quote:do 03 dec 2009, 17:03 | 23 reacties
'Homo's komen niet in de hemel'
VATICAANSTAD - Homo's, lesbiennes en transseksuelen komen niet in de hemel. Dat zegt kardinaal Javier Lozano Barragan, de voormalige Vaticaanse 'minister van Volksgezondheid'.
Barragan deed zijn opvallende uitspraak op de Italiaanse nieuwssite Pontifex News. Hij voegde eraan toe dat hij dat niet zelf bedacht heeft, maar dat het een uitspraak van de heilige Paulus is.
"Men wordt niet geboren als homoseksueel, maar wordt het om verschillende redenen: kwestie van opvoeding, omdat men tijdens de adolescentie zijn eigen identiteit niet heeft ontwikkeld. Homoseksualiteit is een zonde’, voegde Barragan eraan toe.
Het Vaticaan heeft meteen afstand genomen van de uitspraken van Barragan. De Vaticaanse woordvoerder, pater Federico Lombardi, heeft elke vorm van discriminatie van homoseksuelen veroordeeld.
Pater Lombardi liet er geen twijfel over bestaan dat het Vaticaan het niet eens is met de visie van de kardinaal. “Ons standpunt houdt in dat er geen enkele reden is om homoseksuelen te veroordelen. Wij roepen op tot respect.”
quote:Benedictus XVI heeft gezegd dat hij zich schaamt voor het seksueel misbruik door priesters in Australië. Hij heeft zijn spijt betuigd aan de slachtoffers. De paus sprak voor een groep bisschoppen en seminaristen over de "schaamte die wij allemaal hebben gevoeld toen we hoorden van het seksueel misbruik van minderjarigen door sommige priesters en geestelijken in dit land". Hij betuigde zijn "diepe spijt voor het leed dat de slachtoffers is aangedaan en zei dat hij "hun lijden deelt". "De slachtoffers moeten compassie en verzorging ontvangen en de daders moeten voor het gerecht worden gebracht", zo voegde de paus eraan toe. Paus Benedictus XVI is in Australië voor de Wereldjongerendagen. Het lijkt wel of God zelf aan het woord is. Alsof spijt voldoende is voor het leed dat honderden minderjarigen is aangedaan.Als paus kun je je blijkbaar veel permitteren, óók om alle ellende die priesters van de katholieke kerk hebben aangericht met een 'sorry' af te doen.
Als je een topic wilt openen over seksueel misbruik binnen de Rooms- Katholieke kerk, dan kan je daar beter een topic over openen.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:54 schreef Deprater het volgende:
http://www.dag.nl/buitenl(...)kindermisbruik-51334
[..]
Nee dit gaat over homo's die niet in de hemel komen, kennelijk is die priester hemelpoortbewakerquote:Op donderdag 3 december 2009 18:57 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Als je een topic wilt openen over seksueel misbruik binnen de Rooms- Katholieke kerk, dan kan je daar beter een topic over openen.
Komt niet meer vanwege een permban, heb ik althans gehoord.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:01 schreef Bommenlegger het volgende:
Waar is SCH als je hem nodig hebt....
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:53 schreef Morrigan het volgende:
Natuurlijk komen homo's niet in de hemel. Niemand komt in de hemel.
Zolang ze eerlijk hun zonden opbiechten wordt het ze vergevenquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Die priesters zijn toch ook homo, in feite? Die doen het toch met jongetjes?
Of begrijp ik nu iets verkeerd...
Heeft die kardinaal Javier Lozano Barragan, de voormalige Vaticaanse 'minister van Volksgezondheid' npg een functie?quote:Het Vaticaan heeft meteen afstand genomen van de uitspraken van Barragan. De Vaticaanse woordvoerder, pater Federico Lombardi, heeft elke vorm van discriminatie van homoseksuelen veroordeeld.
quote:Deze verleende hem in april 2009, op grond van zijn leeftijd, ontslag als president van de Gezondheidsraad.
Wat een fundamentalistquote:Even voor zijn vertrek had hij zich intensief bemoeid met de dood van de Italiaanse Eluana Englaro, die overleed na een coma van zeventien jaar en nadat alle medische handelingen op verzoek van haar vader waren gestaakt. Lozano noemde haar dood een misdaad. [1]
Eerlijk opbiechten hebben ze weinig gedaan, wel heeft de RK kerk al vele honderden miljoenen aan afkoopcompensatie betaaldquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:39 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Zolang ze eerlijk hun zonden opbiechten wordt het ze vergeven
Opbiechten doen ze natuurlijk alleen tegenover god in de biechtstoel.... (lees: anoniem tegenover de buitenwereld)quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:11 schreef Deprater het volgende:
[..]
Eerlijk opbiechten hebben ze weinig gedaan, wel heeft de RK kerk al vele honderden miljoenen aan afkoopcompensatie betaald
Het gekke is dat het celibaat zulk gedrag juist uitlokt, hetzij in het hebben van een bedhuishoudster of als stiekem homo of pedo zijn
Ja, totdat die homo's jou heel erg schattig gaan vindenquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:09 schreef SicSicSics het volgende:
Vreemd, mijn hemel zou er vol mee zitten!..
Alleen maar mooie vrouwen en als je Petrus dan vraagt wat al die kerels hier moeten dan zegt hij: 'Maak je niet druk, dat zijn homo's! Al die vrouwen zijn voor jou! Biertje?'
En dan weet ik dat ik in de hemel ben!
Dogma! Kan niet! Dan is het voor mij geen hemel meer namelijk!quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ja, totdat die homo's jou heel erg schattig gaan vinden
Zojuist binnen; de reactie van Sinterklaas:quote:Op donderdag 3 december 2009 19:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mannen in jurken komen zeker niet in de hemel![]()
Hoezo? Een priester die het met jongens doet is toch ook homoseksueel?!quote:Op donderdag 3 december 2009 18:53 schreef rutger05 het volgende:
'Het wordt met de dag gekker, priesters die kleine jongens aanranden en verkrachten komen die wel in de hemel??'
Was je toch in de hel beland, jammer hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:33 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dogma! Kan niet! Dan is het voor mij geen hemel meer namelijk!
quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:09 schreef SicSicSics het volgende:
Vreemd, mijn hemel zou er vol mee zitten!..
Alleen maar mooie vrouwen en als je Petrus dan vraagt wat al die kerels hier moeten dan zegt hij: 'Maak je niet druk, dat zijn homo's! Al die vrouwen zijn voor jou! Biertje?'
En dan weet ik dat ik in de hemel ben!
Of gemiddeld 128 miljoen per bisdom opschokken aan schadevergoeding...quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:39 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Zolang ze eerlijk hun zonden opbiechten wordt het ze vergeven
Waar heeft ie dat dan gezegd...quote:Op donderdag 3 december 2009 18:49 schreef Deprater het volgende:
Het wordt met de dag gekker, priesters die aan pimeltjes van kleine jongens zuigen, komen die wel in de hemel??![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)_hemel___.html?p=2,2
[..]
Oh, ik dacht dat je dat gewoon kon afkopen...quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:54 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Waar heeft ie dat dan gezegd...
Die gaan de ook de hel in en worden aldaar door die homo's met een met prikkeldraad omzwachtelde genotsknots even anaal verwend 24x365 1/4
Wat mij eerder verbaasd is de huichelarij van het vaticaan uit.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je dat gewoon kon afkopen...
De quote waarop jij reageert is een quote van TS die ik aanhaalde en waarop ik reageerde. TS heeft zijn quote later aangepast.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo? Een priester die het met jongens doet is toch ook homoseksueel?!
En een priester die het met kleine jongentjes doet is ook nog een keer een pedofiel, die hebben lijkt me ook geen hemelplekgarantie.
Dus kleine jongentjes misbruikende priesters zijn pedofiele homoseksuelen, dus kansloos voor een plek in de hemel.
Gezien jouw reacties niet. Jij lijkt het over heel andere zaken te willen hebben. Vandaar mijn reactie.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:22 schreef Deprater het volgende:
[..]
Nee dit gaat over homo's die niet in de hemel komen, kennelijk is die priester hemelpoortbewaker
Ik weet dat ze bijbeltechnisch gezien onrein zijn.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:07 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Gezien jouw reacties niet. Jij lijkt het over heel andere zaken te willen hebben. Vandaar mijn reactie.
En iedere vrouw krijgt haar eigen besnijdenisquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:47 schreef desiredbard het volgende:
[..]Geef die jongens de kans en door steniging en verhanging zullen de homo's heel snel uitvinden of er uberhaupt een hemel is...want op aarde zal het een hel voor ze worden.
Ik zie het niet, dus het bestaat nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:34 schreef ouderejongere het volgende:
Ik ben sinds vijf jaar katholiek, maar kindermisbruik heb ik nog nooit gezien in de kerk.
Dit is weer een nodeloos kwetsend topic.
Lees de bron dan: homo's kiezen er zelf voor om homo te zijn. Dan moeten ze ook niet piepen als ze 'gekwetst' worden.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:37 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ik zie het niet, dus het bestaat niet![]()
Verder mis je het punt, priesters kwetsen onnodig de gevoelens van homo´s
Zo had Pim het vast gewild.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:49 schreef Deprater het volgende:
priesters die aan pimeltjes van kleine jongens zuigen, komen die wel in de hemel??![]()
Jij bent grappigquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:45 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Lees de bron dan: homo's kiezen er zelf voor om homo te zijn. Dan moeten ze ook niet piepen als ze 'gekwetst' worden.
Je kiest ervoor? Kan me niet herinneren dat het me gevraagd werd.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:45 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Lees de bron dan: homo's kiezen er zelf voor om homo te zijn. Dan moeten ze ook niet piepen als ze 'gekwetst' worden.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:47 schreef desiredbard het volgende:
Geef die jongens de kans en door steniging en verhanging zullen de homo's heel snel uitvinden of er uberhaupt een hemel is...want op aarde zal het een hel voor ze worden.
Vorig jaar is hier nog 2 dorpen verder een pastoor betrapt toen hij een misdienaar misbruikte, jochie was 13..quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:34 schreef ouderejongere het volgende:
Ik ben sinds vijf jaar katholiek, maar kindermisbruik heb ik nog nooit gezien in de kerk.
Vorige week is hier in de wijk nog een ongelovige homo aangehouden die niet van kleine jongetjes kon afblijven.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vorig jaar is hier nog 2 dorpen verder een pastoor betrapt toen hij een misdienaar misbruikte, jochie was 13..
Hee, jij was degene die niets van kindermisbruik door katholieke priesters wilde weten, verstandige mensen weten dat dit een wijdverbreid kwaad is in de katholieke kerk.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:37 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Vorige week is hier in de wijk nog een ongelovige homo aangehouden die niet van kleine jongetjes kon afblijven.
Hiermee wil ik niet insinueren dat alle homo's of ongelovigen slecht zijn.
Misbruik door geestelijken komt net zo vaak voor als criminaliteit bij allochtonen, incidenteel dus, maar de rechtse pers vindt het leuk om incidenten altijd uit te vergroten.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hee, jij was degene die niets van kindermisbruik door katholieke priesters wilde weten, verstandige mensen weten dat dit een wijdverbreid kwaad is in de katholieke kerk.
Bovendien vind jij het prima als homos gekwetst worden. Je morele standaard is belachelijk.
Misbruik door geestelijken werd jarenlang, wat zeg ik decennia lang de hand boven het hoofd gehouden door de kerk, ontkent, druk uitgevoerd om het stil te houden. Dat is het issue. De priesters werden niet direct aangepakt en aan de wetgever overgedragen, nee, er werd en wordt alles aan gedaan om het onder het tapijt te vegen. DAT is het issue.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:54 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Misbruik door geestelijken komt net zo vaak voor als criminaliteit bij allochtonen, incidenteel dus, maar de rechtse pers vindt het leuk om incidenten altijd uit te vergroten.
Je moest eens weten hoe vaak in het bedrijfsleven viezeriken de hand boven het hoofd wordt gehouden. Vaak zijn het zelfs leidinggevenden met een machtspositie en durven slachtoffers geen aangifte te doen uit angst hun baan te verliezen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Misbruik door geestelijken werd jarenlang, wat zeg ik decennia lang de hand boven het hoofd gehouden door de kerk, ontkent, druk uitgevoerd om het stil te houden. Dat is het issue. De priesters werden niet direct aangepakt en aan de wetgever overgedragen, nee, er werd en wordt alles aan gedaan om het onder het tapijt te vegen. DAT is het issue.
waarom veroordeel je het daar wel en in je kerk niet? Een kerk die zichzelf heeft uitgeroepen als hoeders van de moraal waar jij je zo graag op beroept? Je hebt het echt vuistdik achter de oren en tonnen boter op je hoofd.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:02 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe vaak in het bedrijfsleven viezeriken de hand boven het hoofd wordt gehouden. Vaak zijn het zelfs leidinggevenden met een machtspositie en durven slachtoffers geen aangifte te doen uit angst hun baan te verliezen.
Bron/?quote:Op zondag 6 december 2009 17:17 schreef Manono het volgende:
alleen lelijke enge oude mannen kunnen nog naar de hemel so who wants to be there anyway
nou, als je ziet welke personen anderen doorgaans uit die hemel uitsluiten hoef ik er niet zo nodig heenquote:
quote:zo 06 dec 2009, 14:53
Amerikanen kiezen tweede homobisschop
LOS ANGELES - Het anglicaanse bisdom Los Angeles in het westen van de Verenigde Staten heeft zaterdag (Amerikaanse tijd) de openlijk homoseksuele priester Mary Glasspool tot hulpbisschop gekozen. Als de landelijke kerk met de keuze instemt, wordt de 55-jarige Glasspool uit Baltimore, die al 27 priester van de Episcopaalse (anglicaanse) Kerk is, de tweede openlijk homoseksuele bisschop in de Amerikaanse kerk. In 2003 werd Gene Robinson bisschop van New Hampshire.
Is geen priesterquote:Op zondag 6 december 2009 18:23 schreef Deprater het volgende:
Deze priester kan een hiernamaals dan wel vergeten![]()
[..]
Oh ja, er is een verschil tussen praktiserend homo en niet-praktiserendquote:Op maandag 7 december 2009 14:50 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Is geen priester
Rome heeft geen vrouwelijke priesters ....
En met een celibaat.... hoe kun je dan homnozijn...je praktiseerd nl geen sex
quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:34 schreef ouderejongere het volgende:
quote:wo 30 dec 2009, 21:24
Ex-aartsbisschop veroordeeld voor misbruik
BUENOS AIRES - Een ex-aartsbisschop is in Argentinië veroordeeld tot acht jaar cel, omdat hij een priesterstudent seksueel heeft misbruikt. Dat meldden Argentijnse media woensdag.
Edgardo Storni leidde van 1984 tot 2002 het aartsbisdom Santa Fe in het noorden van Argentinië. Hij werd in die tijd geregeld beschuldigd van misbruik. Het Vaticaan onderzocht in 1994 47 meldingen van seksueel misbruik door Storni, maar dat onderzoek bleef vruchteloos.
Een boek uit 2002 waarin Storni voorkomt, blies de aantijgingen nieuw leven in. Justitie in Argentinië begon een onderzoek. Storni, die in 2002 was afgetreden als aartsbisschop, werd uiteindelijk aangeklaagd voor het misbruik van een jongen. Hij heeft de beschuldigingen echter altijd tegengesproken en liet daarom direct weten tegen het vonnis in beroep te zullen gaan.
De Rooms-Katholieke Kerk is de afgelopen jaren geregeld in opspraak gekomen door het seksueel misbruik van kleine kinderen door geestelijken.
Onder meer in de Verenigde Staten hebben bisdommen honderden miljoenen dollars aan schadevergoedingen betaald aan de slachtoffers.
Miljoenen!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:24 schreef Martijn_77 het volgende:
Oeps het Vaticaan zegt het dan zal het waar zijn......![]()
Even serieus.
Wie neemt dat achterhaalde groepje geloofsfreaks nog serieus?
Die werken aan de Noord-Zuidlijnquote:Op donderdag 31 december 2009 01:31 schreef Buzios het volgende:
Maar hoe zit dat dan met metrosexuelen ?
Hermafrodieten worden zo geboren. Hoe dat men hun sexuele voorkeuren zit...tja dat weet ik ook niet.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:49 schreef Deprater het volgende:
Maar wat dan over de hermafrodieten??
Zo denken ze er al vele eeuwen over, dus om nou te zeggen dat het met de dag gekker wordt, is ietwat naief.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:49 schreef Deprater het volgende:
Het wordt met de dag gekker, priesters die aan pimeltjes van kleine jongens zuigen, komen die wel in de hemel??![]()
Leuke troll pogingquote:Op donderdag 31 december 2009 02:08 schreef Buzios het volgende:
[..]
Hermafrodieten worden zo geboren. Hoe dat men hun sexuele voorkeuren zit...tja dat weet ik ook niet.
Homosexuelen, worden die ook als homosexueel geboren of is dat een ontwikkeling ?
Wanneer ze zo worden geboren, vanwaar dan borstvoeding ?
Ik bedoel, dan zouden ze liever voeding krijgen bij de man, en zonder op in details in te gaan, dat zou de vader dan weer pedosexueel maken....
hmm, bijzonder gecompliceerd allemaal...
Niet. Ik word kroelmoeder in de kattenhemel.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:04 schreef KoosVogels het volgende:
Sterker, niemand komt in de hemel. We gaan allemaal naar Walhalla.
Alleen een trol zal dit als troll poging zien....quote:
Kattenhemel? Ik moet zeggen dat mijn voorstelling van de hemel er toch een tikkeltje anders uitziet. Iets met mooie vrouwen en bier.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet. Ik word kroelmoeder in de kattenhemel.
De hemel is een deelverzameling met voor elk wat wilsquote:Op donderdag 31 december 2009 11:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kattenhemel? Ik moet zeggen dat mijn voorstelling van de hemel er toch een tikkeltje anders uitziet. Iets met mooie vrouwen en bier.
Klinkt allemaal net iets te mooi om waar te zijn. Een van de vele redenen dat ik niet geloof in het hiernamaals.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:18 schreef Disana het volgende:
[..]
De hemel is een deelverzameling met voor elk wat wils
Hee, ik mag toch dromen?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klinkt allemaal net iets te mooi om waar te zijn. Een van de vele redenen dat ik niet geloof in het hiernamaals.
Dan moet je moslim worden en jezelf opblazen. Krijg je 70 maagden, wel zonder bier, maar ach.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kattenhemel? Ik moet zeggen dat mijn voorstelling van de hemel er toch een tikkeltje anders uitziet. Iets met mooie vrouwen en bier.
Uiteraardquote:Op donderdag 31 december 2009 11:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee, ik mag toch dromen?
(ik geloof er ook niets van hoor)
Ik denk dat het geruststellend is als je gelooft in een soort van hiernamaals, op het moment dat je op sterven ligt. Dat alleen is al reden genoeg om er wel in te geloven.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee, ik mag toch dromen?
(ik geloof er ook niets van hoor)
We dromen omdat het leven gewoon veel te kort is. Als we het eindelijk een beetje door beginnen te krijgen, zijn we al weer bijna dood.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraardzou ook wel top zijn natuurlijk
Och, er zitten net zo goed veel nadelen aan. Slechte mensen die geloven dat ze in de hemel komen als ze hun geloof maar met de mond belijden. Mensen die denken beloond te worden als ze misdrijven plegen in naam van god. Als je weet dat het leven gewoon stopt, denk je misschien wat langer na voor je anderen slecht behandelt.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik denk dat het geruststellend is als je gelooft in een soort van hiernamaals, op het moment dat je op sterven ligt. Dat alleen is al reden genoeg om er wel in te geloven.
Plus dat het een prettige gedachte is voor de nabestaanden, zeker als daar kinderen bij zijn.
"Mama, waar is oma?"
"Oma is in de hemel en die kijkt elke dag even naar jou"
Wat is er fijner voor een kind dat net haar oma verloren heeft?
Wat andere mensen denken, hoef je je niet druk over te maken. Slechte mensen kunnen wel denken dat ze in de hemel komen, maar ik kan denken dat zij daar niet komen. En wat je zelf gelooft is het belangrijkste.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, er zitten net zo goed veel nadelen aan. Slechte mensen die geloven dat ze in de hemel komen als ze hun geloof maar met de mond belijden. Mensen die denken beloond te worden als ze misdrijven plegen in naam van god.
Natuurlijk niet, als je weet dat het leven gewoon stopt en er niks meer is, is er ook geen reden om een goed leven te leiden.quote:Als je weet dat het leven gewoon stopt, denk je misschien wat langer na voor je anderen slecht behandelt.
Precies, ik dacht voornamelijk aan christenen die artsten vermoorden en jonge mannen die zelfmoordaanslagen plegen. De gedachte aan de hemel is dus niet geheel zonder zwarte kanten.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat andere mensen denken, hoef je je niet druk over te maken. Slechte mensen kunnen wel denken dat ze in de hemel komen, maar ik kan denken dat zij daar niet komen. En wat je zelf gelooft is het belangrijkste.
[..]
Natuurlijk niet, als je weet dat het leven gewoon stopt en er niks meer is, is er ook geen reden om een goed leven te leiden.
Tja, in het geval van de zelfmoordterroristen valt er overigens wel iets te zeggen over jouw stelling. Als ze die 70 maagden niet krijgen en niet als martelaar worden gezien, heeft het opblazen natuurlijk geen zin.
Als Opa in de hel is kan hij toch ook iedere dag kijken??quote:Op donderdag 31 december 2009 11:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik denk dat het geruststellend is als je gelooft in een soort van hiernamaals, op het moment dat je op sterven ligt. Dat alleen is al reden genoeg om er wel in te geloven.
Plus dat het een prettige gedachte is voor de nabestaanden, zeker als daar kinderen bij zijn.
"Mama, waar is oma?"
"Oma is in de hemel en die kijkt elke dag even naar jou"
Wat is er fijner voor een kind dat net haar oma verloren heeft?
Aggut, simpele zielquote:Op donderdag 31 december 2009 11:33 schreef Gia het volgende:
Tja, in het geval van de zelfmoordterroristen valt er overigens wel iets te zeggen over jouw stelling. Als ze die 70 maagden niet krijgen en niet als martelaar worden gezien, heeft het opblazen natuurlijk geen zin.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Like your line of thinkingquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:37 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Vorige week is hier in de wijk nog een ongelovige homo aangehouden die niet van kleine jongetjes kon afblijven.
Hiermee wil ik niet insinueren dat alle homo's of ongelovigen slecht zijn.
Als je een kind als dusdanig sexueel kunt zien ja...quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:31 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:25 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Als je een kind als dusdanig sexueel kunt zien ja...
maar een hetero man houdt van vrouwen (en een vrouw van ~ mannen)
een homosexuele man van mannen ( en een ~ vrouw van vrouwen0
Een kind is geen man of vrouw, je noemt het daarom ook jongen of meisje.
En al helemaal in de leeftijdsgroep waar we het hier over hebben. Hoe asexueeli dat wel niet?
Pedosexualiteit zo als het politiek correct heet is geen geaardheid;
Het is een ziekte die met een jachtgeweer tegen de slaap verholpen dient te worden
Ik wil ook naar de kattehemel.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet. Ik word kroelmoeder in de kattenhemel.
Boven de 6 is het in die kringen toch geen misbruik meer?quote:Seksueel misbruik tijdens koranles
Ingediend door Admin op 15 februari, 2010 - 01:43. Gedrag
Spanje, februari 2010
Een imam van een kleine moskee in El Algar (Muria) wordt gezocht door de Spaanse politie. De man wordt beschuldigd van seksueel misbruik van minderjarigen. Tegen de 47-jarige man van Marokkaanse afkomst werd een aanklacht ingediend door de ouders van vijf kinderen van een groep van 12 die koranles kregen in de moskee. Volgens de kinderen misbruikte de leerkracht hen in een ruimte naast het leslokaal. De imam is spoorloos en er is een arrestatiebevel tegen hem uitgevaardigd. De man kwam verving vorig jaar september de reguliere imam en bleef aan als koranleraar.
Het valt onder de noemer parafilie.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:25 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Als je een kind als dusdanig sexueel kunt zien ja...
maar een hetero man houdt van vrouwen (en een vrouw van ~ mannen)
een homosexuele man van mannen ( en een ~ vrouw van vrouwen0
Een kind is geen man of vrouw, je noemt het daarom ook jongen of meisje.
En al helemaal in de leeftijdsgroep waar we het hier over hebben. Hoe asexueeli dat wel niet?
Pedosexualiteit zo als het politiek correct heet is geen geaardheid;
Het is een ziekte die met een jachtgeweer tegen de slaap verholpen dient te worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |