en dan mag jij je rijexamen doenquote:
Wat een mazzelquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan mag jij je rijexamen doen
slechte generale is een goed optreden voor de finalequote:Op dinsdag 8 december 2009 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat een mazzel, de les vandaag ging echt bizar slecht.
Ik hoop het. het zou perfect zijn als ik mijn rijbewijs nog voor de kerstvakantie zou kunnen hebbenquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
slechte generale is een goed optreden voor de finale
ik zal morgen voor je duimenquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik hoop het. het zou perfect zijn als ik mijn rijbewijs nog voor de kerstvakantie zou kunnen hebben.
dan ben ik al wakkerquote:
Zoiets ja..quote:
quote:
Gefeliciteerd dan maar!quote:Op woensdag 9 december 2009 12:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Bedankt voor degene die voor me geduimd hebben, god was mij genadig (en ik had een gezellige examinator)
Dat is zo! Ik heb nu de basis, nu nog even ervaring opdoenquote:Op woensdag 9 december 2009 12:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan maar!
En nu echt leren autorijden
toppie kerelquote:Op woensdag 9 december 2009 12:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Bedankt voor degene die voor me geduimd hebben, god was mij genadig (en ik had een gezellige examinator)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |