Bijdehante snotneus, hij kan dat wel ja maar weet zeker dat hij dat niet deedquote:Op woensdag 2 december 2009 17:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat mag niet, maar hij kan het dus wel?
quote:
quote:
En dat kan je niet op een normale manier zeggen.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:18 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Bijdehante snotneus, hij kan dat wel ja maar weet zeker dat hij dat niet deed
Moet je je bed weer uit, over al die zooi onder je raam heen flikkeren en dan ben je weer gans wakkerquote:Op woensdag 2 december 2009 17:18 schreef Plums het volgende:
[..]
ja vannacht dacht ik dat toch wel even hoorhad zelfs bijna mn raam voor de zekerheid dichtgedaan. maar ik sliep bijna, dus ik dacht van: ach...
Niet met zo'n PI van jou neequote:Op woensdag 2 december 2009 17:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En dat kan je niet op een normale manier zeggen.
gans wakkerquote:Op woensdag 2 december 2009 17:19 schreef x3ro het volgende:
[..]
Moet je je bed weer uit, over al die zooi onder je raam heen flikkeren en dan ben je weer gans wakker
oh dat is al heel lang weer weg hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 17:19 schreef x3ro het volgende:
[..]
Moet je je bed weer uit, over al die zooi onder je raam heen flikkeren en dan ben je weer gans wakker
Limburgerquote:Op woensdag 2 december 2009 17:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
gans wakker
ganzen zitten hier in de vijver
quote:
Wat weg, jou kennende ligt t aan de andere kant van je kamerquote:Op woensdag 2 december 2009 17:20 schreef Plums het volgende:
[..]
oh dat is al heel lang weer weg hoor
quote:Op woensdag 2 december 2009 17:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
gans wakker
hier zitten ze ook in de spreektaalquote:Op woensdag 2 december 2009 17:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
gans wakker
Jij weet gans goed waar je het over hebtquote:Op woensdag 2 december 2009 17:21 schreef Plums het volgende:
[..]
hier zitten ze ook in de spreektaal
Eeh nee. tis niet mijn shit die daar lag, dus hoef ik t ook niet meer op mijn kamer.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:20 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wat weg, jou kennende ligt t aan de andere kant van je kamer
quote:
Iech zou miech bekans n friet zoervleisj bestellequote:Op woensdag 2 december 2009 17:22 schreef TwyLight het volgende:
Ik zou bekant een frietje zuur vlees bestellen
Dus als t jou shit was geweest was dat wel t geval geweestquote:Op woensdag 2 december 2009 17:22 schreef Plums het volgende:
[..]
Eeh nee. tis niet mijn shit die daar lag, dus hoef ik t ook niet meer op mijn kamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |