Tja, hij kan er niet eeuwig blijven zitten. Ach, bij radio 2 hebben ze vast wel een mooi plekkie voor 'em!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Drie maanden"
Hm, dan is Stenders op 3FM dus passé. Ow, met een paar maanden verlenging dus wellicht.
Da's zeker zoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja, hij kan er niet eeuwig blijven zitten. Ach, bij radio 2 hebben ze vast wel een mooi plekkie voor 'em!
"Doen we een bak koffie."quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:30 schreef TheZapster het volgende:
De hoeren komen een keertje langs in de studio
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Waarom heb ik daar plotseling rare gedachtes bij![]()
Geen idee, maar als ik een gok mag wagen... Bij de Top 2000 hoor je de presentatoren uiterst gladjes de dolenthousiaste verhalen van de luisteraars voordragen om vervolgens via een slecht bruggetje (Radio 10 Gold-slecht) de volgende plaat aan te kondigen. Zie jij Rob dat al doen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:38 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
wat was de kritiek op Stenders tijdens de Top2000 dan?
En hij had toch ook kritiek uit een mail voorgelezen ofzo, dat stond hier in 1 van de topics geloof ikquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Geen idee, maar als ik een gok mag wagen... Bij de Top 2000 hoor je de presentatoren uiterst gladjes de dolenthousiaste verhalen van de luisteraars voordragen om vervolgens via een slecht bruggetje (Radio 10 Gold-slecht) de volgende plaat aan te kondigen. Zie jij Rob dat al doen?
Inderdaad waar ja. En nu ik mij bedenk, ik hoorde bij een liedje die hij moest draaien zijn verhaal voorbij komen van 'een lichte zwelling in zijn fluwelen broek'. Misschien ook niet echt radio2 materiaalquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Geen idee, maar als ik een gok mag wagen... Bij de Top 2000 hoor je de presentatoren uiterst gladjes de dolenthousiaste verhalen van de luisteraars voordragen om vervolgens via een slecht bruggetje (Radio 10 Gold-slecht) de volgende plaat aan te kondigen. Zie jij Rob dat al doen?
Hij trekt echt teveel op met Fredquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:31 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
[..]
Inderdaad waar ja. En nu ik mij bedenk, ik hoorde bij een liedje die hij moest draaien zijn verhaal voorbij komen van 'een lichte zwelling in zijn fluwelen broek'. Misschien ook niet echt radio2 materiaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |