Scheelt een hoop inderdaad.quote:Op maandag 14 december 2009 10:16 schreef Beach het volgende:
Ach, nu is de Trulli Train achterin het veld en gelukkig niet meer vooraan.
trulli zelf denkt daar anders overquote:Op maandag 14 december 2009 10:08 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik heb Trulli altijd een degelijke coureur gevonden, er moet een reden zijn waarom hij zo lang bij Toyota heeft gereden. Ik hoop dat de samenwerking met gascoyne goed verloopt en ze het middenveld weten te bereiken. Kwalificeren kan die als de beste, het is alleen jammer dat hij de laatste 10 ronden van een wedstrijd een beetje inzakt![]()
Kovalainen daarentegen...........
hebben die eigenlijk al een rijder vastgelegd?quote:Op maandag 14 december 2009 17:04 schreef bodylotion het volgende:
het is trouwens wel erg stil rondom USF1![]()
Ik hoop dat hij over de nieuwe teams heeft, maar dat zal waarschijnlijk niet. Er moet een reden zijn waarom hij al 14 seizoenen F1 achter zijn naam heeft staan.quote:Op maandag 14 december 2009 17:00 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
trulli zelf denkt daar anders over
quote:Ferrari bereid om Schumacher te laten gaan
14 december 2009
Ferrari zal een eventuele rentree van Michael Schumacher niet in de weg staan. Dit heeft Luca di Montezemolo, de president van het Italiaanse sportautomerk, maandag verklaard. Volgens Duitse media is de zevenvoudig wereldkampioen dicht bij een overeenkomst met Mercedes Grand Prix voor een racefunctie in 2010.
Sinds zijn laatste Formule 1-race in 2006 is Schumacher als adviseur werkzaam gebleven voor Ferrari. Ook voerde hij enkele tests uit voor de Italiaanse renstal. De 40-jarige Duitser zou nog een contract voor drie jaar hebben met Ferrari, maar Ferrari zal Schumacher dus niet tegenhouden als hij voor een ander merk wil gaan racen. "Nee, we zullen hem niet aan die overeenkomst houden", zei Di Montezemolo tegen persbureau Reuters. "Ik heb hem hier nog niet over gesproken."
Schumacher, die voor zijn Formule 1-carrière in Mercedes in de sportscars reed, zou bij Mercedes Grand Prix de teamgenoot kunnen worden van Nico Rosberg. Volgens Bild is alles al in kannen en kruiken en zal de deal spoedig bekend worden gemaakt.
daar ik wil ik dit nog even aan toevoegen (van het autosport-forum):quote:Op maandag 14 december 2009 22:26 schreef vosss het volgende:
Ik zie het helemaal zitten, offie nou finaal op zn bek gaat, of dat ie er een paar de oren wast.
Schumi bij Mercedes, geniaal
en daar ben ik het he-le-maal mee eensquote:[...]
And about reputations I don't think he has to worry at all or does, even if he goes q 0-18 to rosberg he will still be the legend years on. Some people said the same about Armstrong, like if he didn't win the Tour his image would be diminished or so, but that's nonsense.
People realize persons get older and everybody was just cool with it to see him riding the bike hard again 3 weeks. Schu will be the same, even his haters will love him back just for the sake of it cause face it he's a living legend
Ik zet 'm even in het Silly Season topicquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:28 schreef bodylotion het volgende:
Di Grassi in een Virgin volgend seizoen
(bron: autosport.com)
ga je eens inlezenquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:01 schreef Klonk het volgende:
Schumacher in een Mercedes en het contract is al ondertekend, die gast staat wel vaker op de foto met een Benz
ik bedoel, er is meer aan de hand dan dat ie alleen in een Mercedes aankomt in Kerpenquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:06 schreef Klonk het volgende:
ik zie nog nergens staan dat ie ergens een krabbel heeft gezet
zou kunnen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:06 schreef Atreidez het volgende:
Ik zat net te denken (ja, deed pijn), maar zou Schumacher niet terug willen in F1 omdat zijn uitstapje naar motoren toch niet zo'n succes wasHet is altijd maar vertaald als hobby, maar ik kan me gewoon moeilijk voorstellen dat Schumi een sport beoefend en niet wil winnen.
quote:F1's new points system could be scrapped before the first race in 2010 for two reasons, according to Germany's Auto Motor und Sport.
The report claims the system was adopted illegally by the F1 Commission, and subsequently ratified by the World Motor Sport Council.
Auto Motor und Sport said the F1 Commission, which had not met for several years prior to its recent Monaco meeting, can only vote on desired rule changes that are put forward in full by the Sporting and Technical Working Groups.
It is revealed, however, that the sporting group discussed the points system for only two minutes during its 4 December meeting, with only USF1's Peter Windsor pushing for a change.
Meanwhile, the FIA has confirmed that the new points system, awarding points down to tenth place, was devised due to "the expanded grid of 13 teams".
But if fewer than 13 teams ultimately turn up in Bahrain next March, F1 could face a situation where nearly half of the entire grid is awarded points at the end of races.
Wel jammer dat het dan een diesel is, en niet de S65 AMGquote:
Irvine een vriend?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:44 schreef bodylotion het volgende:
Michael Schumacher will return, predicts Timo Glock
staat ook een interview met Eddie Irvine op. leuk om het van een vriend van Schumi te horen
Ik ben benieuwd, ik denk dat ze er gewoon uitstappen...quote:LONDEN - Renault komt woensdag met nieuws naar buiten over de toekomst van het formule 1-team. De verwachting is dat de Franse autofabrikant een groot deel van de aandelen in het team verkoopt.
© ANP
Vorige week maakte de Luxemburgse zakenman Gerard Lopez zijn interesse in Renault bekend. Ook het autosportconcern Prodrive, van de Welshman David Richards, zou de Franse renstal wel willen overnemen.
Renault twijfelt al langer over voortzetting van de activiteiten in de Formule 1.
De top van de Franse autofabrikant kwam onlangs bijeen voor crisisberaad. Bernard Rey, voorzitter van de renstal, en algemeen directeur Jean-François Caubet staan woensdag de pers te woord over ''de positie van Renault in de Formule 1'', zo maakte het team dinsdag bekend.
Alonso
Renault leverde in 2005 en 2006 met de Spaanse coureur Fernando Alonso de wereldkampioen. De Franse renstal maakte dit jaar echter een turbulent seizoen door, vooral door de affaire die bekend werd als 'crashgate'.
De zaak leidde tot het ontslag van teambaas Flavio Briatore en een voorwaardelijke schorsing van twee jaar voor Renault.
nee ze pokeren met elkaar omdat ie een teringhekel aan hem heeftquote:
Sorry, maar dit is nog nauwelijks nieuwsquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:56 schreef kepler het volgende:
http://www.nu.nl/sport/21(...)annen-f1-bekend.html
[..]
Ik ben benieuwd, ik denk dat ze er gewoon uitstappen...
Ja zeg, hoe moet ik dat weten?quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:33 schreef bodylotion het volgende:
[..]
nee ze pokeren met elkaar omdat ie een teringhekel aan hem heeft
Voor zover ik weet (ik volgde alleen seizoen 1) deed hij altijd wel redelijk meequote:Op woensdag 16 december 2009 07:40 schreef vosss het volgende:
Hoe deed die Alvaro Parente het ook al weer in de A1GP? Ik ben het helemaal kwijt
Ze verkopen (een deel) van het team, houden de motorenafdeling en blijven motoren leveren aan de F1.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:56 schreef kepler het volgende:
http://www.nu.nl/sport/21(...)annen-f1-bekend.html
[..]
Ik ben benieuwd, ik denk dat ze er gewoon uitstappen...
ze maken geen gebruik van een windtunnel, hierdoor kunnen ze aardig wat geld besparen.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:44 schreef bodylotion het volgende:
Virgin rijdt met minder dan 44 miljoen, staat op GPUpdate
hoe kun je dan concurreren? Als je ook bijna niet mag testenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:50 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
ze maken geen gebruik van een windtunnel, hierdoor kunnen ze aardig wat geld besparen.
Computational Fluid Dynamics technology.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:51 schreef bodylotion het volgende:
[..]
hoe kun je dan concurreren? Als je ook bijna niet mag testen
CFD misschien?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:51 schreef bodylotion het volgende:
[..]
hoe kun je dan concurreren? Als je ook bijna niet mag testen
De leren jassen vind ik juist wel "rock&roll", dat kan de F1 wel gebruiken.quote:Op woensdag 16 december 2009 06:40 schreef Schunckelstar het volgende:
die leren jassen![]()
nee, ik vind het er iets té "kijk ons eens tof zijn" uit zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |