Het is ook eens enorm? Niet te diep dan.quote:
Heb je het nou over je tas?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:40 schreef ynuhh het volgende:
Such a perfect day, im glad I spend it with you.
wanneer is het grote gevecht en waar kan ik inzetten?quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 4 december 2009 12:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wanneer is het grote gevecht en waar kan ik inzetten?
Oh.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:46 schreef Herpert het volgende:
[..]
Herpert. Lang gelurkt, nu eindelijk maar eens actief worden.
Ik zet wel op jou in ondanks dat php me een gevaarlijke vmbo'er lijktquote:
quote:
Die man heeft zulke mooie muziek gemaakt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:51 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hey babe, take a walk on the wild side... tudududtutududududdututu
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:57 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Die man heeft zulke mooie muziek gemaakt.![]()
Dit nummer is ook zo'n parel.
Naast de verwarming hier, laptopje dr bij, goud!quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:01 schreef Devvie het volgende:
*kijkt jaloers naar buffertank naast huis*
Ja de verwarming staat uit en weet ik veel hoe die aanmoet:')quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:04 schreef Herpert het volgende:
[..]
Naast de verwarming hier, laptopje dr bij, goud!
Niet zo'n draaiknopseldinges er aan? Of thermostaat?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:07 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ja de verwarming staat uit en weet ik veel hoe die aanmoet:')
We zijn pas verhuisdquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:07 schreef Herpert het volgende:
[..]
Niet zo'n draaiknopseldinges er aan? Of thermostaat?
Sterktequote:Op vrijdag 4 december 2009 13:16 schreef Devvie het volgende:
[..]
We zijn pas verhuisdmaar er zit vloerverwarming dus je moet iets met een pomp doen
anders draait alles in de soep
Geen middagdutje voor jou dan?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:19 schreef griekjeee het volgende:
Ik begin die twee uur slaap wel te voelen.
Kopje espresso? Ik heb net het apparaat aan gezet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:19 schreef griekjeee het volgende:
Ik begin die twee uur slaap wel te voelen.
ja ga ik even doen. Laterquote:
En die automaatkoffie hier is ook afschuwelijkquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:20 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Kopje espresso? Ik heb net het apparaat aan gezet.
Heb al vrij veel koffie opquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:20 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Kopje espresso? Ik heb net het apparaat aan gezet.
Thanx.quote:
Dankje dankje, dat gaat helemaal goed komen. Nog 1,5 uur.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:22 schreef griekjeee het volgende:
Ynuhh als ik je niet meer spreek fijn weekend
Gewoon een weekendje weg, ontspannen enzo?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dankje dankje, dat gaat helemaal goed komen. Nog 1,5 uur.![]()
![]()
Can't wait.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |