quote:Op maandag 21 december 2009 14:24 schreef Bengeltje het volgende:
Goldi.![]()
Hoe is het daar in uhmm België was het he.
Als het hier weg is kan ik morgen naar reïntegratie, anders niet.quote:Op maandag 21 december 2009 14:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]klopt als een bus
hier is het goed niet glad en de sneeuw zal morgen ook wel weer weg zijn
zou ik ook niet doenquote:Op maandag 21 december 2009 14:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als het hier weg is kan ik morgen naar reïntegratie, anders niet.Ga niet glibberen met de auto.
Vind het eigenlijk wel prachtig die sneeuw, maar ook onhandig.
niks gebroken?quote:Op maandag 21 december 2009 15:41 schreef qu63 het volgende:
Terug van snowboarden!
Was leuk
Wel een ongelukje gahd
Gaaf.quote:Op zondag 20 december 2009 10:33 schreef qu63 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ons uitzicht vanaf het balkon!
Vanwaar ben je precies afkomstig? (als ik dat vragen mag).quote:Op maandag 21 december 2009 14:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]klopt als een bus
hier is het goed niet glad en de sneeuw zal morgen ook wel weer weg zijn
uit eindhovenquote:Op woensdag 23 december 2009 10:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vanwaar ben je precies afkomstig? (als ik dat vragen mag).
Goeiemorgen trouwens
Klier, dat vraagt ze juist.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
uit eindhoven![]()
maar woon en werk tegenwoordig in belgie
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:10 schreef Bengeltje het volgende:
Qutie.![]()
[..]
Klier, dat vraagt ze juist.Waar in Belgie. Leonieke is een lief Belgsvrouwtje.
Wit?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:14 schreef qu63 het volgende:
Oh, vandaag sneeuw gehad op de berg
Foto:
[ link | afbeelding ]
Filmpje:
http://qik.ly/v5Ev
Ik denk zo, jij quote mij ivm Belgie was het he?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
dat moet ik dan maar raden![]()
maar om te antwoorden op haar vraag: Oostham![]()
Ja!quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:10 schreef Bengeltje het volgende:
Qutie.![]()
[..]
Klier, dat vraagt ze juist.Waar in Belgie. Leonieke is een lief Belgsvrouwtje.
en je hebt het gevondenquote:Op woensdag 23 december 2009 17:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Hoe gaat het met jou Bengeltje?
En Oostham? Dat heb ik zelfs moeten opzoeken
via google gevonden ?quote:
op wiki ?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
De eerste link die ik zag was op wiki
waar woon jij dan ?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:10 schreef leonieke het volgende:
Ja, zo goed heb ik het niet gelezen![]()
Ik zag het kaartje en zag dat het vrij ver was
ninove dat is toch bij gent in de buurtquote:Op woensdag 23 december 2009 21:13 schreef leonieke het volgende:
In Ninove (maar afkomstig van Dadizele)
Tussen Gent en Brussel, niet zo ver van Aalst.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ninove dat is toch bij gent in de buurt
dat is toch niet verquote:Op woensdag 23 december 2009 21:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Tussen Gent en Brussel, niet zo ver van Aalst.
Voor België te zijn: vrij ver dus. Op een tweetal uur sta je namelijk aan de andere kant van het landquote:Op woensdag 23 december 2009 21:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is toch niet ver![]()
ongeveer een anderhalf uur rijden
dat ligt er maar net aan of je via de snelweg kanquote:Op woensdag 23 december 2009 21:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Voor België te zijn: vrij ver dus. Op een tweetal uur sta je namelijk aan de andere kant van het land
quote:
zal best zijn maar het is een ramp om in brussel te komenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:35 schreef leonieke het volgende:
Werken in Brussel is niet zo erg, hoor![]()
![]()
Maar jouw job houdt idd wel iets anders in dan een normaal bureaujobke
jij ook prettige feestdagenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:38 schreef leonieke het volgende:
Ik ga hier welmaar eens afsluiten.
Heb me vandaag met het schoonmaken blijkbaar een beetje overdaan en dat varkentje in mijn buik vindt dat niet zo fijn.
Moest ik jullie niet meer zien: prettige kerstdagen
Sjowhanquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |