Laten we het hopen!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:53 schreef Paul het volgende:
Komt Mark van den Akker daar ooit weer terug?
Dat leek mij een paar weken geleden nog de meest geschikte track om 'anthem' van Serious Request te worden.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:47 schreef Piles het volgende:
More is Less, is dat van C Mon and KypskiDat wist ik niet
Toffe track
Zondequote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:03 schreef broer het volgende:
[..]
Dat leek mij een paar weken geleden nog de meest geschikte track om 'anthem' van Serious Request te worden.
Was een beetje een misvatting van mij - hij stond nog niet eens in de database.
Tegen die tijd zullen ze hem daar ook wel ontdekt hebben, inderdaad.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:04 schreef Piles het volgende:
Maar er is meer kans dat ie volgend jaar anthem wordt, het blijft 3FM hè
Leuk ideequote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:05 schreef broer het volgende:
Overigens hebben ze een bijzonder grappig idee voor de video. Iedereen kan one frame of fame krijgen.
Meer uitleg hier. (En ik zit er nog niet in.)
Ik heb ze de afgelopen jaren een keer of drie live gezien en ik zou je adviseren om er eens naartoe te gaan. Daar ga je geen spijt van krijgen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:08 schreef Piles het volgende:
Nooit geweten dat ze Nederlands zijn trouwensMisschien moet ik ze maar eens live gaan zien, lijkt me wel wat
Play.comquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:14 schreef Piles het volgende:
Hey, waar bestelt Stendes altijd die goedkope cd'tje?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:20 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb ze de afgelopen jaren een keer of drie live gezien en ik zou je adviseren om er eens naartoe te gaan. Daar ga je geen spijt van krijgen.
En bestelde Stenders niet bij Play.com of gewoon bij Amazon.com of .co.uk?
Eens in de gaten houden dusquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:20 schreef broer het volgende:
Ik heb ze de afgelopen jaren een keer of drie live gezien en ik zou je adviseren om er eens naartoe te gaan. Daar ga je geen spijt van krijgen.
En dank, alledriequote:En bestelde Stenders niet bij Play.com of gewoon bij Amazon.com of .co.uk?
Idd, die komt nog vaker op KX dan op 3FM volgens mijquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alwéér Pearl Jam![]()
. Ben ik echt spuugzat
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |