Japan, Cmaeroon and Denmarkquote:
uhm ooit van rommendaal gehoord(excuus voor de spelling)quote:
Ja, en die stelt inderdaad niet veel voor. 2000, 6-0 tegen Denmark.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:33 schreef gniffie het volgende:
[..]
uhm ooit van rommendaal gehoord(excuus voor de spelling)
Sowieso zijn de groepen op het WK altijd makkelijker dan die op het EK.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:35 schreef Xlarge het volgende:
Ik vind het helemaal een aparte loting, het lijken wel allemaal pretpoulen
Denemarken heeft wel Zweden en Portugal opzij gezet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:35 schreef Biels het volgende:
Nederland gewoon groepswinnaar, Kameroen 2e. Makkie.
Wij zijn beter dan Zweden en Portugal.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:36 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Denemarken heeft wel Zweden en Portugal opzij gezet.
Wijquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Wij zijn beter dan Zweden en Portugal.
Gelukkig maar dat ik er niks om geef dan.quote:
Mensen die niks om het WK gevenquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik er niks om geef dan.
Mannen en voetbalquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:41 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Mensen die niks om het WK geven
Laten we het hopen, als Nederland gelijk drie keer wordt ingemaakt zijn we er weer vanaf!quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:42 schreef Stephan1237 het volgende:
Gelukkig is het heel snel weer over
Idd, zum kotzen die hatersquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:47 schreef Biels het volgende:
Al die voetbalhaters die hier maar weer even komen laten zien hoe erg ze een hekel hebben aan voetbal. Te sneu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |