Hebben de meeste ook welquote:Op donderdag 3 december 2009 23:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik dacht ook dat iedere man zijn eigen sperma toch wel eeeeen keer zou hebben geproeft
De meeste meisjes vinden dat wel geil, waarom geven jullie dat dan niet gewoon toequote:
Wat boeit het man.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:08 schreef D. het volgende:
slotje
nee,quote:Op donderdag 3 december 2009 23:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik dacht ook dat iedere man zijn eigen sperma toch wel eeeeen keer zou hebben geproeft
Ik geef het toequote:Op donderdag 3 december 2009 23:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De meeste meisjes vinden dat wel geil, waarom geven jullie dat dan niet gewoon toe
Maar heb je het zelf wel een keer geproeft?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:10 schreef Goofisch het volgende:
[..]
nee,
ik ben er zo 1 die liever niet zoent na het slikken van de chick
Sorry, maar dat sla ik over.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:07 schreef Crack_ het volgende:
nee.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar heb je het zelf wel een keer geproeft?
Gelukkig!quote:Op donderdag 3 december 2009 23:10 schreef Goofisch het volgende:
[..]
nee,
't zit wel is an je handenquote:
Oke, doe eens.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:11 schreef Goofisch het volgende:
[..]
nee.
Nog nooit over nagedacht ook trouwens.
Dit is dan wel weer een beetje viesquote:Op donderdag 3 december 2009 23:12 schreef HeyFreak het volgende:
laatst nog, had ik net een velletje wc-papier te weinig
En ook dat gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, doe eens.
Vanavond wil ik het weten
Dat dus. What the fuck, iedereen die ooit al eens door het toiletpapier geschoten is tijdens het vegen van de kont weet dat de geur van poep LANG blijft hoe hard je het ook tracht weg te schrobben. DAT alleen al is goor, laat staan je vinger in je aars proppen.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:09 schreef Ugjerke het volgende:
Mijn eigen sperma heb ik wel eens geproeft, maar ik heb nog nooit een vinger in mijn kont gestoken. Niks met homofobie te maken, meer met poep.
Gesprek van niveau hier.quote:
Ik snap niet waarom veel jongens het geil vinden als een meisje zichzelf proeft, maar als het dan gaat over jongens die zich zelf proeven is het ineens van ho maarquote:Op donderdag 3 december 2009 23:13 schreef Goofisch het volgende:
[..]
En ook dat gaat niet gebeuren.
Het interesseert mij nou werkelijk geen fuck hoe het smaakt.
ECHT SUPERFIES MAN!!!!!quote:Op donderdag 3 december 2009 23:14 schreef Thomass het volgende:
Heb je enig idee hoe vies het is je vinger te stoppen daar waar ook je fechalien je lichaam verlaten?
Ik heb dat filmpje nooit durven kijkenquote:Op donderdag 3 december 2009 23:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het liefst een glazen fles die kapot gaat
Hou het maar zoquote:Op donderdag 3 december 2009 23:16 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb dat filmpje nooit durven kijken
Lees je effe wat beter in ajb. Dit is mijn auto.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:13 schreef thingamajig het volgende:
[..]
heee sneekie! heb je nog die fiat multipla?
Ja, jij moest lachen bij de pain olympics!quote:
Maar die zit daar ook ergens!quote:Op donderdag 3 december 2009 23:17 schreef Goofisch het volgende:
Maar ik heb wel eens een vinger in mijn kont gehad, niet dat die welkom was.
Madam was namelijk als "verrassing" op zoek naar mijn "gespot" waarvan ze beweerde dat ik die toch echt daar ergens zou moeten hebben.
Ik heb gezegd dat ik der nog wel bel......
Gelieve ontopic te blijven. En niet al mijn kloons te verwijderen. Mijn orginele account heeft een verlopen ban dus klonen mag weer!quote:Op donderdag 3 december 2009 23:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Lees je effe wat beter in ajb. Dit is mijn auto.
[ afbeelding ]
Okee, er gaan niet veel kratten in, maar ik ben wel snel thuis.
Je vraagt toch ook niet aan een meisje of ze even haar eitje proeft?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom veel jongens het geil vinden als een meisje zichzelf proeft, maar als het dan gaat over jongens die zich zelf proeven is het ineens van ho maar
ow man, laat dan maar zittenquote:Op donderdag 3 december 2009 23:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zoek maar zoiets op google met "Man kont glas kapot"![]()
Hij blijft er nog kalm onderquote:Op donderdag 3 december 2009 23:18 schreef Wisheh het volgende:
[..]
http://glassass.com/
Oh was jij dat?
Zo'n kerel stopt een glas in z'n kont en die gaat dan kapot, terwijl 'ie half doodbloedt plukt ie de scherven uit z'n aarsquote:
Omdat jullie zo bang waren om te kijken!quote:Op donderdag 3 december 2009 23:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, jij moest lachen bij de pain olympics!
Nee, mijn vriendje vraagt dat niet neequote:Op donderdag 3 december 2009 23:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je vraagt toch ook niet aan een meisje of ze even haar eitje proeft?
heb je hem al gevonden bij je vriendje?quote:
Kontvinger hem eens. Met de groetjes van de boswachterquote:Op donderdag 3 december 2009 23:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, mijn vriendje vraagt dat niet nee
En op het einde "AARGH"quote:Op donderdag 3 december 2009 23:19 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zo'n kerel stopt een glas in z'n kont en die gaat dan kapot, terwijl 'ie half doodbloedt plukt ie de scherven uit z'n aarsZo heb ik het tenminste begrepen
poepfobie !quote:Op donderdag 3 december 2009 23:09 schreef Ugjerke het volgende:
Mijn eigen sperma heb ik wel eens geproeft, maar ik heb nog nooit een vinger in mijn kont gestoken. Niks met homofobie te maken, meer met poep.
Nee, hele zoektocht gekkiequote:Op donderdag 3 december 2009 23:20 schreef Goofisch het volgende:
[..]
heb je hem al gevonden bij je vriendje?
Same thoughtquote:Op donderdag 3 december 2009 23:20 schreef IHVK het volgende:
Maar nu heb ik dit topic wel in MyAt staan.
Het was ook eng!quote:Op donderdag 3 december 2009 23:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat jullie zo bang waren om te kijken!
Wacht maar morgen!quote:Op donderdag 3 december 2009 23:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OMFGquote:Op donderdag 3 december 2009 23:18 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Oh was jij dat?
Haha, dat vond ik een betere vergelijking namelijkquote:Op donderdag 3 december 2009 23:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom dat nou weerquote:Op donderdag 3 december 2009 23:20 schreef VoorheenDamsco het volgende:
[..]
Kontvinger hem eens. Met de groetjes van de boswachter
We komen er samen wel uit...quote:
Waarom ben ik dan weer de lul.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:22 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Haha, dat vond ik een betere vergelijking namelijk
!quote:Op donderdag 3 december 2009 23:22 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Haha, dat vond ik een betere vergelijking namelijk
Wie ben je en hoe kom je erbij dat je mijn naam gratis mag gebuiken?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:20 schreef VoorheenDamsco het volgende:
[..]
Kontvinger hem eens. Met de groetjes van de boswachter
Als jij belooft met je overdreven schelden, en zelfs mensen bedreigen zal ik er eens over nadenken.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:18 schreef VoorheenDamsco het volgende:
[..]
Gelieve ontopic te blijven. En niet al mijn kloons te verwijderen. Mijn orginele account heeft een verlopen ban dus klonen mag weer!
Of je unlock damsco, dat mag ook. Maar dit account vind ik ook wel goed.![]()
Ik ben altijd liefquote:Op donderdag 3 december 2009 23:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als jij belooft met je overdreven schelden, en zelfs mensen bedreigen zal ik er eens over nadenken.
Vraag het BoWa maarquote:Op donderdag 3 december 2009 23:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar, groetjes?
Weet jij iets wat ik niet weet?
Jullie vinden het geil als meisjes wel jullie vingers aflikken enzo?quote:
BWHEHE, misschien krijg ik dat later ook, mag ik dan lachen?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:25 schreef L0t.. het volgende:
Mijn vriend werkt op de röntgenafdeling in het ziekenhuis, daar moeten ze ook foto's maken van mensen waarbij iets in hun anus vast is blijven zitten, hoe genant is datDie foto's gaan het hele ziekenhuis rond
Ahhh, daar gaat een lampje bij mij branden.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:25 schreef L0t.. het volgende:
Mijn vriend werkt op de röntgenafdeling in het ziekenhuis, daar moeten ze ook foto's maken van mensen waarbij iets in hun anus vast is blijven zitten, hoe genant is datDie foto's gaan het hele ziekenhuis rond
Niet zo generaliseren!quote:Op donderdag 3 december 2009 23:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jullie vinden het geil als meisjes wel jullie vingers aflikken enzo?
Maar zelfs zoenen na klaarkomen in een meisje haar mond vinden jullie vies
Wel een lekkere bak iddquote:Op donderdag 3 december 2009 23:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Lees je effe wat beter in ajb. Dit is mijn auto.
[ afbeelding ]
Okee, er gaan niet veel kratten in, maar ik ben wel snel thuis.
Ik moet aan jou vragen waarom ik jouw naam moet gebruik?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wie ben je en hoe kom je erbij dat je mijn naam gratis mag gebuiken?
Ik eet toch ook m'n snotjes niet opquote:Op donderdag 3 december 2009 23:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jullie vinden het geil als meisjes wel jullie vingers aflikken enzo?
Maar zelfs zoenen na klaarkomen in een meisje haar mond vinden jullie vies
Maak um kapot dan.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:24 schreef Snakey het volgende:
[quote]Op donderdag 3 december 2009 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
Wie ben je?
Waarom. Ik mail jullie maar jullie unbannen mij niet. Vind je het dan gek dat ik ga klonen. Ik heb mijn ban al ruim 2 maanden uitgezeten!quote:Op donderdag 3 december 2009 23:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Sure. Geniet er nog even van, ik gooi je zometeen weer weg.
Jaquote:Op donderdag 3 december 2009 23:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
BWHEHE, misschien krijg ik dat later ook, mag ik dan lachen?
Ik welquote:Op donderdag 3 december 2009 23:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik eet toch ook m'n snotjes niet op
Daar gaat het helemaal niet overquote:Op donderdag 3 december 2009 23:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik eet toch ook m'n snotjes niet op
Met je avatarquote:Op donderdag 3 december 2009 23:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maak um kapot dan.
Vuile kut amsterdammer dat het is
kon je nog niet wat langer wegblijven?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:27 schreef VoorheenDamsco het volgende:
[..]
Waarom. Ik mail jullie maar jullie unbannen mij niet. Vind je het dan gek dat ik ga klonen. Ik heb mijn ban al ruim 2 maanden uitgezeten!![]()
![]()
![]()
Ja er is daar geloof ik ook ooit eens een topic over geweest van iemand die in het ziekenhuis werkte en een patiënt had met een colafles in z'n kont ofzoquote:Op donderdag 3 december 2009 23:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ahhh, daar gaat een lampje bij mij branden.
Een hele? Wat heeft die wel niet voor kontquote:Op donderdag 3 december 2009 23:30 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja er is daar geloof ik ook ooit eens een topic over geweest van iemand die in het ziekenhuis werkte en een patiënt had met een colafles in z'n kont ofzo
Nee, ik doelde erop waarom ik nu de keuze van Crack snap om MBRT te gaan doen.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:30 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja er is daar geloof ik ook ooit eens een topic over geweest van iemand die in het ziekenhuis werkte en een patiënt had met een colafles in z'n kont ofzo
Cool, me tooquote:Op donderdag 3 december 2009 23:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, ik doelde erop waarom ik nu de keuze van Crack snap om MBRT te gaan doen.
Overigens mag ik later die konten daarna schoon gaan maken.
Ik denk een klein flesjequote:Op donderdag 3 december 2009 23:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een hele? Wat heeft die wel niet voor kont
Je hebt drie maanden, plus een week nu voor deze kloon. Ik zal de rest van je klonen nu even opzoeken. Dan kan je vast wel wegblijven tot eind 2010.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:27 schreef VoorheenDamsco het volgende:
[..]
Waarom. Ik mail jullie maar jullie unbannen mij niet. Vind je het dan gek dat ik ga klonen. Ik heb mijn ban al ruim 2 maanden uitgezeten!![]()
![]()
![]()
Volgens Elsevier schijnt dat 1 van de beste hogescholen te zijn voor hbo-v.quote:
Ik ga morgen op jou oefenen!quote:Op donderdag 3 december 2009 23:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mag jij lekker ook kontjes schoonmaken, lekkerrrrrrrrrrrrrrr
Nee man. Ik had tot 1 oktober ofzo. Ga weg met je 3 maanden, wat een kul.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hebt drie maanden, plus een week nu voor deze kloon. Ik zal de rest van je klonen nu even opzoeken. Dan kan je vast wel wegblijven tot eind 2010.
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hebt drie maanden, plus een week nu voor deze kloon. Ik zal de rest van je klonen nu even opzoeken. Dan kan je vast wel wegblijven tot eind 2010.
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:12 schreef HeyFreak het volgende:
laatst nog, had ik net een velletje wc-papier te weinig
Stuur me maar en PM met dat dan.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:37 schreef VoorheenDamsco het volgende:
[..]
Nee man. Ik had tot 1 oktober ofzo. Ga weg met je 3 maanden, wat een kul.Mag je mij vertellen waarvoor ik 3 maanden had. Ik wil zelfs het bantopic wel even voor je opzoeken waar 1 maand ban staat.
Mijn god, die mannen haat ik echt uit het diepst van mijn hartquote:Op donderdag 3 december 2009 23:10 schreef Goofisch het volgende:
[..]
nee,
I knowquote:Op donderdag 3 december 2009 23:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Volgens Elsevier schijnt dat 1 van de beste hogescholen te zijn voor hbo-v.
Ik vind het echt aanstellerijquote:Op donderdag 3 december 2009 23:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn god, die mannen haat ik echt uit het diepst van mijn hart![]()
!
Helaas erg ver weg. Leiden is leuk. Zeker de stad.quote:
Ja ja ja!quote:
Ja ik ook, huiliesquote:
Dat zei ik dus ook al, volgens mij proef je dat echt niet meer als je het eenmaal hebt door geslikt. En ik vind het vooral stom als jongens dan wel willen dat meisjes zichzelf proeven, dat is volgens mij echt precies het zelfdequote:Op donderdag 3 december 2009 23:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ook, huiliesje slikt dat sperma toch door, het is niet dat je het ergens in de krochten van je mond bewaart en dan snel in zijn mond gaat duwen als je aan het zoenen bent. Ik denk dat je het nauwelijks proeft als man zijnde op dat moment.
En bovendien, het is een onderdeel van seks. Als iemand wel verwacht dat ik hem pijp en z'n sperma doorslik dan verwacht ik ook van hem dat hij daarna gewoon met me zoent en me geen tandenborstel in handen duwt ofzo.
Thank god, jij bent zo nietquote:Op donderdag 3 december 2009 23:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Helaas erg ver weg. Leiden is leuk. Zeker de stad.
[..]
Ja ja ja!
z'n favoriete bezigheid, naast bier drinkenquote:Op donderdag 3 december 2009 23:45 schreef LudoSanders het volgende:
Hoi Snakey. Jij hier, in een topic over kontvingeren.
Ja, zo kom je nog eens ergens...quote:Op donderdag 3 december 2009 23:45 schreef LudoSanders het volgende:
Hoi Snakey. Jij hier, in een topic over kontvingeren.
Inderdaad jaquote:Op donderdag 3 december 2009 23:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook al, volgens mij proef je dat echt niet meer als je het eenmaal hebt door geslikt. En ik vind het vooral stom als jongens dan wel willen dat meisjes zichzelf proeven, dat is volgens mij echt precies het zelfde
Ja, ik sta best open.quote:
Ach meid tochquote:Op donderdag 3 december 2009 23:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad ja'ja maar uit jou spuit niks' JA DUS? Het is wel nat, komt voor mij op hetzelfde neer als sperma.
Mannen zijn eigenlijk echt mietjesquote:Op donderdag 3 december 2009 23:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad ja'ja maar uit jou spuit niks' JA DUS? Het is wel nat, komt voor mij op hetzelfde neer als sperma.
Ook maar sinds dat je mij kentquote:Op donderdag 3 december 2009 23:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, ik sta best open.
Als je snowballen maar laat!
Geloof me nou een keer als ik het over lagere pijngrens heb!quote:Op donderdag 3 december 2009 23:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mannen zijn eigenlijk echt mietjes
Ergens nog een topic welke wél de moeite waard is?quote:
Zal ik er eentje voor je makenquote:Op donderdag 3 december 2009 23:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ergens nog een topic welke wél de moeite waard is?
Ja, ik kan moeilijk zoenen daarmee als er niet er niet eerst spul aangaat.quote:
Jupquote:Op donderdag 3 december 2009 23:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je als vrouw NOOIT een keer je anaal laat nemen. Ik kan me wel voorstellen dat je het bij die ene keer houdtquote:Op donderdag 3 december 2009 23:50 schreef L0t.. het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je als man NOOIT een keer je eigen sperma proeft. Ik kan me wel voorstelllen dat je het bij die ene keer houdt
Amen.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Door posten onder kloon, 6 maanden erbijquote:Op donderdag 3 december 2009 23:37 schreef VoorheenDamsco het volgende:
[..]
Nee man. Ik had tot 1 oktober ofzo. Ga weg met je 3 maanden, wat een kul.Mag je mij vertellen waarvoor ik 3 maanden had. Ik wil zelfs het bantopic wel even voor je opzoeken waar 1 maand ban staat.
Ik ben alweer terug.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Door posten onder kloon, 6 maanden erbij
Natuurlijk doet iedereen datquote:Op donderdag 3 december 2009 23:50 schreef L0t.. het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je als man NOOIT een keer je eigen sperma proeft. Ik kan me wel voorstelllen dat je het bij die ene keer houdt
Veel vrouwen zijn toch ook anaal geneukt?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:51 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je als vrouw NOOIT een keer je anaal laat nemen. Ik kan me wel voorstellen dat je het bij die ene keer houdt
het was een persoonlijke reactiequote:Op donderdag 3 december 2009 23:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Veel vrouwen zijn toch ook anaal geneukt?
Maar een vrouw geniet toch helemaal niet van anaal. Ik moet eerlijk zijn dat ik anaal maar niks vind, heb het nooit geprobeerd en dat wil ik ook graag zo houden. En ja, volgens mij bevind ik mij in de minderheid van de mannen.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het schijnt jaquote:Op donderdag 3 december 2009 23:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij hebt alle mannen hier persoonlijk over ondervraagd?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk doet iedereen datal ben je maar elf en komt er ineens spul uit je piemeltje, dan ben je heus wel nieuwsgierig naar hoe het smaakt.
Nee dat is gewoon common sense gebruiken.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:57 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Jij hebt alle mannen hier persoonlijk over ondervraagd?
Dat laat je dan behoorlijk in de steek.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon common sense gebruiken.
R&P is verderop.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:01 schreef L0t.. het volgende:
M'n vriend praat in z'n slaap![]()
Dit hoor ik net voor het eerst dus vond ik even het vermelden waard
Wat?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk doet iedereen datal ben je maar elf en komt er ineens spul uit je piemeltje, dan ben je heus wel nieuwsgierig naar hoe het smaakt.
Hij slaapt terwijl jij lekker aan het fokken bentquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:01 schreef L0t.. het volgende:
M'n vriend praat in z'n slaap![]()
Dit hoor ik net voor het eerst dus vond ik even het vermelden waard
Als je een man was had jij dat toch ook wel gedaan?quote:
Ik zou het nogal gay vinden van mezelf.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij slaapt terwijl jij lekker aan het fokken bent?
[..]
Als je een man was had jij dat toch ook wel gedaan?
Ja, hij moet om 6 uur op, ik kan uitslapenquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij slaapt terwijl jij lekker aan het fokken bent?
je vergeet: voetballer...quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:05 schreef Choad het volgende:
Mensen die verlangen naar dingen in hun anus zijn vrouw, of homo. Daar is geen discussie over mogelijk. Mannen die tijdens het masturberen een vinger in hun anus stoppen, zijn dan ook homo.
Opgelost, slotje.
Je spreekt uit ervaring?quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:04 schreef thingamajig het volgende:
vrouwen slikken sperma alleen maar door om hun vent te pleasen... lekker is het niet...
Uit de goedheid van ons hartquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:04 schreef thingamajig het volgende:
vrouwen slikken sperma alleen maar door om hun vent te pleasen... lekker is het niet...
quote:
Het gaat om de gedachte. En die is gewoon not done.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn god, die mannen haat ik echt uit het diepst van mijn hart![]()
!
Ik heb het nog nooit gedaan!quote:Op donderdag 3 december 2009 23:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 december 2009 02:05 schreef jongegast het volgende:
kontvingeren is best normaal. ik ben wel eens op straat gaan fietsen, en toen zat er een groepje mensen te praten over kontvingeren. een meisje zei dat ze haar vriendje kontvingerde en deed het na. dus ik vind het best normaal.
Je gaat kontvingeren met oud en nieuw? Ben je dan de gever, of de ontvanger?quote:
Weet ik niet ik doe zoiets nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 02:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je gaat kontvingeren met oud en nieuw? Ben je dan de gever, of de ontvanger?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 02:15 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Weet ik niet ik doe zoiets niet
Ik drink mijn eigen (zoete) sperma ook niet
Vruchtensap?quote:Op vrijdag 4 december 2009 02:19 schreef Siniti het volgende:
Ik zou mijn sperma wel willen bewaren. Deze jongeman is daarom mijn held:
[ afbeelding ]
Je bent pas echt een held met een zeewaardige sloep in je aars!quote:Op vrijdag 4 december 2009 02:52 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Zolang je het bij je handen of echte butt plugs houdt is het prima. Wil je de mensen op de spoedeisend hulp een leuke avond geven, gebruik dan spannender items zoals je telefoon op trilstand
[ afbeelding ]
Nou vertel, zal vast niet dodelijk zijn aangezien je lichaam het zelf "aanmaakt"quote:Op donderdag 3 december 2009 23:14 schreef Thomass het volgende:
Heb je enig idee hoe vies het is je vinger te stoppen daar waar ook je fecalien je lichaam verlaten?
Gaat dat ook op voor vrouwen dan? anders kan je dat toch nie wetenquote:Op donderdag 3 december 2009 23:08 schreef L.no het volgende:
Terechte klacht. Het kan zelfs lekkerder zijn tijdens het mastruberen, maar daar zullen de homofoben nooit achter komen.
quote:
quote:
Vindk wel een raar kleurtje hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 02:19 schreef Siniti het volgende:
Ik zou mijn sperma wel willen bewaren. Deze jongeman is daarom mijn held:
[ afbeelding ]
Dat dusquote:Op donderdag 3 december 2009 23:09 schreef thingamajig het volgende:
ha, als m'n vriendin daar een vingerkootje insteekt vind ik het wel lekker... maar zelf doen... nee
Leuke woordspeling.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:14 schreef IHVK het volgende:
Beide niet gedaan. Maar goed als je het leuk vindt, boeit mij geen flikker.
Wat vind jij ervan dan?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:12 schreef griekjeee het volgende:
Ik lees serieus teveel ranzige details van iedereen.
Ik weet niet, uitproberen?quote:
Deal.quote:
Preuts wijf!quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
Mannen die hun eigen sperma proevenVinger in je reet douwen
![]()
Vinger in andermans reet douwen![]()
![]()
Wat een smerigheid. En ja noem mij maar preuts.
Trouwen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
Mannen die hun eigen sperma proevenVinger in je reet douwen
![]()
Vinger in andermans reet douwen![]()
![]()
Wat een smerigheid. En ja noem mij maar preuts.
Raak jij ook altijd opgewonden als je een dikke harde drol eruit perst? Zo lekker langs je g-spot hmmmmquote:Op zondag 6 december 2009 15:59 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Als kontvingeren onnatuurlijk is, waarom hebben wij dan onze G-spot anaal?
Onmogelijk want een drol komt niet bij de prostaat. Neemt niet weg dat ik het wel erg lekker vind om een dikke, harde drol eruit te bonjouren.quote:Op zondag 6 december 2009 16:01 schreef damsco het volgende:
[..]
Raak jij ook altijd opgewonden als je een dikke harde drol eruit perst? Zo lekker langs je g-spot hmmmm
Whehehehee.Wat een topicquote:Op zondag 6 december 2009 16:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik heb een speciale kontvinger-vinger
echt wel. de prostaat kan je bereiken met kontvingeren. manenen met erectieproblemen krijgen een vinger in hun kont, en dan krijgen ze soms een erectie. komt omdat hun prostaat dan wordt gestimuleerd. kontvingeren is heel normaalquote:Op zondag 6 december 2009 16:03 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Onmogelijk want een drol komt niet bij de prostaat. Neemt niet weg dat ik het wel erg lekker vind om een dikke, harde drol eruit te bonjouren.
Mensen die mensen preuts noemen als ze niet kontvingerenquote:Op zondag 6 december 2009 16:25 schreef Inktfles het volgende:
Van die preutse mensen die gelijk roepen dat iets vies is omdat zoiets in hun bekrompen visie op de wereld nooit zou kunnen voorkomen :/ . Als die kontvingeraars of spermaproevers dat nu gewoon lekker vinden moet je ze dat vooral gewoon lekker laten doen, dat ze dat doen betekent toch niet gelijk dat je het zelf ook moet doen? Want zo reageren de meeste wel
Da's echt fokking naarquote:Op donderdag 3 december 2009 23:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De meeste meisjes vinden dat wel geil, waarom geven jullie dat dan niet gewoon toe
squirts van vrouwen.quote:Op zondag 6 december 2009 17:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Da's echt fokking naar![]()
Dat jullie meiden altijd jullie vingers helemaal aflikken nadat je met je vuist jullie grotje in zijn geweest betekend echt niet dat wij mannen onze cum een beetje gaan proeven![]()
Kontvingeraarmeesterquote:
Ik heb het geprobeerd, maar ik spoot telkens in m'n oog of in m'n neus, dus toen ben ik er maar mee gestoptquote:Op donderdag 3 december 2009 23:07 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op zondag 6 december 2009 21:15 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar ik spoot telkens in m'n oog of in m'n neus, dus toen ben ik er maar mee gestopt
nog tips??quote:Op zondag 6 december 2009 16:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik heb een speciale kontvinger-vinger
Nah, veel van anderen over gehoord, boeken gelezen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:18 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Gaat dat ook op voor vrouwen dan? anders kan je dat toch nie weten
Trouwen?quote:Op zondag 6 december 2009 21:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Nah, veel van anderen over gehoord, boeken gelezen.
Gewoon zo snel mogelijk zoveel mogelijk vingers erbij proppen en dan doorbeuken tot je elleboogquote:
Ik zie die .gif nog voor mequote:Op zondag 6 december 2009 22:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Gewoon zo snel mogelijk zoveel mogelijk vingers erbij proppen en dan doorbeuken tot je elleboog
Ik moest eerder denken aan zon recensie van hookers.nlquote:
Ik denk goatse, nee die wil je inderdaad niet zien, en ik ga nooit meer in dit topic kijken omdat iemand hem vast wel weer post.quote:Op zondag 6 december 2009 22:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik moest eerder denken aan zon recensie van hookers.nl![]()
Maar welke gif bedoel je![]()
of naja laatmaar denk toch niet dat ik em zo graag wil zien
Dan gaat ie zo met zn vuist in een kont en dan denk je gadverdamme, dan zn pols, dan zijn arm tot zn elleboog dan denk je w00t, en dan zo tot zn schouderquote:Op zondag 6 december 2009 22:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik moest eerder denken aan zon recensie van hookers.nl![]()
Maar welke gif bedoel je![]()
of naja laatmaar denk toch niet dat ik em zo graag wil zien
dude tot zn schouderquote:Op zondag 6 december 2009 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan gaat ie zo met zn vuist in een kont en dan denk je gadverdamme, dan zn pols, dan zijn arm tot zn elleboog dan denk je w00t, en dan zo tot zn schouder
en dan moet je bijna kotsen en begint de gif weer overnieuw..
Ach goatse ben ik ondertussen al bijna immuun voor geworden geloof ikquote:Op zondag 6 december 2009 22:44 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Ik denk goatse, nee die wil je inderdaad niet zien, en ik ga nooit meer in dit topic kijken omdat iemand hem vast wel weer post.
quote:
AUW!!!! Naar man!quote:Op donderdag 3 december 2009 23:18 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Oh was jij dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |