Hij was weer goedquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:04 schreef Piles het volgende:
Sammy
Bertje op 3FM dus, ipv Giel. Vanaf nu de computer weer geloof ik
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:28 schreef Sersjee het volgende:
"Ik prop 'em af en toe in het Rode Kruis"
nee... Ik lig nooit dubbel, maar een glimlach kan ik niet tegenhoudenquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:34 schreef TheZapster het volgende:
Henk HuppelschotenVolgens mij is Kluun ook echt de enige die dit leuk vindt
Deze ken ik niet geloof ikquote:Op woensdag 9 december 2009 18:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
The Beatles
Verplichte kost voor iedereen.
Hmja, het kan niet altijd rozengeur enquote:Op donderdag 10 december 2009 18:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht dat we in deze reeks geen emmer nodig hadden, maar helaas
Idd; gaat weer lekkerquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:23 schreef Piles het volgende:
Uh, starten we het programma maar even opnieuw?![]()
Ik wil Ilse
College verzet naar 15.30 tot 17.00 uurquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan nog net Veenstra en Ekdom luisteren, en dan net voor S&S moet ik weg
Heel goed! De kudde groeit.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:46 schreef c3k het volgende:
Overgestapt van KinkFM naar KXRadio. Ik werd helemaal gek van dat slap gelul daar.
Wat een verademing!
Stenders is OK! Die heeft tenminste verstand van muziek, heeft wel es wat te melden en vertelt af en toe nog iets grappigs.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:53 schreef broer het volgende:
[..]
Heel goed! De kudde groeit.
(Om geen slap gelul te horen, moet je de radio de komende twee uur alleen wel even uitzetten. Siebelink & Stenders maken wel echt ouwehoer-radio.)
Niets. Helemaal niets. Als een idioot in een microfoon neuzelen. Meer is het niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:16 schreef Piles het volgende:
Nee, ik snap echt niet wat hier nou briljant aan is![]()
Vind jij. Ik gok dat jij de New Kids ook geen reet aan vindt.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niets. Helemaal niets. Als een idioot in een microfoon neuzelen. Meer is het niet.
Iddquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:06 schreef broer het volgende:
Mooi gesprek zonet. Stenders die Bertje de les leest. Best vermakelijk.
quote:sweet position temper trap
Ik heb wel gestemd, maar al die introotjes en refreintjes die je nu achter elkaar hoort, trek ik niet. Ik schakel wel in als de lijst in zijn geheel wordt uitgezonden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:03 schreef Piles het volgende:
Doen we allemaal ff mee trouwens: http://www.kxdata.nl/flip2009/
Ik zal wel moeten, ken de helft nietquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:39 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb wel gestemd, maar al die introotjes en refreintjes die je nu achter elkaar hoort, trek ik niet. Ik schakel wel in als de lijst in zijn geheel wordt uitgezonden.
Krijg je je lijst ook nog toegestuurd trouwens? Anders moet ik ff opslaan wat ik gestemd hebquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:39 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb wel gestemd, maar al die introotjes en refreintjes die je nu achter elkaar hoort, trek ik niet. Ik schakel wel in als de lijst in zijn geheel wordt uitgezonden.
Nee, ik heb niks ontvangen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:40 schreef Piles het volgende:
Krijg je je lijst ook nog toegestuurd trouwens? Anders moet ik ff opslaan wat ik gestemd heb
Geen idee, ik gebruik gewoon de directe streamquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:15 schreef RedGuy het volgende:
Waarom doet die webplayer het nou nooit bij mij?
Ben ik weer de enige die het niets vind zekerquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:19 schreef TheZapster het volgende:
2 en 3 voor Mando Diao.Was wel te verwachten.
Jij kan er ook niets aan doen dat je een vreselijke muzieksmaak hebtquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben ik weer de enige die het niets vind zeker
Ik ga wel weer 3FM luisterenquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij kan er ook niets aan doen dat je een vreselijke muzieksmaak hebt
Die dj's bestaan dus tochquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:43 schreef TheZapster het volgende:
Amber en Sander hebben een pesthekel aan Coldplay![]()
* on_air doet meequote:Op maandag 14 december 2009 16:23 schreef TheZapster het volgende:
Drukwerk - Je loog tegen mij![]()
* TheZapster luidkeels meezingt
Door Ferry Corsten tochquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:22 schreef on_air het volgende:
Uh?? Dansmix van Novastar - Because?!!
Aan het luisterenquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veel aandacht voor Crowded House, Splitz Enz enz. enz. Sersj, waar ben je?
Ja, er gaat daar iets behoorlijk misquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:10 schreef TheZapster het volgende:
Lol eerst krijg je Ekdom en na 10 minuten hoor je opeens Dennis Hoebee.Gaat niet helemaal goed denk ik vandaag
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:32 schreef TheZapster het volgende:
Een stripverhaal met Fred in de hoofdrol
Fred als katholieke priester![]()
Vampire Lana met een zweepje![]()
quote:
Moet je nog niet naar SR kijken/luisteren?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:40 schreef TheZapster het volgende:
Ziet er nog goed uit ook![]()
Simple Minds - Sanctify Yourself![]()
![]()
Straks misschien.Ik ben nog niet in de stemming en ik word al moe als ik het tempo in het 3FM topic ziequote:Op vrijdag 18 december 2009 17:42 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Moet je nog niet naar SR kijken/luisteren?
Daar heb ik ook last van. Het lijkt me veel verstandiger om alleen diep in de nacht mee te posten. Dan is het tenminste bij te houden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:54 schreef TheZapster het volgende:
en ik word al moe als ik het tempo in het 3FM topic zie
Ik volg het hier wel.Dat is tenminste bij te houdenquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:59 schreef broer het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van. Het lijkt me veel verstandiger om alleen diep in de nacht mee te posten. Dan is het tenminste bij te houden.
VBL forumquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik volg het hier wel.Dat is tenminste bij te houden
Stuk leuker idd, dan reageren mensen misschien ook op elkaar, ipv alleen maar loze kretenquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:59 schreef broer het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van. Het lijkt me veel verstandiger om alleen diep in de nacht mee te posten. Dan is het tenminste bij te houden.
Blijf jij eens in het 3FM-topic, daar ben je druk genoegquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:01 schreef Qunix het volgende:
"Uur lang draaien op KX Radio
Wat is er bijna nog leuker dan DJ spelen op 3FM??? Nou, DJ zijn op KX-radio!!! De door Rob Stenders opgerichte online radiopiraat (eigen woorden van Rob) staat een uur lang tot je beschikking. Menig ster heeft daar zijn eigen show. En jij binnenkort misschien ook wel. Tenminste... Rob biedt speciaal voor Serious Request een uur lang plaatjes draaien op KX (http://www.kxradio.nl/).
Grijp dus nu deze kans en bied!!! "
http://cgi.ebay.nl/Uur-la(...)?hash=item1e59a80873
"Dus jullie vinden mij te oud voor het glazen huis? Dan steel ik gewoon jullie luisteraars!quote:
In massages voor Fred misschienquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:38 schreef broer het volgende:
[..]
"Dus jullie vinden mij te oud voor het glazen huis? Dan steel ik gewoon jullie luisteraars!"
Wel een leuke actie, trouwens. Zou on-air al geboden hebben?
Dat zou ook een mooi veilingitem zijn: zoveel mogelijk geld bieden om Fred te mogen masseren.quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:41 schreef broer het volgende:
[..]
Dat zou ook een mooi veilingitem zijn: zoveel mogelijk geld bieden om Fred te mogen masseren.
"Nee, dat is niet eng. Ik heb een turnlichaam."
http://kxradio.nl/home.php?action=zerotiesquote:Op maandag 21 december 2009 10:20 schreef broer het volgende:
Ze zijn bezig met de Songs Of The Zeroties. Ik kan de lijst alleen nergens vinden. Is iemand die al tegengekomen?
Ja, die had ik gezien. Maar dat is altijd maar tot de dag ervoor en (nog) niet de hele lijst.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:50 schreef naatje_1 het volgende:
http://kxradio.nl/home.php?action=zeroties
Is dat nodig danquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:28 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, die had ik gezien. Maar dat is altijd maar tot de dag ervoor en (nog) niet de hele lijst.
Over contrasten gesprokenquote:Op maandag 28 december 2009 19:11 schreef TheZapster het volgende:
KRS One
En dan Krezip er achteraan![]()
![]()
![]()
hebben we het mooiste concert van dit jaar weer gehadquote:
Weet jij wie gerard en annemieke gaan vervangen (of hebben ze in voren opgenomenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:27 schreef Piles het volgende:
Zo, voorbij met alle evenementen en lijstje, nu gewoon weer ouderwets KX aan
Ik neem aan dat Gerard gewoon weer een uitzending heeft volgende week. Annemieke luister ik niet, dus interesseert me ook niksquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Weet jij wie gerard en annemieke gaan vervangen (of hebben ze in voren opgenomen)
misschien dat bert em overneemtquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Gerard gewoon weer een uitzending heeft volgende week. Annemieke luister ik niet, dus interesseert me ook niks
Nee, en als ie komt melden we het jou zeker nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:53 schreef Paul het volgende:
Komt Mark van den Akker daar ooit weer terug?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, en als ie komt melden we het jou zeker niet
Laten we het hopen!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:53 schreef Paul het volgende:
Komt Mark van den Akker daar ooit weer terug?
Dat leek mij een paar weken geleden nog de meest geschikte track om 'anthem' van Serious Request te worden.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:47 schreef Piles het volgende:
More is Less, is dat van C Mon and KypskiDat wist ik niet
Toffe track
Zondequote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:03 schreef broer het volgende:
[..]
Dat leek mij een paar weken geleden nog de meest geschikte track om 'anthem' van Serious Request te worden.
Was een beetje een misvatting van mij - hij stond nog niet eens in de database.
Tegen die tijd zullen ze hem daar ook wel ontdekt hebben, inderdaad.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:04 schreef Piles het volgende:
Maar er is meer kans dat ie volgend jaar anthem wordt, het blijft 3FM hè
Leuk ideequote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:05 schreef broer het volgende:
Overigens hebben ze een bijzonder grappig idee voor de video. Iedereen kan one frame of fame krijgen.
Meer uitleg hier. (En ik zit er nog niet in.)
Ik heb ze de afgelopen jaren een keer of drie live gezien en ik zou je adviseren om er eens naartoe te gaan. Daar ga je geen spijt van krijgen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:08 schreef Piles het volgende:
Nooit geweten dat ze Nederlands zijn trouwensMisschien moet ik ze maar eens live gaan zien, lijkt me wel wat
Play.comquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:14 schreef Piles het volgende:
Hey, waar bestelt Stendes altijd die goedkope cd'tje?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:20 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb ze de afgelopen jaren een keer of drie live gezien en ik zou je adviseren om er eens naartoe te gaan. Daar ga je geen spijt van krijgen.
En bestelde Stenders niet bij Play.com of gewoon bij Amazon.com of .co.uk?
Eens in de gaten houden dusquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:20 schreef broer het volgende:
Ik heb ze de afgelopen jaren een keer of drie live gezien en ik zou je adviseren om er eens naartoe te gaan. Daar ga je geen spijt van krijgen.
En dank, alledriequote:En bestelde Stenders niet bij Play.com of gewoon bij Amazon.com of .co.uk?
Idd, die komt nog vaker op KX dan op 3FM volgens mijquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alwéér Pearl Jam![]()
. Ben ik echt spuugzat
![]()
.
Die stem kan ik al niet uitstaan en dan ook nog dit nummer zo coverenquote:
Ik had ook kippenvel van die plaat hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Kippenvel', zegt die @tleemhuis ook nog. Man, die plaat is niet om aan te horen! Tergend kut zelfs.
Ik ook. Van de plaatsvervangende schaamte.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik had ook kippenvel van die plaat hoor
Tja, hij kan er niet eeuwig blijven zitten. Ach, bij radio 2 hebben ze vast wel een mooi plekkie voor 'em!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Drie maanden"
Hm, dan is Stenders op 3FM dus passé. Ow, met een paar maanden verlenging dus wellicht.
Da's zeker zoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja, hij kan er niet eeuwig blijven zitten. Ach, bij radio 2 hebben ze vast wel een mooi plekkie voor 'em!
"Doen we een bak koffie."quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:30 schreef TheZapster het volgende:
De hoeren komen een keertje langs in de studio
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Waarom heb ik daar plotseling rare gedachtes bij![]()
Geen idee, maar als ik een gok mag wagen... Bij de Top 2000 hoor je de presentatoren uiterst gladjes de dolenthousiaste verhalen van de luisteraars voordragen om vervolgens via een slecht bruggetje (Radio 10 Gold-slecht) de volgende plaat aan te kondigen. Zie jij Rob dat al doen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:38 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
wat was de kritiek op Stenders tijdens de Top2000 dan?
En hij had toch ook kritiek uit een mail voorgelezen ofzo, dat stond hier in 1 van de topics geloof ikquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Geen idee, maar als ik een gok mag wagen... Bij de Top 2000 hoor je de presentatoren uiterst gladjes de dolenthousiaste verhalen van de luisteraars voordragen om vervolgens via een slecht bruggetje (Radio 10 Gold-slecht) de volgende plaat aan te kondigen. Zie jij Rob dat al doen?
Inderdaad waar ja. En nu ik mij bedenk, ik hoorde bij een liedje die hij moest draaien zijn verhaal voorbij komen van 'een lichte zwelling in zijn fluwelen broek'. Misschien ook niet echt radio2 materiaalquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Geen idee, maar als ik een gok mag wagen... Bij de Top 2000 hoor je de presentatoren uiterst gladjes de dolenthousiaste verhalen van de luisteraars voordragen om vervolgens via een slecht bruggetje (Radio 10 Gold-slecht) de volgende plaat aan te kondigen. Zie jij Rob dat al doen?
Hij trekt echt teveel op met Fredquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:31 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
[..]
Inderdaad waar ja. En nu ik mij bedenk, ik hoorde bij een liedje die hij moest draaien zijn verhaal voorbij komen van 'een lichte zwelling in zijn fluwelen broek'. Misschien ook niet echt radio2 materiaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |