nou, als je ziet welke personen anderen doorgaans uit die hemel uitsluiten hoef ik er niet zo nodig heenquote:
quote:zo 06 dec 2009, 14:53
Amerikanen kiezen tweede homobisschop
LOS ANGELES - Het anglicaanse bisdom Los Angeles in het westen van de Verenigde Staten heeft zaterdag (Amerikaanse tijd) de openlijk homoseksuele priester Mary Glasspool tot hulpbisschop gekozen. Als de landelijke kerk met de keuze instemt, wordt de 55-jarige Glasspool uit Baltimore, die al 27 priester van de Episcopaalse (anglicaanse) Kerk is, de tweede openlijk homoseksuele bisschop in de Amerikaanse kerk. In 2003 werd Gene Robinson bisschop van New Hampshire.
Is geen priesterquote:Op zondag 6 december 2009 18:23 schreef Deprater het volgende:
Deze priester kan een hiernamaals dan wel vergeten![]()
[..]
Oh ja, er is een verschil tussen praktiserend homo en niet-praktiserendquote:Op maandag 7 december 2009 14:50 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Is geen priester
Rome heeft geen vrouwelijke priesters ....
En met een celibaat.... hoe kun je dan homnozijn...je praktiseerd nl geen sex
quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:34 schreef ouderejongere het volgende:
Ik ben sinds vijf jaar katholiek, maar kindermisbruik heb ik nog nooit gezien in de kerk.
Dit is weer een nodeloos kwetsend topic.
quote:wo 30 dec 2009, 21:24
Ex-aartsbisschop veroordeeld voor misbruik
BUENOS AIRES - Een ex-aartsbisschop is in Argentinië veroordeeld tot acht jaar cel, omdat hij een priesterstudent seksueel heeft misbruikt. Dat meldden Argentijnse media woensdag.
Edgardo Storni leidde van 1984 tot 2002 het aartsbisdom Santa Fe in het noorden van Argentinië. Hij werd in die tijd geregeld beschuldigd van misbruik. Het Vaticaan onderzocht in 1994 47 meldingen van seksueel misbruik door Storni, maar dat onderzoek bleef vruchteloos.
Een boek uit 2002 waarin Storni voorkomt, blies de aantijgingen nieuw leven in. Justitie in Argentinië begon een onderzoek. Storni, die in 2002 was afgetreden als aartsbisschop, werd uiteindelijk aangeklaagd voor het misbruik van een jongen. Hij heeft de beschuldigingen echter altijd tegengesproken en liet daarom direct weten tegen het vonnis in beroep te zullen gaan.
De Rooms-Katholieke Kerk is de afgelopen jaren geregeld in opspraak gekomen door het seksueel misbruik van kleine kinderen door geestelijken.
Onder meer in de Verenigde Staten hebben bisdommen honderden miljoenen dollars aan schadevergoedingen betaald aan de slachtoffers.
Miljoenen!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:24 schreef Martijn_77 het volgende:
Oeps het Vaticaan zegt het dan zal het waar zijn......![]()
Even serieus.
Wie neemt dat achterhaalde groepje geloofsfreaks nog serieus?
Die werken aan de Noord-Zuidlijnquote:Op donderdag 31 december 2009 01:31 schreef Buzios het volgende:
Maar hoe zit dat dan met metrosexuelen ?
Hermafrodieten worden zo geboren. Hoe dat men hun sexuele voorkeuren zit...tja dat weet ik ook niet.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:49 schreef Deprater het volgende:
Maar wat dan over de hermafrodieten??
Zo denken ze er al vele eeuwen over, dus om nou te zeggen dat het met de dag gekker wordt, is ietwat naief.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:49 schreef Deprater het volgende:
Het wordt met de dag gekker, priesters die aan pimeltjes van kleine jongens zuigen, komen die wel in de hemel??![]()
Leuke troll pogingquote:Op donderdag 31 december 2009 02:08 schreef Buzios het volgende:
[..]
Hermafrodieten worden zo geboren. Hoe dat men hun sexuele voorkeuren zit...tja dat weet ik ook niet.
Homosexuelen, worden die ook als homosexueel geboren of is dat een ontwikkeling ?
Wanneer ze zo worden geboren, vanwaar dan borstvoeding ?
Ik bedoel, dan zouden ze liever voeding krijgen bij de man, en zonder op in details in te gaan, dat zou de vader dan weer pedosexueel maken....
hmm, bijzonder gecompliceerd allemaal...
Niet. Ik word kroelmoeder in de kattenhemel.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:04 schreef KoosVogels het volgende:
Sterker, niemand komt in de hemel. We gaan allemaal naar Walhalla.
Alleen een trol zal dit als troll poging zien....quote:
Kattenhemel? Ik moet zeggen dat mijn voorstelling van de hemel er toch een tikkeltje anders uitziet. Iets met mooie vrouwen en bier.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet. Ik word kroelmoeder in de kattenhemel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |