Weet je wat mij echt zeer kwaad maakt van die "mini matcho's" die altijd denken dat ze beter zijn dan ik en je op elke manier dat willen laten zien. Liep ik laatst door de gang van mijn school kwam er zo'n groepje van dat tuig aan. Ik kijk ze aan en denk (zucht weer zo'n groepje

) dus ik loop door en dan stoot de voorste die express breed door de gang loopt mijn schouder aan. "waat doe je nou kutmongool!!!"

riep die gozer uit. (zonder enige reden want hij was de boosdoener) dus ik zeg "uhm vriend ik weet tot zo ver dat ik niks verkeerd heb gedaan-_-" hij meteen "ja je gaat express tegen mij aanstoten mafkees.". "dus ik owkay dan sorry deed dat niet expres...." "ja je bent te laat met je sorry ik zoek je op en je bent harstikke dood!!!" response: je doet je best maar moet je wel een kaartje trekken en achter in de rij gaan staan." "doe niet zo beide hand mafketel." ik begon hem flink zat te worden. en. reageerde maar niet verder op hem en begon door te lopen. Tot overmaat van ramp blokten een paar van zijn"vriendjes" de weg en begonnen nogal dreigende bewegingen naar me te maken. toen was ik het echt zat. ik draaide me om mepte de "leider" zo als ik dat zielepootje zag frontaal op zijn bek en neer ging ie (volgens mij is hij nu een paar tanden kwijt) toen wilde ze me opeens wel door laten. ben naar de les gelopen tot overmaat van ramp te laat... maar voor de rest niets meer iets van die gasten gehoord waarschijnlijk heb ik genoeg indruk gemaakt dat ze me geen tweede keer wilde klieren.
Klacht1: gasten die alles doen om zich maar beter boven jouw te laten voelen
klacht2: Mijn hand doet nu nog steeds pijn wist niet dat een kaak zohard is.
klacht3: ik was te laat en kreeg een uitbrander van aanwezig docent
[ Bericht 0% gewijzigd door Alucart op 03-12-2009 14:45:00 ]