Voor zover ik weet (ik volgde alleen seizoen 1) deed hij altijd wel redelijk meequote:Op woensdag 16 december 2009 07:40 schreef vosss het volgende:
Hoe deed die Alvaro Parente het ook al weer in de A1GP? Ik ben het helemaal kwijt
Ze verkopen (een deel) van het team, houden de motorenafdeling en blijven motoren leveren aan de F1.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:56 schreef kepler het volgende:
http://www.nu.nl/sport/21(...)annen-f1-bekend.html
[..]
Ik ben benieuwd, ik denk dat ze er gewoon uitstappen...
ze maken geen gebruik van een windtunnel, hierdoor kunnen ze aardig wat geld besparen.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:44 schreef bodylotion het volgende:
Virgin rijdt met minder dan 44 miljoen, staat op GPUpdate
hoe kun je dan concurreren? Als je ook bijna niet mag testenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:50 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
ze maken geen gebruik van een windtunnel, hierdoor kunnen ze aardig wat geld besparen.
Computational Fluid Dynamics technology.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:51 schreef bodylotion het volgende:
[..]
hoe kun je dan concurreren? Als je ook bijna niet mag testen
CFD misschien?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:51 schreef bodylotion het volgende:
[..]
hoe kun je dan concurreren? Als je ook bijna niet mag testen
De leren jassen vind ik juist wel "rock&roll", dat kan de F1 wel gebruiken.quote:Op woensdag 16 december 2009 06:40 schreef Schunckelstar het volgende:
die leren jassen![]()
nee, ik vind het er iets té "kijk ons eens tof zijn" uit zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |