Yup, beter dan die nummers met irritante trilstem van haar.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:23 schreef TheZapster het volgende:
SIA - You've changed , lekker nummertje![]()
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:40 schreef on_air het volgende:
[..]
Daarop zette ik KX aan en direct weer uit.
Zometeen valt ie inquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:57 schreef TheZapster het volgende:
Zometeen Ratz![]()
maar het wordt podcast voor me want Manchester United - Tottenham Hotspur op tv
quote:Lana Wolf: Sinterklaasfeest bij KX! Ik ben benieuwd of Freddie überhaupt iets heeft gemaakt + een surprise voor luisteraar hobbyrolf. ;-) vanmiddag 14-16 KXradio 'Siebelink en Stenders'. www.kxradio.nl
Sander heeft vanochtend om kwart voor tien Fred wakker gebeld om te vragen of hij de suprises had gemaakt. En dat had hij inderdaad. Sander was helemaal verbaasd, maar startte toch het klaargezette plaatje in: Radiohead met No Surprises.quote:
is het toeval dat No Surprises op exact hetzelfde moment ook op 3FM gedraaid werd? http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/1603quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:02 schreef broer het volgende:
[..]
Sander heeft vanochtend om kwart voor tien Fred wakker gebeld om te vragen of hij de suprises had gemaakt. En dat had hij inderdaad. Sander was helemaal verbaasd, maar startte toch het klaargezette plaatje in: Radiohead met No Surprises.
*langzaam weer opkrabbelt*quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
* Roel_Jewel geeft Sersjee een bekertje water om weer bij te komen.
Dankzij dat zinnetje heb ik nu Fanta op mijn beeldschermquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:28 schreef Sersjee het volgende:
"Ik prop 'em af en toe in het Rode Kruis"
Wat wist die Hoebee nou weer niet? Noemt ie the Temper Trap's Sweet Disposition nog steeds Sweet Position eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:20 schreef on_air het volgende:
Dat wist hij niet... Crisis. Onder welke rots leef je dan.
Sweet Disposition stond als Sweet Position bij KX in de computerquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wat wist die Hoebee nou weer niet? Noemt ie the Temper Trap's Sweet Disposition nog steeds Sweet Position eigenlijk?
Dan nog. Ze leven toch niet onder een steen...quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Sweet Disposition stond als Sweet Position bij KX in de computerRatz viel het op vorige week omdat hij ergens gelezen had ( hier misschien? ) dat de dj's van KX steeds Sweet Postion afkondigden.
Dat Annemieke met de gitarist van Moke gaat.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wat wist die Hoebee nou weer niet? Noemt ie the Temper Trap's Sweet Disposition nog steeds Sweet Position eigenlijk?
Dat doet deugd. Dan verschilt de vrijwilligers radio van ons niet veel met KXquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Sweet Disposition stond als Sweet Position bij KX in de computerRatz viel het op vorige week omdat hij ergens gelezen had ( hier misschien? ) dat de dj's van KX steeds Sweet Postion afkondigden.
Dat wist ik ook nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:33 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat Annemieke met de gitarist van Moke gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |