De universiteit roeptquote:
Ahzo. Altijd al afgevraagd,quote:Op donderdag 3 december 2009 19:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De universiteit roept.
wikwakka1 heeft hier op fok volgens mij nog nooit bestaan, wel op andere plaatsen.
Nee. Ik zou mezelf nu op zijn minst een hoofdletter hebben gegund.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Tsja, ik had ook niet echt veel inspiratie toen ik mij hier registreerde, jij ook niet volgens mij,
Ik ookquote:Op donderdag 3 december 2009 19:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee. Ik zou mezelf nu op zijn minst een hoofdletter hebben gegund.
Goed goed. Ik ben alleen even pleitequote:
heb je een leven of zoquote:Op donderdag 3 december 2009 20:02 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Goed goed. Ik ben alleen even pleite
okquote:Op donderdag 3 december 2009 20:02 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Goed goed. Ik ben alleen even pleite
Dat dacht ik te hebben maar momenteel regent het ff.quote:
Je wou gaan fietsen?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat dacht ik te hebben maar momenteel regent het ff.
Ja.quote:
Uhuh.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:43 schreef wikwakka2 het volgende:
Gan dan gewoon in de regen fietsen of zo.
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je doet het toch niet voor je lol?
Neeman.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Op een racefiets of een normale? En hoeveel K's?
Wat vraag je danquote:
quote:
Ben je al zo oud dat je ogen niet helemaal 100% meer zijn of zoquote:Op donderdag 3 december 2009 20:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Op een racefiets of een normale?
Normalequote:Op donderdag 3 december 2009 20:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[..]
Ben je al zo oud dat je ogen niet helemaal 100% meer zijn of zo.
Neujh ik ga zo fitnessequote:Op donderdag 3 december 2009 21:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou, koop een poncho en overmeester het regenachtige weer.
I guess so.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:32 schreef qu63 het volgende:
Dus dit is de slowchat voor de hoofdletterlozen?
Hoofdletterlozenquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:32 schreef qu63 het volgende:
Dus dit is de slowchat voor de hoofdletterlozen?
Zo heb ik em nog nooit gehoord!quote:
quote:
ik val ook onder de hoofletterlozenquote:
Wat is erquote:
Hoi.quote:
Precies! Alleen Sjowhan moet dus weer zo nodig anders doenquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik val ook onder de hoofletterlozen
Irritant is dat.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben moe, maar wil nog niet slapen.
Dat komt deels omdat ik na de nodige goudgele rakkers altijd verschrikkelijke vraatzucht krijgquote:
Rond deze tijd nog eten ja?quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat komt deels omdat ik na de nodige goudgele rakkers altijd verschrikkelijke vraatzucht krijg. Ik wacht nu tot mijn boterhammen ontdooien
.
Ik heb er gewoon zin inquote:
Dan moet je dat vooral niet laten. Ik zou alleen echt niet kunnen slapen.quote:
Ik slaap straks als een blokquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:21 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dan moet je dat vooral niet laten. Ik zou alleen echt niet kunnen slapen.
Ik ben nu wel jaloers.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik slaap straks als een blok, heb er nu al zin in
.
Jawel, gefietst en gefitnesstquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sorry. Heb jij niks gedaan vanavond?
Bij vrienden gechilld. A scanner darkly gezien, vage film. Jij bent wel actief trouwens, hoevaak per week ga je gymmen/fietsen?quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:34 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jawel, gefietst en gefitnesstwat jij?
Dagelijks eigenlijk wel, maar ik hou ook wel vaak genoeg een rustdagje.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bij vrienden gechilld. A scanner darkly gezien, vage film. Jij bent wel actief trouwens, hoevaak per week ga je gymmen/fietsen?
Slaap lekker.quote:
Nice, deed ik voor de zomer ook vaak, maar hier in Nederland vind ik het toch moeilijker om altijd actief te blijvenquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dagelijks eigenlijk wel, maar ik hou ook wel vaak genoeg een rustdagje.
Vage film als in positief of negatief?
Aha, ik zal eens een poging wagen binnenkort.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nice, deed ik voor de zomer ook vaak, maar hier in Nederland vind ik het toch moeilijker om altijd actief te blijven.
Positief, maar eigenlijk moet je hem in alle rust kunnen kijken om hem goed te begrijpen.
De zon maakt het toch iets leuker.. Maar over een weekje ga ik voor drie weken naar Cairo, dus dan krijg ik mijn lading voor komend jaar weerquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:43 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Aha, ik zal eens een poging wagen binnenkort.
Ja ik ken het wel hoorin de zomer vind ik het ook wel fijner om een eindje te gaan fietsen dan wanneer je al weet dat het echt koud gaat zijn in het begin.
het is dan wel weer fijn als je terug bent though.
Omg kun je me niet meesmokkelenquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De zon maakt het toch iets leuker.. Maar over een weekje ga ik voor drie weken naar Cairo, dus dan krijg ik mijn lading voor komend jaar weer.
typisch een modje altijd tegen de draad inquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
Precies! Alleen Sjowhan moet dus weer zo nodig anders doen
trustenquote:
quote:Top 100 van vrijdag 4 december 2009
08. 205 griekjeee
Mja ik sta er volgens mij altijd wel in tegenwoordigquote:
ik heb dat ookquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:40 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mja ik sta er volgens mij altijd wel in tegenwoordig
quote:32. 119 goldfinger1963
Ja. Ik ga overigens slapenquote:
slaap zequote:
Ik heb zelf in het Midden Oosten en Brunei gewoond, mijn ouders zijn onlangs verhuisd naar Egypte.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Omg kun je me niet meesmokkelenmaar serieus, leuk.
Waar wonen je ouders nou eigenlijk want je hebt daar gewoond toch?
Oh oke. Ik meende zoiets in je fobo te zien vandaar. Hoevaak ga je 'langs'?quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb zelf in het Midden Oosten en Brunei gewoond, mijn ouders zijn onlangs verhuisd naar Egypte.
Twee keer per jaar ongeveer. Het ligt er een beetje aan wanneer ik vakantie heb en helaas is dat niet zo vaakquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:10 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh oke. Ik meende zoiets in je fobo te zien vandaar. Hoevaak ga je 'langs'?
Ah oke. Ik doe begrijp.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Twee keer per jaar ongeveer. Het ligt er een beetje aan wanneer ik vakantie heb en helaas is dat niet zo vaak.
toch wel zonder kadootjesquote:
Tuurlijk, die hebben we eerst afgepakt!quote:
dan is het goedquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
Tuurlijk, die hebben we eerst afgepakt!
goedemorgenquote:
Mjaquote:
tjaquote:
Ik weet niet hoe boeiend jij het vind dat ik mijn huis wat heb opgeruimd, maar dat dus.quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 18:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe boeiend jij het vind dat ik mijn huis wat heb opgeruimd, maar dat dus.
en dan mag jij je rijexamen doenquote:
Wat een mazzelquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan mag jij je rijexamen doen
slechte generale is een goed optreden voor de finalequote:Op dinsdag 8 december 2009 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat een mazzel, de les vandaag ging echt bizar slecht.
Ik hoop het. het zou perfect zijn als ik mijn rijbewijs nog voor de kerstvakantie zou kunnen hebbenquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
slechte generale is een goed optreden voor de finale
ik zal morgen voor je duimenquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik hoop het. het zou perfect zijn als ik mijn rijbewijs nog voor de kerstvakantie zou kunnen hebben.
dan ben ik al wakkerquote:
Zoiets ja..quote:
quote:
Gefeliciteerd dan maar!quote:Op woensdag 9 december 2009 12:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Bedankt voor degene die voor me geduimd hebben, god was mij genadig (en ik had een gezellige examinator)
Dat is zo! Ik heb nu de basis, nu nog even ervaring opdoenquote:Op woensdag 9 december 2009 12:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan maar!
En nu echt leren autorijden
toppie kerelquote:Op woensdag 9 december 2009 12:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Bedankt voor degene die voor me geduimd hebben, god was mij genadig (en ik had een gezellige examinator)
Oeh feliquote:Op woensdag 9 december 2009 12:46 schreef wikwakka2 het volgende:
dat meen je nietquote:Op donderdag 10 december 2009 13:18 schreef wikwakka2 het volgende:
@%%&%^%^.
Welke halve zool heeft in godsnaam bedacht dat je op zijn minst 189 dagen in een Nederlandse gemeente ingeschreven moet hebben staan vóórdat je je rijbewijs mag aanvragen? Hoe verzinnen ze dit soort regeltjes nou weer?
Wat triest, dat soort dingen mag ook wel ergens staan vóórdat je opgaat.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Ja, ik stond ook versteld, maar blijkbaar valt er niks aan te doen en mag ik nog lekker 6 weekjes wachten tot ik hem aan kan vragen.
Ik had er in ieder geval nog nooit van gehoord, inderdaadquote:Op donderdag 10 december 2009 14:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat triest, dat soort dingen mag ook wel ergens staan vóórdat je opgaat.
dat is dus echt klotequote:Op donderdag 10 december 2009 13:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Ja, ik stond ook versteld, maar blijkbaar valt er niks aan te doen en mag ik nog lekker 6 weekjes wachten tot ik hem aan kan vragen.
En het ergste is nog dat je jezelf zo aan het verheugen bent dat je binnenkort mag gaan rijden en dan krijg je opeens dit te horenquote:
dat bedoelde ik er ook meequote:Op donderdag 10 december 2009 14:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En het ergste is nog dat je jezelf zo aan het verheugen bent dat je binnenkort mag gaan rijden en dan krijg je opeens dit te horen.
Geen idee, het zou me eigenlijk niks verbazen. Volgens mij lijkt Belgie in veel opzichten wel een beetje op Nederlandquote:Op donderdag 10 december 2009 14:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat bedoelde ik er ook mee![]()
vraag me alleen af of dat hier in belgie ook zo is
ik zal het maar eens gaan navragen hierquote:Op donderdag 10 december 2009 14:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geen idee, het zou me eigenlijk niks verbazen. Volgens mij lijkt Belgie in veel opzichten wel een beetje op Nederland./
Qquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:02 schreef qu63 het volgende:
Hoi vanuit Salzburg!
We hebben WiFi in het hotel!
Jup, maar je bent enige uit dit topic die ook twittertquote:
niet te hopen hou die troep maar daarquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sneeuuww.Heb je het doorgestuurd? Witte kerst.
Nee!quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sneeuuww.Heb je het doorgestuurd? Witte kerst.
Ik zit in Salzburg op dit momentquote:
Wie rijdt die bus denk jij?quote:Op zondag 13 december 2009 00:01 schreef Kuukske het volgende:
Ah vandaar. Heb je een been gebroken dan?.
Goedzoquote:
Jup! En alles is vrij goed geregeld! Voor ons als chauffeurs helaas iets minderquote:
Best wel ja! Je komt er ook alleen met een liftje..quote:
Nah, das een deel van de belevingquote:
quote:
Dat is dan wel erg lekkerquote:Op zondag 13 december 2009 00:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
Goedzo
En normaal gesproken zou ik best zijn gaan boarden, alleen de mensen moeten overal heen gebracht worden. vandaag o.a. bij het voetbalstadion, het trainingscomplex van de voetballers en bij de ijshockeyhal geweest van FC/EC Salzburg!
De groep die we mee hebben heeft dit gewonnen via Red Bull, en RB sponsort deze clubs
Nee, geen stickersquote:Op maandag 14 december 2009 08:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is dan wel erg lekker. Ook stickers op de bus met "redbull-sponsored" oid?
Ik was net thuis!quote:
hoe is het met bengel ?quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 15:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Laten we het niet over mij hebben, praat zo de meesten de put in.![]()
Hoe is het met Goldi.
*grote bank neerzet*quote:Op maandag 14 december 2009 15:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Laten we het niet over mij hebben, praat zo de meesten de put in.![]()
Hoe is het met Goldi.
Mooi. Dan al weekend?quote:Op maandag 14 december 2009 15:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan praten we maar niet over jouw
met mij is het goed vanavond nog werken en dan weekend![]()
![]()
![]()
woensdag jarig en dan gaan we stappen
* Bengeltje lekker gaat liggen.quote:Op maandag 14 december 2009 15:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
*grote bank neerzet*
Zo, ga zitten en praten jij![]()
dinsdag en woensdag is voor ons weekendquote:Op maandag 14 december 2009 15:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mooi. Dan al weekend?Ben je al klaar voor de kerst? Leuke dingen in gedachten?
Woensdag jarig, toe maar.. flink feest? Vieren dat je nog lekker jong bent?
Je weet hoe je me kunt bereikenquote:Op maandag 14 december 2009 15:34 schreef Bengeltje het volgende:
* Bengeltje lekker gaat liggen.
Ja dat is het probleem he, ik praat niet graag over mezelf.
Hoestie met jou? En met troughmylens?quote:
ik leef, denk dat dat op t moment de beste omschrijving isquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hoestie met jou? En met troughmylens?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik leef, denk dat dat op t moment de beste omschrijving is
Ik ben een wearm vriendje, maar doe toch lekker een warme trui aan hoor!quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:58 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemiddag.![]()
Wat een kou, gelukkig bestaan er dikke truien.Handig als er geen warm vriendje in de buurt is.
Ik zit nu nog even op school, morgen ook nog even wat uurtjes vermaken en dan heb ik ook vakantie!quote:
die is mooiquote:
ik ga morgen weer beginnen met werkenquote:
Een woord van drie letters bestaande uit een D, een I en een T!quote:
Een post.quote:
Thanks!quote:
Geen idee hoe het bij jullie is, maar hier is het goed koudquote:
ben je nou al daar dan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
Geen idee hoe het bij jullie is, maar hier is het goed koud
Jup, zit nu hier (Haus Sonnwend)!quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben je nou al daar dan?
lekker duidelijk zo weer hihi
hier binnen is het gelukkig lekker warm
ow gelukkig!quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
Jup, zit nu hier (Haus Sonnwend)!
Hier binnen is het ook warm hoor
Bengels!quote:Op zondag 20 december 2009 10:41 schreef Bengeltje het volgende:
Mooi qu.Hier is het net flink aan het sneeuwen.
Hopelijk blijft dat nog even doorgaan.
Foto door het raam dan?quote:Op zondag 20 december 2009 10:45 schreef Bengeltje het volgende:
Nee nee niet dooien. En nee, zit binnen het begint hier nu net weer wat warm te worden.
Zolang je jezelf maar niet kwijt raaktquote:Op zondag 20 december 2009 10:49 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga eens kijken of dat lukt. Moet ook de lader zoeken.Ben van alles kwijt.
jij vind de sneeuw niet zo dus?quote:Op maandag 21 december 2009 12:08 schreef Kuukske het volgende:
Hier niet (Breda), maar ehm.. ja. Ze verwachten vanmiddag nog meer.. Bah.
gelukkig is bijna dan net niet helemaal!quote:Op maandag 21 december 2009 12:10 schreef Kuukske het volgende:
Totaal niet. Gisteren moest ik naar Arnhem. 2,5 uur heen en 3 uur terug.. Tot overmaat van ramp reden we net de straat in thuis, en toen gleed de auto bijna tegen de stenen schutting van een paar deuren verderop.
quote:Op maandag 21 december 2009 14:24 schreef Bengeltje het volgende:
Goldi.![]()
Hoe is het daar in uhmm België was het he.
Als het hier weg is kan ik morgen naar reïntegratie, anders niet.quote:Op maandag 21 december 2009 14:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]klopt als een bus
hier is het goed niet glad en de sneeuw zal morgen ook wel weer weg zijn
zou ik ook niet doenquote:Op maandag 21 december 2009 14:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als het hier weg is kan ik morgen naar reïntegratie, anders niet.Ga niet glibberen met de auto.
Vind het eigenlijk wel prachtig die sneeuw, maar ook onhandig.
niks gebroken?quote:Op maandag 21 december 2009 15:41 schreef qu63 het volgende:
Terug van snowboarden!
Was leuk
Wel een ongelukje gahd
Gaaf.quote:Op zondag 20 december 2009 10:33 schreef qu63 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ons uitzicht vanaf het balkon!
Vanwaar ben je precies afkomstig? (als ik dat vragen mag).quote:Op maandag 21 december 2009 14:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]klopt als een bus
hier is het goed niet glad en de sneeuw zal morgen ook wel weer weg zijn
uit eindhovenquote:Op woensdag 23 december 2009 10:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vanwaar ben je precies afkomstig? (als ik dat vragen mag).
Goeiemorgen trouwens
Klier, dat vraagt ze juist.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
uit eindhoven![]()
maar woon en werk tegenwoordig in belgie
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:10 schreef Bengeltje het volgende:
Qutie.![]()
[..]
Klier, dat vraagt ze juist.Waar in Belgie. Leonieke is een lief Belgsvrouwtje.
Wit?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:14 schreef qu63 het volgende:
Oh, vandaag sneeuw gehad op de berg
Foto:
[ link | afbeelding ]
Filmpje:
http://qik.ly/v5Ev
Ik denk zo, jij quote mij ivm Belgie was het he?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
dat moet ik dan maar raden![]()
maar om te antwoorden op haar vraag: Oostham![]()
Ja!quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:10 schreef Bengeltje het volgende:
Qutie.![]()
[..]
Klier, dat vraagt ze juist.Waar in Belgie. Leonieke is een lief Belgsvrouwtje.
en je hebt het gevondenquote:Op woensdag 23 december 2009 17:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Hoe gaat het met jou Bengeltje?
En Oostham? Dat heb ik zelfs moeten opzoeken
via google gevonden ?quote:
op wiki ?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
De eerste link die ik zag was op wiki
waar woon jij dan ?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:10 schreef leonieke het volgende:
Ja, zo goed heb ik het niet gelezen![]()
Ik zag het kaartje en zag dat het vrij ver was
ninove dat is toch bij gent in de buurtquote:Op woensdag 23 december 2009 21:13 schreef leonieke het volgende:
In Ninove (maar afkomstig van Dadizele)
Tussen Gent en Brussel, niet zo ver van Aalst.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ninove dat is toch bij gent in de buurt
dat is toch niet verquote:Op woensdag 23 december 2009 21:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Tussen Gent en Brussel, niet zo ver van Aalst.
Voor België te zijn: vrij ver dus. Op een tweetal uur sta je namelijk aan de andere kant van het landquote:Op woensdag 23 december 2009 21:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is toch niet ver![]()
ongeveer een anderhalf uur rijden
dat ligt er maar net aan of je via de snelweg kanquote:Op woensdag 23 december 2009 21:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Voor België te zijn: vrij ver dus. Op een tweetal uur sta je namelijk aan de andere kant van het land
quote:
zal best zijn maar het is een ramp om in brussel te komenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:35 schreef leonieke het volgende:
Werken in Brussel is niet zo erg, hoor![]()
![]()
Maar jouw job houdt idd wel iets anders in dan een normaal bureaujobke
jij ook prettige feestdagenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:38 schreef leonieke het volgende:
Ik ga hier welmaar eens afsluiten.
Heb me vandaag met het schoonmaken blijkbaar een beetje overdaan en dat varkentje in mijn buik vindt dat niet zo fijn.
Moest ik jullie niet meer zien: prettige kerstdagen
Sjowhanquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |