Oeh feliquote:Op woensdag 9 december 2009 12:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Bedankt voor degene die voor me geduimd hebben, god was mij genadig (en ik had een gezellige examinator)
dat meen je nietquote:Op donderdag 10 december 2009 13:18 schreef wikwakka2 het volgende:
@%%&%^%^.
Welke halve zool heeft in godsnaam bedacht dat je op zijn minst 189 dagen in een Nederlandse gemeente ingeschreven moet hebben staan vóórdat je je rijbewijs mag aanvragen? Hoe verzinnen ze dit soort regeltjes nou weer?
Wat triest, dat soort dingen mag ook wel ergens staan vóórdat je opgaat.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Ja, ik stond ook versteld, maar blijkbaar valt er niks aan te doen en mag ik nog lekker 6 weekjes wachten tot ik hem aan kan vragen.
Ik had er in ieder geval nog nooit van gehoord, inderdaadquote:Op donderdag 10 december 2009 14:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat triest, dat soort dingen mag ook wel ergens staan vóórdat je opgaat.
dat is dus echt klotequote:Op donderdag 10 december 2009 13:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Ja, ik stond ook versteld, maar blijkbaar valt er niks aan te doen en mag ik nog lekker 6 weekjes wachten tot ik hem aan kan vragen.
En het ergste is nog dat je jezelf zo aan het verheugen bent dat je binnenkort mag gaan rijden en dan krijg je opeens dit te horenquote:
dat bedoelde ik er ook meequote:Op donderdag 10 december 2009 14:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En het ergste is nog dat je jezelf zo aan het verheugen bent dat je binnenkort mag gaan rijden en dan krijg je opeens dit te horen.
Geen idee, het zou me eigenlijk niks verbazen. Volgens mij lijkt Belgie in veel opzichten wel een beetje op Nederlandquote:Op donderdag 10 december 2009 14:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat bedoelde ik er ook mee![]()
vraag me alleen af of dat hier in belgie ook zo is
ik zal het maar eens gaan navragen hierquote:Op donderdag 10 december 2009 14:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geen idee, het zou me eigenlijk niks verbazen. Volgens mij lijkt Belgie in veel opzichten wel een beetje op Nederland./
Qquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:02 schreef qu63 het volgende:
Hoi vanuit Salzburg!
We hebben WiFi in het hotel!
Jup, maar je bent enige uit dit topic die ook twittertquote:
niet te hopen hou die troep maar daarquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sneeuuww.Heb je het doorgestuurd? Witte kerst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |