Hebben de meeste ook welquote:Op donderdag 3 december 2009 23:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik dacht ook dat iedere man zijn eigen sperma toch wel eeeeen keer zou hebben geproeft
De meeste meisjes vinden dat wel geil, waarom geven jullie dat dan niet gewoon toequote:
Wat boeit het man.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:08 schreef D. het volgende:
slotje
nee,quote:Op donderdag 3 december 2009 23:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik dacht ook dat iedere man zijn eigen sperma toch wel eeeeen keer zou hebben geproeft
Ik geef het toequote:Op donderdag 3 december 2009 23:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De meeste meisjes vinden dat wel geil, waarom geven jullie dat dan niet gewoon toe
Maar heb je het zelf wel een keer geproeft?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:10 schreef Goofisch het volgende:
[..]
nee,
ik ben er zo 1 die liever niet zoent na het slikken van de chick
Sorry, maar dat sla ik over.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:07 schreef Crack_ het volgende:
nee.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar heb je het zelf wel een keer geproeft?
Gelukkig!quote:Op donderdag 3 december 2009 23:10 schreef Goofisch het volgende:
[..]
nee,
ik ben er zo 1 die liever niet zoent na het slikken van de chick
't zit wel is an je handenquote:
Oke, doe eens.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:11 schreef Goofisch het volgende:
[..]
nee.
Nog nooit over nagedacht ook trouwens.
Dit is dan wel weer een beetje viesquote:Op donderdag 3 december 2009 23:12 schreef HeyFreak het volgende:
laatst nog, had ik net een velletje wc-papier te weinig
En ook dat gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, doe eens.
Vanavond wil ik het weten
Dat dus. What the fuck, iedereen die ooit al eens door het toiletpapier geschoten is tijdens het vegen van de kont weet dat de geur van poep LANG blijft hoe hard je het ook tracht weg te schrobben. DAT alleen al is goor, laat staan je vinger in je aars proppen.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:09 schreef Ugjerke het volgende:
Mijn eigen sperma heb ik wel eens geproeft, maar ik heb nog nooit een vinger in mijn kont gestoken. Niks met homofobie te maken, meer met poep.
Gesprek van niveau hier.quote:
Ik snap niet waarom veel jongens het geil vinden als een meisje zichzelf proeft, maar als het dan gaat over jongens die zich zelf proeven is het ineens van ho maarquote:Op donderdag 3 december 2009 23:13 schreef Goofisch het volgende:
[..]
En ook dat gaat niet gebeuren.
Het interesseert mij nou werkelijk geen fuck hoe het smaakt.
ECHT SUPERFIES MAN!!!!!quote:Op donderdag 3 december 2009 23:14 schreef Thomass het volgende:
Heb je enig idee hoe vies het is je vinger te stoppen daar waar ook je fechalien je lichaam verlaten?
Ik heb dat filmpje nooit durven kijkenquote:Op donderdag 3 december 2009 23:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het liefst een glazen fles die kapot gaat
Hou het maar zoquote:Op donderdag 3 december 2009 23:16 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb dat filmpje nooit durven kijken
Lees je effe wat beter in ajb. Dit is mijn auto.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:13 schreef thingamajig het volgende:
[..]
heee sneekie! heb je nog die fiat multipla?
Ja, jij moest lachen bij de pain olympics!quote:
Maar die zit daar ook ergens!quote:Op donderdag 3 december 2009 23:17 schreef Goofisch het volgende:
Maar ik heb wel eens een vinger in mijn kont gehad, niet dat die welkom was.
Madam was namelijk als "verrassing" op zoek naar mijn "gespot" waarvan ze beweerde dat ik die toch echt daar ergens zou moeten hebben.
Ik heb gezegd dat ik der nog wel bel......
Gelieve ontopic te blijven. En niet al mijn kloons te verwijderen. Mijn orginele account heeft een verlopen ban dus klonen mag weer!quote:Op donderdag 3 december 2009 23:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Lees je effe wat beter in ajb. Dit is mijn auto.
[ afbeelding ]
Okee, er gaan niet veel kratten in, maar ik ben wel snel thuis.
Je vraagt toch ook niet aan een meisje of ze even haar eitje proeft?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom veel jongens het geil vinden als een meisje zichzelf proeft, maar als het dan gaat over jongens die zich zelf proeven is het ineens van ho maar
ow man, laat dan maar zittenquote:Op donderdag 3 december 2009 23:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zoek maar zoiets op google met "Man kont glas kapot"![]()
Hij blijft er nog kalm onderquote:Op donderdag 3 december 2009 23:18 schreef Wisheh het volgende:
[..]
http://glassass.com/
Oh was jij dat?
Zo'n kerel stopt een glas in z'n kont en die gaat dan kapot, terwijl 'ie half doodbloedt plukt ie de scherven uit z'n aarsquote:
Omdat jullie zo bang waren om te kijken!quote:Op donderdag 3 december 2009 23:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, jij moest lachen bij de pain olympics!
Nee, mijn vriendje vraagt dat niet neequote:Op donderdag 3 december 2009 23:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je vraagt toch ook niet aan een meisje of ze even haar eitje proeft?
heb je hem al gevonden bij je vriendje?quote:
Kontvinger hem eens. Met de groetjes van de boswachterquote:Op donderdag 3 december 2009 23:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, mijn vriendje vraagt dat niet nee
En op het einde "AARGH"quote:Op donderdag 3 december 2009 23:19 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zo'n kerel stopt een glas in z'n kont en die gaat dan kapot, terwijl 'ie half doodbloedt plukt ie de scherven uit z'n aarsZo heb ik het tenminste begrepen
poepfobie !quote:Op donderdag 3 december 2009 23:09 schreef Ugjerke het volgende:
Mijn eigen sperma heb ik wel eens geproeft, maar ik heb nog nooit een vinger in mijn kont gestoken. Niks met homofobie te maken, meer met poep.
Nee, hele zoektocht gekkiequote:Op donderdag 3 december 2009 23:20 schreef Goofisch het volgende:
[..]
heb je hem al gevonden bij je vriendje?
Same thoughtquote:Op donderdag 3 december 2009 23:20 schreef IHVK het volgende:
Maar nu heb ik dit topic wel in MyAt staan.
Het was ook eng!quote:Op donderdag 3 december 2009 23:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat jullie zo bang waren om te kijken!
Wacht maar morgen!quote:Op donderdag 3 december 2009 23:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, mijn vriendje vraagt dat niet nee
OMFGquote:Op donderdag 3 december 2009 23:18 schreef Wisheh het volgende:
[..]
http://glassass.com/
Oh was jij dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |