Het is ook eens enorm? Niet te diep dan.quote:
Heb je het nou over je tas?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:40 schreef ynuhh het volgende:
Such a perfect day, im glad I spend it with you.
wanneer is het grote gevecht en waar kan ik inzetten?quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 4 december 2009 12:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wanneer is het grote gevecht en waar kan ik inzetten?
Oh.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:46 schreef Herpert het volgende:
[..]
Herpert. Lang gelurkt, nu eindelijk maar eens actief worden.
Ik zet wel op jou in ondanks dat php me een gevaarlijke vmbo'er lijktquote:
quote:
Die man heeft zulke mooie muziek gemaakt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:51 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hey babe, take a walk on the wild side... tudududtutududududdututu
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:57 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Die man heeft zulke mooie muziek gemaakt.![]()
Dit nummer is ook zo'n parel.
Naast de verwarming hier, laptopje dr bij, goud!quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:01 schreef Devvie het volgende:
*kijkt jaloers naar buffertank naast huis*
Ja de verwarming staat uit en weet ik veel hoe die aanmoet:')quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:04 schreef Herpert het volgende:
[..]
Naast de verwarming hier, laptopje dr bij, goud!
Niet zo'n draaiknopseldinges er aan? Of thermostaat?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:07 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ja de verwarming staat uit en weet ik veel hoe die aanmoet:')
We zijn pas verhuisdquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:07 schreef Herpert het volgende:
[..]
Niet zo'n draaiknopseldinges er aan? Of thermostaat?
Sterktequote:Op vrijdag 4 december 2009 13:16 schreef Devvie het volgende:
[..]
We zijn pas verhuisdmaar er zit vloerverwarming dus je moet iets met een pomp doen
anders draait alles in de soep
Geen middagdutje voor jou dan?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:19 schreef griekjeee het volgende:
Ik begin die twee uur slaap wel te voelen.
Kopje espresso? Ik heb net het apparaat aan gezet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:19 schreef griekjeee het volgende:
Ik begin die twee uur slaap wel te voelen.
ja ga ik even doen. Laterquote:
En die automaatkoffie hier is ook afschuwelijkquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:20 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Kopje espresso? Ik heb net het apparaat aan gezet.
Heb al vrij veel koffie opquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:20 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Kopje espresso? Ik heb net het apparaat aan gezet.
Thanx.quote:
Dankje dankje, dat gaat helemaal goed komen. Nog 1,5 uur.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:22 schreef griekjeee het volgende:
Ynuhh als ik je niet meer spreek fijn weekend
Gewoon een weekendje weg, ontspannen enzo?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dankje dankje, dat gaat helemaal goed komen. Nog 1,5 uur.![]()
![]()
Can't wait.
Dat zijn Inge en Sab.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:26 schreef S.Seagal het volgende:
Ynuhh wie zijn die nieuwe?
Ik kom hier gelijk 2 nieuwe posters.
Het is maar goed dat Jitzzze hier niet meer komt; die zou al die nieuwelingen niet kunnen handelen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:26 schreef S.Seagal het volgende:
Ynuhh wie zijn die nieuwe?
Ik kom hier gelijk 2 nieuwe posters.
Dit is echt bad.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is maar goed dat Jitzzze hier niet meer komt; die zou al die nieuwelingen niet kunnen handelen.
Precies man, ik wil mijn dwangbuis weer afstoffen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:37 schreef S.Seagal het volgende:
Ze worden ook zo makkelijk toegelaten.![]()
Ik weet mijn ontgroening nog. Dat soort dingen moeten je bijblijven.
Inderdaad. En natuurlijk altijd een heel gevecht om in de OP te mogen maar daar doen ze ook ineens niet meer aan.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:37 schreef S.Seagal het volgende:
Ze worden ook zo makkelijk toegelaten.![]()
Ik weet mijn ontgroening nog. Dat soort dingen moeten je bijblijven.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. En natuurlijk altijd een heel gevecht om in de OP te mogen maar daar doen ze ook ineens niet meer aan.
Gewoon weer invoeren. Kan makkelijk als iedereen maar mee doet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Precies man, ik wil mijn dwangbuis weer afstoffen.
Moest je doen dan? Samenvatting maken van de voorgaande delen?quote:
Je eigen leeftijd of een jaar jonger.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:42 schreef Skylark. het volgende:
En het is opvallend. Ik kan niet zo goed als anders met meisjes van mijn eigen leeftijd praten. Alleen met 20+ of met 17-, maar niet daartussenin.
Nee. Uit schaamte ga ik het niet vertellen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moest je doen dan? Samenvatting maken van de voorgaande delen?
Echt he. Ik weet niet man, maar die moeten zichzelf bewijzen ofzoquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:44 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Je eigen leeftijd of een jaar jonger.
Jordeeh dan.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is maar goed dat Jitzzze hier niet meer komt; die zou al die nieuwelingen niet kunnen handelen.
Fuck man, ik loop bijna te brokkelen. Ik ben zoquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:47 schreef S.Seagal het volgende:
Een eckte eckte post en gelijk wordt het drukker hier.
Ja, jongens van 20.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:44 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Je eigen leeftijd of een jaar jonger.
Zo ben jij het liefs.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Fuck man, ik loop bijna te brokkelen. Ik ben zoop dit moment.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ja, jongens van 20. Vooral die Seagal ik wens dat hij mij op een dag helemaal kapot komt maken.![]()
![]()
Nu wil ik het weten ook.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee. Uit schaamte ga ik het niet vertellen.
Jordeehquote:
Baby I'll be your huckleberry, you don't have to double-dare me.quote:
Ik ga dalijk diepvriesframbozen met tomatensoep eten.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Baby I'll be your huckleberry, you don't have to double-dare me.
If this world gets wild and scary, count on me to be right there.
You're so extraordinary, sweet like maraschino cherry.
We'll grow up and we'll get married.
I'm gonna be your huckleberry.
Oh, oke. Lekker.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ga dalijk diepvriesframbozen met tomatensoep eten.
"dalijk"?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ga dalijk diepvriesframbozen met tomatensoep eten.
Er is z'on fokster en die heet verleiding.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:15 schreef Herpert het volgende:
Ontgroeningen.
Ik hoop maar dat het inhoudt dat ik iets moet doen met een spange fokster
Ja, met Saraats (of hoe ze dan ook heet)quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:15 schreef Herpert het volgende:
Ontgroeningen.
Wie ben jij.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:15 schreef Herpert het volgende:
Ontgroeningen.
Ik heb het over mijn eigen ontgroening en jij had het over newbies ontgroenen. Kan je de link niet leggen of wat?quote:
Waar blijven de geronselde chicks? Je bent op het randje van het zijn van de nieuwe 'Juicyhil'.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:18 schreef Herpert het volgende:
[..]
Ik heb het over mijn eigen ontgroening en jij had het over newbies ontgroenen. Kan je de link niet leggen of wat?
Een man doet enkel wat hij kan, en meer. De geronselde chicks zijn dus onderweg, maar het verloopt niet altijd even soepeltjes.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waar blijven de geronselde chicks? Je bent op het randje van het zijn van de nieuwe 'Juicyhil'.
Ik wil weten wie jij bent baviaan dat je bent. Kan jij niet 3 woorden ontcijferen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:18 schreef Herpert het volgende:
[..]
Ik heb het over mijn eigen ontgroening en jij had het over newbies ontgroenen. Kan je de link niet leggen of wat?
En dat wil je niet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waar blijven de geronselde chicks? Je bent op het randje van het zijn van de nieuwe 'Juicyhil'.
1. Usernamequote:Op vrijdag 4 december 2009 15:20 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik wil weten wie jij bent baviaan dat je bent. Kan jij niet 3 woorden ontcijferen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |