De universiteit roeptquote:
Ahzo. Altijd al afgevraagd,quote:Op donderdag 3 december 2009 19:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De universiteit roept.
wikwakka1 heeft hier op fok volgens mij nog nooit bestaan, wel op andere plaatsen.
Nee. Ik zou mezelf nu op zijn minst een hoofdletter hebben gegund.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Tsja, ik had ook niet echt veel inspiratie toen ik mij hier registreerde, jij ook niet volgens mij,
Ik ookquote:Op donderdag 3 december 2009 19:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee. Ik zou mezelf nu op zijn minst een hoofdletter hebben gegund.
Goed goed. Ik ben alleen even pleitequote:
heb je een leven of zoquote:Op donderdag 3 december 2009 20:02 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Goed goed. Ik ben alleen even pleite
okquote:Op donderdag 3 december 2009 20:02 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Goed goed. Ik ben alleen even pleite
Dat dacht ik te hebben maar momenteel regent het ff.quote:
Je wou gaan fietsen?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat dacht ik te hebben maar momenteel regent het ff.
Ja.quote:
Uhuh.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:43 schreef wikwakka2 het volgende:
Gan dan gewoon in de regen fietsen of zo.
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je doet het toch niet voor je lol?
Neeman.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Op een racefiets of een normale? En hoeveel K's?
Wat vraag je danquote:
quote:
Ben je al zo oud dat je ogen niet helemaal 100% meer zijn of zoquote:Op donderdag 3 december 2009 20:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Op een racefiets of een normale?
Normalequote:Op donderdag 3 december 2009 20:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[..]
Ben je al zo oud dat je ogen niet helemaal 100% meer zijn of zo.
Neujh ik ga zo fitnessequote:Op donderdag 3 december 2009 21:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou, koop een poncho en overmeester het regenachtige weer.
I guess so.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:32 schreef qu63 het volgende:
Dus dit is de slowchat voor de hoofdletterlozen?
Hoofdletterlozenquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:32 schreef qu63 het volgende:
Dus dit is de slowchat voor de hoofdletterlozen?
Zo heb ik em nog nooit gehoord!quote:
quote:
ik val ook onder de hoofletterlozenquote:
Wat is erquote:
Hoi.quote:
Precies! Alleen Sjowhan moet dus weer zo nodig anders doenquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik val ook onder de hoofletterlozen
Irritant is dat.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben moe, maar wil nog niet slapen.
Dat komt deels omdat ik na de nodige goudgele rakkers altijd verschrikkelijke vraatzucht krijgquote:
Rond deze tijd nog eten ja?quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat komt deels omdat ik na de nodige goudgele rakkers altijd verschrikkelijke vraatzucht krijg. Ik wacht nu tot mijn boterhammen ontdooien
.
Ik heb er gewoon zin inquote:
Dan moet je dat vooral niet laten. Ik zou alleen echt niet kunnen slapen.quote:
Ik slaap straks als een blokquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:21 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dan moet je dat vooral niet laten. Ik zou alleen echt niet kunnen slapen.
Ik ben nu wel jaloers.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik slaap straks als een blok, heb er nu al zin in
.
Jawel, gefietst en gefitnesstquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sorry. Heb jij niks gedaan vanavond?
Bij vrienden gechilld. A scanner darkly gezien, vage film. Jij bent wel actief trouwens, hoevaak per week ga je gymmen/fietsen?quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:34 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jawel, gefietst en gefitnesstwat jij?
Dagelijks eigenlijk wel, maar ik hou ook wel vaak genoeg een rustdagje.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bij vrienden gechilld. A scanner darkly gezien, vage film. Jij bent wel actief trouwens, hoevaak per week ga je gymmen/fietsen?
Slaap lekker.quote:
Nice, deed ik voor de zomer ook vaak, maar hier in Nederland vind ik het toch moeilijker om altijd actief te blijvenquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dagelijks eigenlijk wel, maar ik hou ook wel vaak genoeg een rustdagje.
Vage film als in positief of negatief?
Aha, ik zal eens een poging wagen binnenkort.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nice, deed ik voor de zomer ook vaak, maar hier in Nederland vind ik het toch moeilijker om altijd actief te blijven.
Positief, maar eigenlijk moet je hem in alle rust kunnen kijken om hem goed te begrijpen.
De zon maakt het toch iets leuker.. Maar over een weekje ga ik voor drie weken naar Cairo, dus dan krijg ik mijn lading voor komend jaar weerquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:43 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Aha, ik zal eens een poging wagen binnenkort.
Ja ik ken het wel hoorin de zomer vind ik het ook wel fijner om een eindje te gaan fietsen dan wanneer je al weet dat het echt koud gaat zijn in het begin.
het is dan wel weer fijn als je terug bent though.
Omg kun je me niet meesmokkelenquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De zon maakt het toch iets leuker.. Maar over een weekje ga ik voor drie weken naar Cairo, dus dan krijg ik mijn lading voor komend jaar weer.
typisch een modje altijd tegen de draad inquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
Precies! Alleen Sjowhan moet dus weer zo nodig anders doen
trustenquote:
quote:Top 100 van vrijdag 4 december 2009
08. 205 griekjeee
Mja ik sta er volgens mij altijd wel in tegenwoordigquote:
ik heb dat ookquote:Op zaterdag 5 december 2009 03:40 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mja ik sta er volgens mij altijd wel in tegenwoordig
quote:32. 119 goldfinger1963
Ja. Ik ga overigens slapenquote:
slaap zequote:
Ik heb zelf in het Midden Oosten en Brunei gewoond, mijn ouders zijn onlangs verhuisd naar Egypte.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Omg kun je me niet meesmokkelenmaar serieus, leuk.
Waar wonen je ouders nou eigenlijk want je hebt daar gewoond toch?
Oh oke. Ik meende zoiets in je fobo te zien vandaar. Hoevaak ga je 'langs'?quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb zelf in het Midden Oosten en Brunei gewoond, mijn ouders zijn onlangs verhuisd naar Egypte.
Twee keer per jaar ongeveer. Het ligt er een beetje aan wanneer ik vakantie heb en helaas is dat niet zo vaakquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:10 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh oke. Ik meende zoiets in je fobo te zien vandaar. Hoevaak ga je 'langs'?
Ah oke. Ik doe begrijp.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Twee keer per jaar ongeveer. Het ligt er een beetje aan wanneer ik vakantie heb en helaas is dat niet zo vaak.
toch wel zonder kadootjesquote:
Tuurlijk, die hebben we eerst afgepakt!quote:
dan is het goedquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
Tuurlijk, die hebben we eerst afgepakt!
goedemorgenquote:
Mjaquote:
tjaquote:
Ik weet niet hoe boeiend jij het vind dat ik mijn huis wat heb opgeruimd, maar dat dus.quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 18:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe boeiend jij het vind dat ik mijn huis wat heb opgeruimd, maar dat dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |