Waarschijnlijk een oudje, maar kende 'm nog niet...quote:
Is behoorlijk oud inderdaad, maar die hele serie is en blijft goud. Veel pareltjes ertussen. Maar ik plaatste hem omdat het filmpje in grote lijnen overeenkomt met het verzonnen verhaal van TS. Mensen die vechtverhalen verzinnenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:48 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een oudje, maar kende 'm nog niet...
zo'n soort gozer ben ik niet ik zoek helemaal geen ruzie en ik heb liever ook niet dat ik iemand moet meppen. want dat helpt meestal toch geen zak maar daar had ik ff mijn zelfbeheersing verloren want vergeten bij te vermelden maar die gasten zijn nogal irritant en sorry maar ik hoef toch niet alles te accepteren wat ze tegen me doen? of moet ik me hele maal laten voel schelden en me laten bedreigen en dan zeggen he bedankt voor de tips maar ik moet er weer tussen uit.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:50 schreef Choad het volgende:
[..]
Is behoorlijk oud inderdaad, maar die hele serie is en blijft goud. Veel pareltjes ertussen. Maar ik plaatste hem omdat het filmpje in grote lijnen overeenkomt met het verzonnen verhaal van TS. Mensen die vechtverhalen verzinnen
wees blij dat jij niet dat soort volk op school hebt. die je om niks gaan staan uitscheldenquote:
kut verhaalquote:Op donderdag 3 december 2009 15:15 schreef Alucart het volgende:
[..]
wees blij dat jij niet dat soort volk op school hebt. die je om niks gaan staan uitschelden
wees blij dat je niet van die ramdebielen hebt die je gaan staan uitschelden zonder enige redenquote:
ik geloof der niks van.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:42 schreef error_404 het volgende:
Je hebt hem even serieus naar de grond gekrav-magaat en bent toen gewoon doorgelopen?
Cool man!
wat moet je anders doen blijven staan? en ze uitschelden dat is pas een waist of my time.quote:
Wát voor debielen?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:32 schreef Alucart het volgende:
[..]
wees blij dat je niet van die ramdebielen hebt die je gaan staan uitschelden zonder enige reden
beschaafd?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:34 schreef Alucart het volgende:
en daar moet ik als beschaafd persoon mee leven. probeer dit soort volk ook grote deels te negeren maarja soms lukt het niet en schiet je uit je slof
jajaja en jij bent natuurlijk zo'n held die de leader durft te slaan terwijl hij er staat met een hele groep....pfieuw welke film heb je gister gekekenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:34 schreef Alucart het volgende:
en daar moet ik als beschaafd persoon mee leven. probeer dit soort volk ook grote deels te negeren maarja soms lukt het niet en schiet je uit je slof
Ff he..quote:Op donderdag 3 december 2009 16:41 schreef Alucart het volgende:
uhm yep ter jouw info ik ben niet echt onder de indruk van letterlijke groeps druk zal wel komen omdat ik van groep 6 tot groep 8 elke dag door een groepje nep rap gangsters met de dood ben bedreigd dan begin je er echt wel aan te wenen vooral als ze dan nooit iets doen.
uhm van groep 6 tot groep 8 en ik zit nu in de eerste van het mbo dus dan zijn er volgens mij al 4 jaar voorbij tussen dat en nu...en in die 4 jaar heeft niemand ooit mij echt iets aan willen doenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ff he..
Als ik zo een beeld krijg van jou moet je wel een gigantische sukkel zijn aangezien je, je hele leven blijkbaar al wordt gepest.
MAAR JE BENT ER WEL EEN STERKER PERSOON DOOR HE!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou ook wenen als er elke dag rapgangsters moeilijk komen doenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:41 schreef Alucart het volgende:
uhm yep ter jouw info ik ben niet echt onder de indruk van letterlijke groeps druk zal wel komen omdat ik van groep 6 tot groep 8 elke dag door een groepje nep rap gangsters met de dood ben bedreigd dan begin je er echt wel aan te wenen vooral als ze dan nooit iets doen.
quote:Op donderdag 3 december 2009 17:01 schreef wallofdolls het volgende:
Haha, ik ben echt blij dat ik op het HBO studeer scholier als ik dit zo hoor.Zo is ie goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee maar jij hebt op vechtkamp gezeten.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:38 schreef Michielos het volgende:
Matig TS. Ik was waarschijnlijk niet zo mild voor dit soort straattuig geweest
Welkom op FOK!, hè.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:48 schreef Alucart het volgende:
een kloon van wie?
gvd ik begrijp jullie niet jullie gaan er van uit dat als je iets op het web zet dat het:
* verzonnen is.
* men zich anders voor doet dan ie echt is
* men andere mensen moet klonen om op te vallen
* alleen maar iets durven op het internet.
sorry jongens niet iedereen is het zelfde als jullie
Wat is een "matcho"? Heeft dat met lucifers te maken? Het bradatje met de zwavelstokjes?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:30 schreef Alucart het volgende:
Weet je wat mij echt zeer kwaad maakt van die "mini matcho's" die altijd denken dat ze beter zijn dan ik en je op elke manier dat willen laten zien. Liep ik laatst door de gang van mijn school kwam er zo'n groepje van dat tuig aan. Ik kijk ze aan en denk (zucht weer zo'n groepje) dus ik loop door en dan stoot de voorste die express breed door de gang loopt mijn schouder aan. "waat doe je nou kutmongool!!!"
riep die gozer uit. (zonder enige reden want hij was de boosdoener) dus ik zeg "uhm vriend ik weet tot zo ver dat ik niks verkeerd heb gedaan-_-" hij meteen "ja je gaat express tegen mij aanstoten mafkees.". "dus ik owkay dan sorry deed dat niet expres...." "ja je bent te laat met je sorry ik zoek je op en je bent harstikke dood!!!" response: je doet je best maar moet je wel een kaartje trekken en achter in de rij gaan staan." "doe niet zo beide hand mafketel." ik begon hem flink zat te worden. en. reageerde maar niet verder op hem en begon door te lopen. Tot overmaat van ramp blokten een paar van zijn"vriendjes" de weg en begonnen nogal dreigende bewegingen naar me te maken. toen was ik het echt zat. ik draaide me om mepte de "leider" zo als ik dat zielepootje zag frontaal op zijn bek en neer ging ie (volgens mij is hij nu een paar tanden kwijt) toen wilde ze me opeens wel door laten. ben naar de les gelopen tot overmaat van ramp te laat... maar voor de rest niets meer iets van die gasten gehoord waarschijnlijk heb ik genoeg indruk gemaakt dat ze me geen tweede keer wilde klieren.
Klacht1: gasten die alles doen om zich maar beter boven jouw te laten voelen
klacht2: Mijn hand doet nu nog steeds pijn wist niet dat een kaak zohard is.
klacht3: ik was te laat en kreeg een uitbrander van aanwezig docent
ok dude wat is je probleem? is het tegenwoordig niet meer mogelijk om iets zonder geweld optelossen? wtf gozer get a life of ga op aggresie beheersingquote:Op donderdag 3 december 2009 14:30 schreef Alucart het volgende:
Weet je wat mij echt zeer kwaad maakt van die "mini matcho's" die altijd denken dat ze beter zijn dan ik en je op elke manier dat willen laten zien. Liep ik laatst door de gang van mijn school kwam er zo'n groepje van dat tuig aan. Ik kijk ze aan en denk (zucht weer zo'n groepje) dus ik loop door en dan stoot de voorste die express breed door de gang loopt mijn schouder aan. "waat doe je nou kutmongool!!!"
riep die gozer uit. (zonder enige reden want hij was de boosdoener) dus ik zeg "uhm vriend ik weet tot zo ver dat ik niks verkeerd heb gedaan-_-" hij meteen "ja je gaat express tegen mij aanstoten mafkees.". "dus ik owkay dan sorry deed dat niet expres...." "ja je bent te laat met je sorry ik zoek je op en je bent harstikke dood!!!" response: je doet je best maar moet je wel een kaartje trekken en achter in de rij gaan staan." "doe niet zo beide hand mafketel." ik begon hem flink zat te worden. en. reageerde maar niet verder op hem en begon door te lopen. Tot overmaat van ramp blokten een paar van zijn"vriendjes" de weg en begonnen nogal dreigende bewegingen naar me te maken. toen was ik het echt zat. ik draaide me om mepte de "leider" zo als ik dat zielepootje zag frontaal op zijn bek en neer ging ie (volgens mij is hij nu een paar tanden kwijt) toen wilde ze me opeens wel door laten. ben naar de les gelopen tot overmaat van ramp te laat... maar voor de rest niets meer iets van die gasten gehoord waarschijnlijk heb ik genoeg indruk gemaakt dat ze me geen tweede keer wilde klieren.
Klacht1: gasten die alles doen om zich maar beter boven jouw te laten voelen
klacht2: Mijn hand doet nu nog steeds pijn wist niet dat een kaak zohard is.
klacht3: ik was te laat en kreeg een uitbrander van aanwezig docent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |