Het is ook eens enorm? Niet te diep dan.quote:
Heb je het nou over je tas?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:40 schreef ynuhh het volgende:
Such a perfect day, im glad I spend it with you.
wanneer is het grote gevecht en waar kan ik inzetten?quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 4 december 2009 12:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wanneer is het grote gevecht en waar kan ik inzetten?
Oh.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:46 schreef Herpert het volgende:
[..]
Herpert. Lang gelurkt, nu eindelijk maar eens actief worden.
Ik zet wel op jou in ondanks dat php me een gevaarlijke vmbo'er lijktquote:
quote:
Die man heeft zulke mooie muziek gemaakt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:51 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hey babe, take a walk on the wild side... tudududtutududududdututu
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:57 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Die man heeft zulke mooie muziek gemaakt.![]()
Dit nummer is ook zo'n parel.
Naast de verwarming hier, laptopje dr bij, goud!quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:01 schreef Devvie het volgende:
*kijkt jaloers naar buffertank naast huis*
Ja de verwarming staat uit en weet ik veel hoe die aanmoet:')quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:04 schreef Herpert het volgende:
[..]
Naast de verwarming hier, laptopje dr bij, goud!
Niet zo'n draaiknopseldinges er aan? Of thermostaat?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:07 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ja de verwarming staat uit en weet ik veel hoe die aanmoet:')
We zijn pas verhuisdquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:07 schreef Herpert het volgende:
[..]
Niet zo'n draaiknopseldinges er aan? Of thermostaat?
Sterktequote:Op vrijdag 4 december 2009 13:16 schreef Devvie het volgende:
[..]
We zijn pas verhuisdmaar er zit vloerverwarming dus je moet iets met een pomp doen
anders draait alles in de soep
Geen middagdutje voor jou dan?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:19 schreef griekjeee het volgende:
Ik begin die twee uur slaap wel te voelen.
Kopje espresso? Ik heb net het apparaat aan gezet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:19 schreef griekjeee het volgende:
Ik begin die twee uur slaap wel te voelen.
ja ga ik even doen. Laterquote:
En die automaatkoffie hier is ook afschuwelijkquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:20 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Kopje espresso? Ik heb net het apparaat aan gezet.
Heb al vrij veel koffie opquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:20 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Kopje espresso? Ik heb net het apparaat aan gezet.
Thanx.quote:
Dankje dankje, dat gaat helemaal goed komen. Nog 1,5 uur.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:22 schreef griekjeee het volgende:
Ynuhh als ik je niet meer spreek fijn weekend
Gewoon een weekendje weg, ontspannen enzo?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dankje dankje, dat gaat helemaal goed komen. Nog 1,5 uur.![]()
![]()
Can't wait.
Dat zijn Inge en Sab.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:26 schreef S.Seagal het volgende:
Ynuhh wie zijn die nieuwe?
Ik kom hier gelijk 2 nieuwe posters.
Het is maar goed dat Jitzzze hier niet meer komt; die zou al die nieuwelingen niet kunnen handelen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:26 schreef S.Seagal het volgende:
Ynuhh wie zijn die nieuwe?
Ik kom hier gelijk 2 nieuwe posters.
Dit is echt bad.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is maar goed dat Jitzzze hier niet meer komt; die zou al die nieuwelingen niet kunnen handelen.
Precies man, ik wil mijn dwangbuis weer afstoffen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:37 schreef S.Seagal het volgende:
Ze worden ook zo makkelijk toegelaten.![]()
Ik weet mijn ontgroening nog. Dat soort dingen moeten je bijblijven.
Inderdaad. En natuurlijk altijd een heel gevecht om in de OP te mogen maar daar doen ze ook ineens niet meer aan.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:37 schreef S.Seagal het volgende:
Ze worden ook zo makkelijk toegelaten.![]()
Ik weet mijn ontgroening nog. Dat soort dingen moeten je bijblijven.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. En natuurlijk altijd een heel gevecht om in de OP te mogen maar daar doen ze ook ineens niet meer aan.
Gewoon weer invoeren. Kan makkelijk als iedereen maar mee doet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Precies man, ik wil mijn dwangbuis weer afstoffen.
Moest je doen dan? Samenvatting maken van de voorgaande delen?quote:
Je eigen leeftijd of een jaar jonger.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:42 schreef Skylark. het volgende:
En het is opvallend. Ik kan niet zo goed als anders met meisjes van mijn eigen leeftijd praten. Alleen met 20+ of met 17-, maar niet daartussenin.
Nee. Uit schaamte ga ik het niet vertellen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moest je doen dan? Samenvatting maken van de voorgaande delen?
Echt he. Ik weet niet man, maar die moeten zichzelf bewijzen ofzoquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:44 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Je eigen leeftijd of een jaar jonger.
Jordeeh dan.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is maar goed dat Jitzzze hier niet meer komt; die zou al die nieuwelingen niet kunnen handelen.
Fuck man, ik loop bijna te brokkelen. Ik ben zoquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:47 schreef S.Seagal het volgende:
Een eckte eckte post en gelijk wordt het drukker hier.
Ja, jongens van 20.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:44 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Je eigen leeftijd of een jaar jonger.
Zo ben jij het liefs.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Fuck man, ik loop bijna te brokkelen. Ik ben zoop dit moment.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ja, jongens van 20. Vooral die Seagal ik wens dat hij mij op een dag helemaal kapot komt maken.![]()
![]()
Nu wil ik het weten ook.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee. Uit schaamte ga ik het niet vertellen.
Jordeehquote:
Baby I'll be your huckleberry, you don't have to double-dare me.quote:
Ik ga dalijk diepvriesframbozen met tomatensoep eten.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Baby I'll be your huckleberry, you don't have to double-dare me.
If this world gets wild and scary, count on me to be right there.
You're so extraordinary, sweet like maraschino cherry.
We'll grow up and we'll get married.
I'm gonna be your huckleberry.
Oh, oke. Lekker.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ga dalijk diepvriesframbozen met tomatensoep eten.
"dalijk"?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ga dalijk diepvriesframbozen met tomatensoep eten.
Er is z'on fokster en die heet verleiding.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:15 schreef Herpert het volgende:
Ontgroeningen.
Ik hoop maar dat het inhoudt dat ik iets moet doen met een spange fokster
Ja, met Saraats (of hoe ze dan ook heet)quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:15 schreef Herpert het volgende:
Ontgroeningen.
Wie ben jij.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:15 schreef Herpert het volgende:
Ontgroeningen.
Ik heb het over mijn eigen ontgroening en jij had het over newbies ontgroenen. Kan je de link niet leggen of wat?quote:
Waar blijven de geronselde chicks? Je bent op het randje van het zijn van de nieuwe 'Juicyhil'.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:18 schreef Herpert het volgende:
[..]
Ik heb het over mijn eigen ontgroening en jij had het over newbies ontgroenen. Kan je de link niet leggen of wat?
Een man doet enkel wat hij kan, en meer. De geronselde chicks zijn dus onderweg, maar het verloopt niet altijd even soepeltjes.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waar blijven de geronselde chicks? Je bent op het randje van het zijn van de nieuwe 'Juicyhil'.
Ik wil weten wie jij bent baviaan dat je bent. Kan jij niet 3 woorden ontcijferen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:18 schreef Herpert het volgende:
[..]
Ik heb het over mijn eigen ontgroening en jij had het over newbies ontgroenen. Kan je de link niet leggen of wat?
En dat wil je niet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waar blijven de geronselde chicks? Je bent op het randje van het zijn van de nieuwe 'Juicyhil'.
1. Usernamequote:Op vrijdag 4 december 2009 15:20 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik wil weten wie jij bent baviaan dat je bent. Kan jij niet 3 woorden ontcijferen?
Pics?quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:26 schreef Herpert het volgende:
[..]
1. Username
2. uitgelegd dat ik relatief nieuw ben
Maar voor jou wil ik best een uitzondering maken en nogmaals vertellen wie ik ben.
Hoi!
Ik ben Herpert, 19 jaar en doe een HBO in Utrecht.
Anders nog iets?
Calm down on the new guy.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:20 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik wil weten wie jij bent baviaan dat je bent. Kan jij niet 3 woorden ontcijferen?
Heb je niet een foto van jezelf voor de spiegel?quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:31 schreef Herpert het volgende:
[..]
All in good time, ik wil geen paintmateriaal leveren
Have fun!quote:
Niet eens, best slecht he?quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:32 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Heb je niet een foto van jezelf voor de spiegel?
Zo maak je geen vrienden.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:32 schreef Herpert het volgende:
[..]
De mooie hij begon. Niets aan de hand toch?
Te laat.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:36 schreef Herpert het volgende:
[..]
Ik weet het. Slecht begin. Gaan we voor de herkansing?
Nee je moet nu optyfen en nooit meer terugkomen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:36 schreef Herpert het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Leg even uit waarom je eerst zo grote mond had en nu in een keer zo aardig doet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:36 schreef Herpert het volgende:
[..]
Badr Hari style?quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Te laat.
Nu komt Otis je helemaal de grond in stampen, omdat baas.
Het is allemaal interpretatie, je hebt natuurlijk geen geluid of emotie op een lapje tekst. Een simpele hahaha kan als sarcasme overkomen of als oprecht. Vandaar.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:38 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Leg even uit waarom je eerst zo grote mond had en nu in een keer zo aardig doet.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:39 schreef Herpert het volgende:
[..]
Het is allemaal interpretatie, je hebt natuurlijk geen geluid of emotie op een lapje tekst. Een simpele hahaha kan als sarcasme overkomen of als oprecht. Vandaar.
Volgens mij had je niet gedacht dat het zo zou uitpakken en krabbel je nu terug.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:39 schreef Herpert het volgende:
[..]
Het is allemaal interpretatie, je hebt natuurlijk geen geluid of emotie op een lapje tekst. Een simpele hahaha kan als sarcasme overkomen of als oprecht. Vandaar.
quote:
Ik zou maar luisteren en je mond dicht houden.quote:
Weet je nog die keer toen die ene jongen helemaal afgebeuld is en Otis foto's had genomen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
Ik zou maar luisteren en je mond dicht houden.
Otis word helemaal lijp als je niet naar hem luistert.
Hey, was jij niet gebanned tot kerst.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
Ik zou maar luisteren en je mond dicht houden.
Otis word helemaal lijp als je niet naar hem luistert.
Nu niet meer. Nu niet meer. Nu niet meer. Urineer.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hey, was jij niet gebanned tot kerst.
Ik had net zo makkelijk een nieuw account kunnen maken en het op die manier doen. Ik doe het nou eenmaal zo, van slechte start naar nét geen juicyhil blijkbaar.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:41 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Volgens mij had je niet gedacht dat het zo zou uitpakken en krabbel je nu terug.
Verrassend he?quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:41 schreef Chai het volgende:
Hee Herpert dit is geen sekstopic hoor wat doe je hier?
Waar is je neus.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:45 schreef Mozy het volgende:
Owja Herpert, jij was die aap die aan mijn vriendin vroeg of ze ooit in haar kont was genomen.
[ afbeelding ]
Ow no he didn'tquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:45 schreef Mozy het volgende:
Owja Herpert, jij was die aap die aan mijn vriendin vroeg of ze ooit in haar kont was genomen.
[ afbeelding ]
Klopt, eerste FOK! ronselactie.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:45 schreef Mozy het volgende:
[ afbeelding ]
Niet cool man,quote:
op je foboquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor er zit helemaal niemand op mij.
nee je mozy picquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij geilt op meisjes van 9? Op paarden? Of op getekende shit?
ALLE F&F ZIJN HIPPIESquote:
hehe ik heet ook gersquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:50 schreef Devvie het volgende:
[..]
Gers, ik speelde gister COD tegen iemand die Gers heette
en zotheid moest toch lachen
je zei dat je ging tappenquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:51 schreef gers het volgende:
[..]
hehe ik heet ook gers![]()
maar gisteren moest ik rappen
Godverdomme, m'n grap wat doe jequote:
Ik ben heel goed in grappen jatten. Maar wat triester is; jij leest terug.quote:
Duh.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in grappen jatten. Maar wat triester is; jij leest terug.
Ik steun Siniti's steunbericht.quote:
Jij bent er toch. Is al een geschenk op zich.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:09 schreef Lakitu het volgende:
En nu ben ik weg, ik ga even heel snel een cadeau kopen voor m'n broertje en zusje.
Nee, ik voel me echt zwaar verrot.quote:
Dat weet ik, Seagal. Dat weet ik.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:10 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Jij bent er toch. Is al een geschenk op zich.
Ik voel me enigszins schuldig dat ik je hebt aangemoedigdquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:48 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee, ik voel me echt zwaar verrot.Iemand had me tegen moeten houden.
Succes met je date btw.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:18 schreef Herpert het volgende:
[..]
Ik voel me enigszins schuldig dat ik je hebt aangemoedigd![]()
Maar goed, tijd voor werk.
True. Misschien ga ik dat ook wel nemen vandaag.quote:
Ik zeg doen. Hoe is het furdur?quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
True. Misschien ga ik dat ook wel nemen vandaag.
Moe. Met jou?quote:
Kut wat zei ik ook alweer?quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Nederland, Zuid-Korea, Paraguay, Denemarken. Dat gaat hem worden.
Ah oke, ja ik ook.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:58 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Rustig. Niet veel te beleven vanavond even chillen denk ik.
Lekker voor de Portugesen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:33 schreef Siniti het volgende:
Brazilië, Noord-Korea, Ivoorkust, Portugal
Dat lijkt me pas een kutpoule om in te zitten
Gek, naar mij smste ze:quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:24 schreef Mozy het volgende:
Chai smst:
"Net zat er zon groepje negers in mijn treinstel en toen liep ik er zo langs en toen gingen ze zo psst doen"
Negers
Ze staat nu op utrecht station.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Gek, naar mij smste ze:
"Net zat er zon groepje kkgeile negers in mijn treinstel en toen heb ik een fikse gangbang ervan gemaakt van Utrecht tot aan Eindhoven"
OMGGOSH!quote:
Dat is 'HET' helemaal tegenwoordig?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat is 'HET' helemaal tegenwoordig?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
D'r is toch ook zo'n liedje over broodjes bapauw?
Voor mijn tijd.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik hoor nu een liedje over een bieper.
Die dingen zijn toch al keilang uit?
Avondje TMF en ik ontdek allemaal nieuwe dingen.quote:
Bijna eng he?quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Avondje TMF en ik ontdek allemaal nieuwe dingen.
Nou bijna wel, wat ik nog enger vind is dat het zo verdomd rustig hier is.quote:
Ik ga zo meteen ook, Chai is er al bijna.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou bijna wel, wat ik nog enger vind is dat het zo verdomd rustig hier is.
Nou dan boek ik 'm ook.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ga zo meteen ook, Chai is er al bijna.
Ik heb gehoord dat er een kamer vol enthousiastelingen is!quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:10 schreef Paaskonijn het volgende:
Zal ik Steve Harley & Cockney Rebel liedjes gaan posten?
Yes.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:13 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil Fascination en S_A sprekeeeeeeeeen
Joah gaaf.quote:
quote:I've got soul in my bones
Got a home, a dog and a man to call my own
Every month
I've got my period
To take care of
And to collect in blue tampons
Na na na
Na na na
I've got mace, pepper-spray
And some shoes that runs faster than a rapist rapes
What I need is chemical castrations, hope and godspeed
Na na na
Na na na
What I need is chemical castrations, hope and godspeed...
Ja, ik zou The Knife ook heel graag een keer live willen zien.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:05 schreef Maisnon het volgende:
Klinkt cooljammer dat je d'r niet ziet idd
Tof van die covers
Ik hoop echt dat ze nog een keer met the Knife optreden en dan Off to On spelen... als daar de bass van inzet
Wtf.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:08 schreef Maisnon het volgende:
En die tekst van Na Na Na blijft geniaalhad ik ook pas heel laat door, ik dacht eerst dat het een heel vage zweverige tekst was omdat heel het liedje zo is...
[..]
Fever Ray.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:11 schreef Siniti het volgende:
Wacht niet dus Fas was naar iets anders.
En voelde je je of een vis in het waterquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:12 schreef phpmystyle het volgende:
Ik was trouwens vandaag in een Universiteit
Haha, wat ben je toch ook een eerste klas mongool.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:47 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga met mijn plassertje spelen.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
En voelde je je of een vis in het water
quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
En voelde je je of een vis in het water
quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, wat ben je toch ook een eerste klas mongool.
Waarom worden Elliott Smith en Jeff Buckley zo vaak vergeleken?quote:
Omdat ze allebei geweldig waren en te vroeg dood gingen denk ikquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waarom worden Elliott Smith en Jeff Buckley zo vaak vergeleken?
Niets tegen Jeff Buckley hoor, maar de intimiteit en het fragile van Elliott Smith is toch heel wat anders eigenlijk, zeker als je zo'n nummer hoort.
Ik vind het oneerlijk. Ik weet zeker dat Elliott Smith net zo'n legende is, maar omdat het korter geleden is, mag hij nog niet zo vereerd worden.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Omdat ze allebei geweldig waren en te vroeg dood gingen denk ik
En dat filmpje is natuurlijk ook wel een dikke rock versie van een nummer, maar Jeff heeft natuurlijk ook wat intiemere en fragielere nummers
Zak ff lekker door de stront heen met je kutopmerkingenquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zou Lamon. en Maisnon wel een leuk stelletje vinden, denk ik.0+
Ah, ontkenningsfase. Maar ik vind jullie allebei best raar, niet negatief bedoelquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zak ff lekker door de stront heen met je kutopmerkingen
Nee, ik ben normaal, ik doe alleen raar op FOK! omdat het kan.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ah, ontkenningsfase. Maar ik vind jullie allebei best raar, niet negatief bedoel, en dat vind ik wel passen
.
Ja, maar op die youtubefilmpjes was je best raar, manquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, ik ben normaal, ik doe alleen raar op FOK! omdat het kan.
En ik ben veel te knap voor een alto als Maisnon.
Het was een ding...quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, maar op die youtubefilmpjes was je best raar, manDat kun je niet ontkennen.
Aha, het was een ding.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het was een ding...
Ik heb niet eens een Gooise r.
Ik ben nu aan het Wii-en, en nee dat is niet triest, want Madworld is heftig, en Mario is cool, en tennis is goed voor je conditie.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Aha, het was een ding.
Lamon, wat doe jij graag in je vrije tijd?
Aan het Wii-enquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het Wii-en, en nee dat is niet triest, want Madworld is heftig, en Mario is cool, en tennis is goed voor je conditie.
En films, concerten, naar cafe's, muziek draaien, best wel saai en standaard eigenlijk.
Terwijl ik een vriend ken die piloot is, iemand ken die iemand kent die een kasteel in Italie heeft waar ik gratis in zou kunnen, en lid ben van een studentenvereniging waar ik nooit meer kom.
Volgend jaar ga ik spannendere dingen doen denk ik.
Ik ga niet in de verdediging, ik vertel wat ik zelf denk, je ziet spoken.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:44 schreef Siniti het volgende:
Lamon., waarom ga je bij deze normale vraag van NoelGallagher meteen in de verdediging?
Heeft Griekjeee je haar tieten al gestuurd Biels?quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:46 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb uitgaan met vrienden afgeslagen omdat ik moet rijmen en dichten voor morgen.
Ik zei toch al, griekjeee is lekker.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Heeft Griekjeee je haar tieten al gestuurd Biels?
Stond gewoon in dat topic hoor.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Heeft Griekjeee je haar tieten al gestuurd Biels?
Jij bent Biels. Jij kan rijmen en dichten zonder je pet op te lichten.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:46 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb uitgaan met vrienden afgeslagen omdat ik moet rijmen en dichten voor morgen.
Dat is absoluut waar. Maar ik ben ondertussen nog steeds niet begonnenquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jij bent Biels. Jij kan rijmen en dichten zonder je pet op te lichten.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 03:03 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar. Maar ik ben ondertussen nog steeds niet begonnen.
Ik heb het verkeerde cadeau voor m'n pa gekocht. Dat gaat ook lachen gieren brullen worden.quote:Op zaterdag 5 december 2009 03:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog sinterklaas viert
Ik krijg helemaal geen cadeautjes
quote:
ikquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:41 schreef reetveter het volgende:
Wie helpt er even met een sinterklaasgedicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |