezet
Heb je een statisch ip adres gegeven aan de pc waar je het op speelt?
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
  zaterdag 5 december 2009 @ 13:37:22 #20
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_75312480
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:06 schreef intraxz het volgende:

[..]

Heb je een statisch ip adres gegeven aan de pc waar je het op speelt?
Ik heb het al opgelost maar thanks!

Ja ik had al een statisch IP, ik weet niet precies waarom hij het nu ineens wel doet, misschien dat de router tijd nodig had om die poorten ook daadwerkelijk gewijzigd te hebben.
  zaterdag 5 december 2009 @ 14:23:50 #21
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_75313636
Ik kan pas MW2 spelen als mijn videokaart binnen komt. En die is nu uitgesteld tot januari....

The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  zaterdag 5 december 2009 @ 15:49:30 #22
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_75315742
Level 49 inmiddels

mooi om in de closecombatlevels met de marathonpro-perk en dual mini-uzi's continu claymores neer te zetten...

Drijf je je tegenstanders echt tot waanzin
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  zaterdag 5 december 2009 @ 16:12:07 #23
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_75316311
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 01:03 schreef arucard het volgende:
De links kloppen nog steeds niet, er wordt steeds de OPvan de consoles gekopieerd.
Als jij de wiki aanpast en dat hier ff laat weten, wil ik wel mijn best doen om een goeie OP neer te zetten.
Zolang de wiki niet goed is, maar de OP wel naar de wiki linkt, is er natuurlijk een dikke kans dat de OP ook niet goed is he
Meer van dit
  zaterdag 5 december 2009 @ 16:20:20 #24
62913 Blik
The one and Only!
pi_75316485
Wat is het verschil tussen Strict en Open verbinding? Zijn er dan functies die je niet kunt gebruiken?
  zaterdag 5 december 2009 @ 16:41:50 #25
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_75317029
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 16:12 schreef WurM het volgende:

[..]

Als jij de wiki aanpast en dat hier ff laat weten, wil ik wel mijn best doen om een goeie OP neer te zetten.
Zolang de wiki niet goed is, maar de OP wel naar de wiki linkt, is er natuurlijk een dikke kans dat de OP ook niet goed is he
Heb hem aangepast. Er was maar 1 wiki dus heb de consoles en pc maar bij elkaar gezet.
O)))
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')