Die dj's bestaan dus tochquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:43 schreef TheZapster het volgende:
Amber en Sander hebben een pesthekel aan Coldplay![]()
* on_air doet meequote:Op maandag 14 december 2009 16:23 schreef TheZapster het volgende:
Drukwerk - Je loog tegen mij![]()
* TheZapster luidkeels meezingt
Door Ferry Corsten tochquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:22 schreef on_air het volgende:
Uh?? Dansmix van Novastar - Because?!!
Aan het luisterenquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veel aandacht voor Crowded House, Splitz Enz enz. enz. Sersj, waar ben je?
Ja, er gaat daar iets behoorlijk misquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:10 schreef TheZapster het volgende:
Lol eerst krijg je Ekdom en na 10 minuten hoor je opeens Dennis Hoebee.Gaat niet helemaal goed denk ik vandaag
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:32 schreef TheZapster het volgende:
Een stripverhaal met Fred in de hoofdrol
Fred als katholieke priester![]()
Vampire Lana met een zweepje![]()
quote:
Moet je nog niet naar SR kijken/luisteren?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:40 schreef TheZapster het volgende:
Ziet er nog goed uit ook![]()
Simple Minds - Sanctify Yourself![]()
![]()
Straks misschien.Ik ben nog niet in de stemming en ik word al moe als ik het tempo in het 3FM topic ziequote:Op vrijdag 18 december 2009 17:42 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Moet je nog niet naar SR kijken/luisteren?
Daar heb ik ook last van. Het lijkt me veel verstandiger om alleen diep in de nacht mee te posten. Dan is het tenminste bij te houden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:54 schreef TheZapster het volgende:
en ik word al moe als ik het tempo in het 3FM topic zie
Ik volg het hier wel.Dat is tenminste bij te houdenquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:59 schreef broer het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van. Het lijkt me veel verstandiger om alleen diep in de nacht mee te posten. Dan is het tenminste bij te houden.
VBL forumquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik volg het hier wel.Dat is tenminste bij te houden
Stuk leuker idd, dan reageren mensen misschien ook op elkaar, ipv alleen maar loze kretenquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:59 schreef broer het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van. Het lijkt me veel verstandiger om alleen diep in de nacht mee te posten. Dan is het tenminste bij te houden.
Blijf jij eens in het 3FM-topic, daar ben je druk genoegquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:01 schreef Qunix het volgende:
"Uur lang draaien op KX Radio
Wat is er bijna nog leuker dan DJ spelen op 3FM??? Nou, DJ zijn op KX-radio!!! De door Rob Stenders opgerichte online radiopiraat (eigen woorden van Rob) staat een uur lang tot je beschikking. Menig ster heeft daar zijn eigen show. En jij binnenkort misschien ook wel. Tenminste... Rob biedt speciaal voor Serious Request een uur lang plaatjes draaien op KX (http://www.kxradio.nl/).
Grijp dus nu deze kans en bied!!! "
http://cgi.ebay.nl/Uur-la(...)?hash=item1e59a80873
"Dus jullie vinden mij te oud voor het glazen huis? Dan steel ik gewoon jullie luisteraars!quote:
In massages voor Fred misschienquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:38 schreef broer het volgende:
[..]
"Dus jullie vinden mij te oud voor het glazen huis? Dan steel ik gewoon jullie luisteraars!"
Wel een leuke actie, trouwens. Zou on-air al geboden hebben?
Dat zou ook een mooi veilingitem zijn: zoveel mogelijk geld bieden om Fred te mogen masseren.quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:41 schreef broer het volgende:
[..]
Dat zou ook een mooi veilingitem zijn: zoveel mogelijk geld bieden om Fred te mogen masseren.
"Nee, dat is niet eng. Ik heb een turnlichaam."
http://kxradio.nl/home.php?action=zerotiesquote:Op maandag 21 december 2009 10:20 schreef broer het volgende:
Ze zijn bezig met de Songs Of The Zeroties. Ik kan de lijst alleen nergens vinden. Is iemand die al tegengekomen?
Ja, die had ik gezien. Maar dat is altijd maar tot de dag ervoor en (nog) niet de hele lijst.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:50 schreef naatje_1 het volgende:
http://kxradio.nl/home.php?action=zeroties
Is dat nodig danquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:28 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, die had ik gezien. Maar dat is altijd maar tot de dag ervoor en (nog) niet de hele lijst.
Over contrasten gesprokenquote:Op maandag 28 december 2009 19:11 schreef TheZapster het volgende:
KRS One
En dan Krezip er achteraan![]()
![]()
![]()
hebben we het mooiste concert van dit jaar weer gehadquote:
Weet jij wie gerard en annemieke gaan vervangen (of hebben ze in voren opgenomenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:27 schreef Piles het volgende:
Zo, voorbij met alle evenementen en lijstje, nu gewoon weer ouderwets KX aan
Ik neem aan dat Gerard gewoon weer een uitzending heeft volgende week. Annemieke luister ik niet, dus interesseert me ook niksquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Weet jij wie gerard en annemieke gaan vervangen (of hebben ze in voren opgenomen)
misschien dat bert em overneemtquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Gerard gewoon weer een uitzending heeft volgende week. Annemieke luister ik niet, dus interesseert me ook niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |