Japan, Cmaeroon and Denmarkquote:
uhm ooit van rommendaal gehoord(excuus voor de spelling)quote:
Ja, en die stelt inderdaad niet veel voor. 2000, 6-0 tegen Denmark.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:33 schreef gniffie het volgende:
[..]
uhm ooit van rommendaal gehoord(excuus voor de spelling)
Sowieso zijn de groepen op het WK altijd makkelijker dan die op het EK.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:35 schreef Xlarge het volgende:
Ik vind het helemaal een aparte loting, het lijken wel allemaal pretpoulen
Denemarken heeft wel Zweden en Portugal opzij gezet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:35 schreef Biels het volgende:
Nederland gewoon groepswinnaar, Kameroen 2e. Makkie.
Wij zijn beter dan Zweden en Portugal.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:36 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Denemarken heeft wel Zweden en Portugal opzij gezet.
Wijquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Wij zijn beter dan Zweden en Portugal.
Gelukkig maar dat ik er niks om geef dan.quote:
Mensen die niks om het WK gevenquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik er niks om geef dan.
Mannen en voetbalquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:41 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Mensen die niks om het WK geven
Laten we het hopen, als Nederland gelijk drie keer wordt ingemaakt zijn we er weer vanaf!quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:42 schreef Stephan1237 het volgende:
Gelukkig is het heel snel weer over
Idd, zum kotzen die hatersquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:47 schreef Biels het volgende:
Al die voetbalhaters die hier maar weer even komen laten zien hoe erg ze een hekel hebben aan voetbal. Te sneu.
Ik ga toch ook niet in een "hoera, nieuwe baby!"-topic huilen over dat ik hoop dat het snel afgelopen is.quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:50 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet in een "hoera, nieuwe baby!"-topic huilen over dat ik hoop dat het snel afgelopen is.
Homo.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:42 schreef Stephan1237 het volgende:
Gelukkig is het heel snel weer over
Beter blijf je gewoon weg dan uit topic voor echte mannenquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:54 schreef koningdavid het volgende:
Voetbalhaters
Voetbal hoort er gewoon bij, period.
Nee ik kwam laten merken hoe sneu het is om over 'wij' te spreken als Nederland voetbalt, of sta je zelf ook op het veld?quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:47 schreef Biels het volgende:
Al die voetbalhaters die hier maar weer even komen laten zien hoe erg ze een hekel hebben aan voetbal. Te sneu.
Het wij-gevoel van zo'n WK is toch juist leuk?quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:34 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee ik kwam laten merken hoe sneu het is om over 'wij' te spreken als Nederland voetbalt, of sta je zelf ook op het veld?
Dat welquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het wij-gevoel van zo'n WK is toch juist leuk?
Dus je moet als supporter/fan altijd praten als: "Ik hoop dat zij winnen"?quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:34 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee ik kwam laten merken hoe sneu het is om over 'wij' te spreken als Nederland voetbalt, of sta je zelf ook op het veld?
Ik vind dat beter klinken dan 'goh wat hebben wij het toch weer goed gedaan'. Nee dat gaat er bij mij gewoon niet in.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:38 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dus je moet als supporter/fan altijd praten als: "Ik hoop dat zij winnen"?
Want dat klinkt erg afstandelijk.
Betrap ik mezelf ook vaak op.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:38 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat wel, maar het hebben over 'wij' als Nederland bv goed voetbalt blijf ik een sneue uitspraak vinden, alsof de persoon die het uitspreekt zelf goed gepresteerd heeft.
Dat mag.quote:
Weet je wat het ook is, veel mensen die ik dat hoor doen zeggen als het goed gaat dat 'we het goed doen' maar als Nederland slecht speelt dan 'spelen ze slecht'.quote:
Betrap ik mezelf ook vaak op.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Weet je wat het ook is, veel mensen die ik dat hoor doen zeggen als het goed gaat dat 'we het goed doen' maar als Nederland slecht speelt dan 'spelen ze slecht'.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |